![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: your wish ![]() http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2049675 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Geen death metal meer. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit maar zo gaat het bij mij: Meestal bekijk ik even het programma en daar hangt vervolgens een prijskaartje aan. Dan zijn er 2 mogelijkheden: - Ik vind de prijs goed --> Ik ga. - Ik vind het, gezien het aanbod, te duur --> Ik ga niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Voor mij bestaat de optie "te duur, maar ik kan het lijden en wil Marduk zien" ook. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Behalve het programma kijk ik ook (voornamelijk) naar de sfeer van een festival. Stonehenge bijvoorbeeld kan bagger neerzetten, ik ga toch wel omdat het een geniaal festival is. Boeiender ![]() |
|
quote: Dus is het je in dit geval gewoon het geld waard omdat Marduk er speelt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |