|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen van naam, nooit wat van gehoord verder. Is het met mensen van Sinister of Asphyx of een andere Nederlandse deathmetalinteeltband? |
|
Ja dat is Bastianus z'n oude band natuurlijk, net als van Roman Hödl (Aardschok) en Alwin Zuur (Asphyx) [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 29-11-2011 21:26] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je was me voor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja sorry ik kwam van rechts! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
EN het was een kicken band! Ik zou graag, na de reunie van Methylbenzeen, dit orkestje weer eens live zien, met Willem Brus op zang, graag. Hoewel David L. ook wel hylarisch zou zijn. Ja hoor... |
|
quote: Roman H werkt al sinds een jaartje niet meer bij Aardschok. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ja het stelde muzikaal ook nog wat voor, ik heb ze 1x live gezien maar waar dat was weet ik niet meer! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Stelletje oelewappers was het. Jolly Roger 666 weet wel waarom. |
|
quote: Hij doet nu iets met bandjes, geloof ik... ;-) Ja hoor... |
|
quote: In die tijd was het veel vanzelfsprekender om dingen op cd uit te brengen. De demo is wel op cd uitgebracht, dus dat is weer een punt. Pulverizer stelde wel zeker wat voor. Het was ouderwetse Death Metal met een dikke smerige laag Pungent Stench-achtige ranzigheid, swingen als een tierelier. Ja hoor... |
|
Roman H. Gefaald als muzikant, dan maar de mensenhandel in... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ha ha ha, dat oogt als een artikel in de Nieuwe Revu. Ja hoor... |
|
quote: Grappig dat je dat zegt, ik heb ze nog in het voorprogramma vn PS gezien in Deventer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Die laatste split had anders best ook als mp3 uitgebracht mogen worden, voor in de auto of zo. Maar ik zie dat ze een Madballcover hebben gedaan, toch nog goede smaak ergens. |
|
Met Willem Brus, ja, zo ongeveer de beste grunter van Nederland. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb net nog een paar nummers vn 'Seconds to None' beluisterd. En om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat dit, in tegenstelling tot mijn herinnering ervan, eigenlijk best wel matig is/was (sorry Bassie! ). Erg simpel, clichématig, net niet echt strak en 'moeilijkheden' (vette, strakke overgangen) worden vermeden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: +1, maar dan iets met onderwijs.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik ben het daar wel voor een groot deel mee eens eigenlijk. De mini was sowieso het minste wat we uitgebracht hebben. De ep met Cremation was wel goed, maar ging meer richting het cliché Bolt Thrower-werk, maar toen hadden we een goede grunter en bassist en kon ik inmiddels ook iets beter drummen, al is er in de studio ook wel het één en ander gladgetrokken. Eigenlijk was de laatste demo, die we hebben opgenomen omdat ik met de band kapte, het beste, is eigenlijk het eerste product wat ik strak heb ingedrumd. Weet je, mr. Klister en ik zijn niet echt natuurtalenten qua muzikale skills, eigenlijk konden we pas een beetje spelen tegen de tijd dat de band op zijn reet lag. Maar tegen die tijd hadden we ook zestig optreden in een jaar ofzo gedaan, en was met name ik het leven 'on the road' wel zat. Eigenlijk was ik het hele 'wereldje' en alles en iedereen wel zat, dus kappen kwam mooi uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klinkt alsof dat laatste werk wel wat is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Maar maak de LastFM-page eens toonbaar! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ben overigens sowieso een echte livemuzikant, heb altijd wel wat extra adrenaline nodig. In de studio klap ik meestal dicht. Pulverizer was dan ook meer een liveband dan iets om op geluidsdrager aan te schaffen denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Geldt voor veel van de Enskedeath (of NO-NL death, dan). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik wil wel een exemplaartje voor je fikken. Zitten wel wat meer hardcore-invloeden in, is gewoon de eerste demo met heel veel punkachtige death maar dan goed opgenomen en met betere grunt en bas en strakkere drums. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Klopt. Deifecation idem dito vind ik, of Death Squad. Of Massive Assault. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |