|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
It happened 20 years ago, it happens again! 1 April , 2012 W2 Poppodium , Den Bosch Legendarische zondagmiddagen gevuld met een portie goede muziek, bier en gezelligheid; de Willem 2 kende en kent er velen. Vanmiddag staan er 3 oldschool deathmetal bands in de W2 met nostalgische redenen om zo'n feestje van 20 jaar geleden nog eens fijntjes over te doen. Het is dit jaar namelijk 20 jaar geleden dat Acrostichon hun debuutalbum Engraved in Black opnam, dat het debuutalbum Always van The Gathering uitkwam en dat Pentacle aan de weg ging timmeren door de release van de demo Caressed by Both Sides. Redenen genoeg dus voor een ouderwets oldschool Brabants death metal feestje!! Verder zijn er nog een paar speciale gastoptredens gepland die jullie zeker niet willen missen. De totale opbrengst van deze middag komt geheel ten goede aan de stichting Cystic Fibrosis (ook bekend als Taaislijmziekte). http://www.w2.nl/clientdata/images/programma//w2/m/Acrostichon%20+%20The%20Gathering.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2011 15:42] |
|
|
|
Kaartje al uitgeprint www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kaartverkoop gaat erg snel dus als je erbij wilt zijn moet je snel zijn. |
|
quote: wel een kleintje hoor. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Best wel ja. Leesbrilleke bijpakken :-) |
|
Deze is wat leesbaarder zonder brilleke www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hahaha, beter ja, die kan ik zelfs lezen. |
|
whehehehe, oudje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Yup, daarom ook dit midlife crisis feestje |
|
Die flyer is trouwens geniaal gaaf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als iemand een kaartje over heeft houd ik me aanbevolen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Rap uitverkocht. The Gathering staat met deze oude line-up ook op Dokk'em Open Air. |
|
Kaartjes liggen al een tijdje afgeprint klaar. Wordt mooi! |
|
Ik heb nog een ticket voor de normale prijs te koop. Bij interesse mailen naar markzuurhout[AT]hotmail[DOT]com |
|
quote: Mailtje gestuurd! |
|
quote: En beantwoord! |
|
Hier nog een e-kaartje voor de normale prijs te koop! Wie hem wil kopen krijgt de mail gewoon doorgestuurd. mishanuis[at]gmail[punt]com Verkocht! [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 22-03-2012 23:34] |
|
quote: Kan je deze nog heel even vasthouden. Ik moet vervoer regelen en dat zit voor 99% goed. Je hoort zo snel mogelijk van me. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
|
|
|
Verschrikkelijk veel zin in! edit: Ik hoop dat er iemand een kaartje over heeft, mokka! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-03-2012 22:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zondag alweer, echt zin in! |
|
Ook erg benieuwd! |
|
inmiddels voorzien [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 29-03-2012 22:24] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |