IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het einde voor Elsrock? Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-12-2011 11:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Volgens mij moeten jullie gewoon wat minder langs elkaar heen praten / beter lezen zodat jullie dat allebei op tijd door hebben


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 11:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 11:39 schreef MR. N het volgende:
Wat boeit het als een band dat zegt en fucked up is? Geen ene boei toch? Dat maakt een festival niet tot een flop. Ik kan me een Waldrock herinneren waar Deftones een dramatisch optreden gaven, dat maakte dat festival niet gelijk kut. Sterker nog, ik herinner mij dat optreden een stuk beter dan de bands die perfect speelden.
Zucht.. Waar post ik dat Elsrock een flop was omdat Mortuus/Marduk en ik er niet op klaarkwamen?
Ik post dat Elsrock vorig jaar al goed duur was. En dat, wanneer je kosten de pan uit rijzen, je wellicht (dure) bands en publiek wat beter om elkaar af moet stemmen. Hoewel ik daar vast niet de enige was voor Marduk, sloot deze band overduidelijk niet echt aan op het festival.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 11:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 11:40 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij moet jij beter lezen, jij beargumenteerd een te hoge prijs met een kutoptreden van een kutband...
Helemaal niet, aap.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2011 11:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2011 11:42 schreef Kvelgeest het volgende:
Zucht.. Waar post ik dat Elsrock een flop was omdat Mortuus/Marduk en ik er niet op klaarkwamen?
Ik post dat Elsrock vorig jaar al goed duur was. En dat, wanneer je kosten de pan uit rijzen, je wellicht (dure) bands en publiek wat beter om elkaar af moet stemmen. Hoewel ik daar vast niet de enige was voor Marduk, sloot deze band overduidelijk niet echt aan op het festival.


Mkay, wat was jouw reden om het een tientje te duur te vinden dan? Het aanbod van bands?.

Jij hebt dus een kaartje gekocht om Marduk te zien, wat jou tegenviel door de reactie van het publiek?



Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 11:47 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 11:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Volgens mij moeten jullie gewoon wat minder langs elkaar heen praten / beter lezen zodat jullie dat allebei op tijd door hebben
Helemaal niet. Mathieu begint weer eens te ijlen zonder te weten waar hij het over heeft.
De rekel was de afgelopen editie helemaal niet aanwezig, hoe kan hij dat iets stellen over het Marduk-optreden daar?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2011 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou mod, treedt eens op dan ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2011 11:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2011 11:47 schreef Kvelgeest het volgende:
Helemaal niet. Mathieu begint weer eens te ijlen zonder te weten waar hij het over heeft.
De rekel was de afgelopen editie helemaal niet aanwezig, hoe kan hij dat iets stellen over het Marduk-optreden daar?


Het gaat mij niet om het optreden, het gaat mij om de vraag zoals in de post boven jou.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-12-2011 11:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 11:51 schreef MR. N het volgende:
Het gaat mij niet om het optreden, het gaat mij om de vraag zoals in de post boven jou.

Precies, jullie waren dus langs elkaar aan het praten.

Gaarna de discussie dus weer normaal voortzetten.


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-12-2011 11:53 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ontopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 11:53]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-12-2011 11:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 11:49 schreef Jenje het volgende:
Nou mod, treedt eens op dan ..

Ze waren ontopic.

Iedereen nu verder ook graag ontopic dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 11:55]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 11:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 11:47 schreef MR. N het volgende:
Jij hebt dus een kaartje gekocht om Marduk te zien, wat jou tegenviel door de reactie van het publiek?


Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik post dat aan het enthousiasme van het publiek (weining tot niets) en de reactie van Marduk daarop te bemerken was dat Marduk daar niet op de juiste plek stond. Als het publiek en masse bij een Marduk-optreden niet weet wanneer "MARDUK!!!" ingezet 'moet' worden bij de aankondiging "Panzer Division'' ", dan is het wel overduidelijk dat band en publiek niet goed op elkaar zijn afgestemd.
Ik pak Marduk slechts als voorbeeld. Nou weet ik niet wat het kost om Marduk te programmeren, maar het zal snel meer zijn dat een krat bier en een fles Jack.
Het enige dat ik post is dat het uit kostenoogpunt handig is (dure) bands en publiek op elkaar af te stemmen. Ik postte dan ook niet 'Marduk', maar 'zo'n Marduk'.

Edit: Leer dan ook eens een vraag/post te formuleren.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-12-2011 11:59]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-12-2011 11:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ah, de forumgestapo is ook weer bezig. Doe je goed, AG, door te laten zien hoe een normaal persoon veranderd in een machtswellustige flapdrol zodra hij modpowers hebt. Sneue droeftoeter.

edit AG: dank je wel, WMP. Het valt allemaal wel mee, hoor, maar als ik net zeg dat het weer normaal moet grijp ik wel in, ja

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 11:56]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 11:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

:')

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-12-2011 11:58]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2011 11:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2011 11:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik post dat aan het enthousiasme van het publiek (weining tot niets) en de reactie van Marduk daarop te bemerken was dat Marduk daar niet op de juiste plek stond. Als het publiek en masse bij een Marduk-optreden niet weet wanneer "MARDUK!!!" ingezet 'moet' worden bij de aankondiging "Panzer Division'' ", dan is het wel overduidelijk dat band en publiek niet goed op elkaar zijn afgestemd.

Okay.
quote:

Ik pak Marduk slechts als voorbeeld. Nou weet ik niet wat het kost om Marduk te programmeren, maar het zal snel meer zijn dat een krat bier en een fles Jack.
Het enige dat ik post is dat het uit kostenoogpunt handig is (dure) bands en publiek op elkaar af te stemmen. Ik postte dan ook niet 'Marduk', maar 'zo'n Marduk'.


Duidelijk, bedankt. Ik gaf steeds aan dat het volgens de organisatie een succes was en de mismatch die jij hier aangeeft niet blijkt uit de reactie van de organisatie (zes succesvolle edities).

Ik denk ook niet dat het einde van Elsrock alleen door het boeken van dure bands komt, zoals ik al aangaf.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 11:59 by bastianus Profiel van bastianusQuote dit bericht

AG: ontopic, graag.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 11:59]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 12:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 11:59 schreef MR. N het volgende:
Duidelijk, bedankt. Ik gaf steeds aan dat het volgens de organisatie een succes was en de mismatch die jij hier aangeeft niet blijkt uit de reactie van de organisatie (zes succesvolle edities).

Ik denk ook niet dat het einde van Elsrock alleen door het boeken van dure bands komt, zoals ik al aangaf.
Silence postte iets over dure bands en ik heb eerdere posts van haar zo geinterpreteerd alsof zij wat meer insideinfo. heeft dan de gemiddelde andere forumposter.

Edit: En of het direct komt door (te) dure bands of niet, onnodige, dure bands niet programmeren scheelt wel aan de kostenkant.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-12-2011 12:02]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2011 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grote acts kosten belachelijk veel, andere kosten zijn gestegen. En de concurrentie is erg sterk in Nederland. Kan me wel inkomen dat het op een bepaald moment niet lonend meer is.

Ik zie dan zelf kleinere shows met 'uniekere' bands. Beetje Roadburnidee maar dan met 3 of 4 bands.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-12-2011 12:04 by Sonic Titan Profiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Voor Grey en vaderland!

AG: klopt, verder ontopic, graag

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 07-12-2011 12:07]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 12:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De programmering van de meeste festivals boeien weinig eigenlijk, vind ik. De enige reden dat ik naar Elsrock kwam, was de reünie van Nuclear Assault. En Asphyx was mooi meegenomen, maar die kun je eigenlijk overal bekijken. Verder was Elsrock gezellig, veel mensen gezien die ik al een tijd niet meer ontmoet had.
Maar als ik dan andere festivals zie, dan hoef ik zelf voor de line-up amper te komen. Meestal een samengeraapt zooitje en dan één of twee bands die ik wel wil zien. Lijkt me niet dat nog een editie Elsrock iets toe kon voegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2011 12:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2011 12:00 schreef Kvelgeest het volgende:
Silence postte iets over dure bands en ik heb eerdere posts van haar zo geinterpreteerd alsof zij wat meer insideinfo. heeft dan de gemiddelde andere forumposter.

Edit: En of het direct komt door (te) dure bands of niet, onnodige, dure bands niet programmeren scheelt wel aan de kostenkant.


Sja, als een dure band niet genoeg publiek genereert om de prijs te rechtvaardigen is het inderdaad een te dure onnodige band die een forse belasting is op het budget.

Het is alleen soms erg lastig om het vooruit in te schatten.


Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-12-2011 12:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 december 2011 12:01 schreef Jenje het volgende:
En de concurrentie is erg sterk in Nederland.
Dat valt toch juist wel mee? Steeds minder en minder grotere metalfestivals.

De reden waarom ik zelf niet (meer) naar dergelijke festivals ga is omdat zo'n dag al bij al behoorlijk wat centen kost en ik maar 1,5 band zie die mij enigszins kan bekoren. Iets teveel 'branchevervaging'; een te breed aanbond.
Maar de gemiddelde metalfan heeft een breedere metalsmaak dan ik, dus of dat nou een probleem behoord te zijn.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 12:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De meeste voorprogramma's slaan sowieso nergens op. Ik kan me een concert van D.R.I. herinneren met zes voorprogramma's, waaronder wij met Pulverizer. Maar goed, er zijn ook steeds minder zalen. Dus plannen ze een metalavond vaak maar helemaal vol, krijg ik het idee. Zonde van de tijd, liever twee goede concerten van een half uur, dan de hele avond nietszeggende bandjes..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2011 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 12:06 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat valt toch juist wel mee? Steeds minder en minder grotere metalfestivals.


Tel alle festivals maar eens op en maak een schatting van de aantallen mensen die er heen zouden kunnen gaan .. er is nagenoeg elke 2 weken (gemiddeld genomen) wel een show met grote namen. Teveel imho.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-12-2011 12:10 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Kunnen ze niet gewoon concerten en festivals organiseren in de Lucky te Rijssen??


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 12:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 12:10 schreef Sgeiterdt het volgende:
Kunnen ze niet gewoon concerten en festivals organiseren in de Lucky te Rijssen??
Precies, en dan kwaliteit i.p.v. kwantiteit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen