IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 13/01: Begging for Incest + Kaasschaaf + Hectometerpaaltje 66,6 @ Willemeen Volgende pagina
Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 07-12-2011 11:41 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

Het is weer zover, Death-metal begint steeds meer leven te krijgen in Arnhem, na een paar jaar rustig aan te hebben gedaan.
Dus brengen we voor jou, de herrie liefhebber, maar liefst 3 bands die allemaal het beste uit hun genre spelen!

De Duitse band Begging For Incest, die al furore hebben gemaakt op het grote festival Deathfeast en net terug is van een tour door Oost-Europa, zal deze avond headlinen.
Dikke Duitse slam/death-metal met een pigsqueel op de vocal!

Daarnaast timmeren de Arnhemse jongens van Kaasschaaf ook flink aan de weg, dus is het tijdje voor een stevig potje goregrind en deze smeerpijpen zijn dus de perfecte band voor deze avond.

Uit Nijmegen hebben we dan nog Hectometerpaaltje 66,6 uit de krochten van deze donkere stad krijgen we grindcore, in de pure zin van het woord, met onder andere leden van Myrkvar.

Begging for Incest (D)

Kaasschaaf (NL, Arnhem)

Hectometerpaaltje 66,6 (NL, Nijmegen)

Entree 3 euro Café

Zaal open: 20:00 uur

Hectometerpaaltje 66,6:

www.myspace.com/hectometerpaaltje666

[Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 07-12-2011 12:01]

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-12-2011 12:11 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Begging for Incest......dit moet wel het diepste punt zijn wat bandnamen betreft. dat wil je toch niet boeken zo iets in je respectabele organisatie.

dat ze niet boven aan het posterje staan als headliner zegt al wel genoeg denk ik zo.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 07-12-2011 12:13]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-12-2011 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vette muziek wel

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-12-2011 12:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heel erg vette muziek.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2011 12:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2011 12:11 schreef nark het volgende:
Begging for Incest......dit moet wel het diepste punt zijn wat bandnamen betreft. dat wil je toch niet boeken zo iets in je respectabele organisatie.

dat ze niet boven aan het posterje staan als headliner zegt al wel genoeg denk ik zo.

doe es nie zo PVV man!

Boeiender

nark
Usericon van nark
Posted 07-12-2011 12:25 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 12:21 schreef MR. N het volgende:
doe es nie zo PVV man!

Daar heeft de PVV niets mee te maken hoor, ik denk wat ik zeg en ik vind dit nu een maal.
Zou jij je bandje zo willen noemen dan.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-12-2011 12:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Begging For Incest

Ik heb d'r een shirt van

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-12-2011 12:31]

nark
Usericon van nark
Posted 07-12-2011 12:32 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 12:30 schreef MetalJan het volgende:
Begging For Incest

Ik heb d'r een shirt van

Heb je kinderen?
Dan kun je die ook mooi in dat shirt rond laten lopen......

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-12-2011 13:02 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 7 december 2011 12:30 schreef MetalJan het volgende:
Begging For Incest

Ik heb d'r een shirt van

Triest.

Ja, het logo is onleesbaar, maar op het moment dat iemand - wie dan ook - vraagt 'wat staat er op je shirt?' sta jij enorm voor lul, dan wordt het namelijk óf stamelend liegen ('eh, uhm, nou, ehm..') óf de waarheid vertellen, wat op zijn zachtst gezegd nogal merkwaardig overkomt. Begging For Incest.. kom er maar eens mee aan op - bijvoorbeeld - je werk.

Ik vermoed dat het gemiddelde IQ van de bezoekers in de Willemeen deze avond rond de 80 zal liggen.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-12-2011 13:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Aansteller

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 07-12-2011 13:46 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 13:02 schreef Sonic Titan het volgende:
Ja, het logo is onleesbaar, maar op het moment dat iemand - wie dan ook - vraagt 'wat staat er op je shirt?' sta jij enorm voor lul, dan wordt het namelijk óf stamelend liegen ('eh, uhm, nou, ehm..') óf de waarheid vertellen, wat op zijn zachtst gezegd nogal merkwaardig overkomt. Begging For Incest.. kom er maar eens mee aan op - bijvoorbeeld - je werk.

Fout. De heren hebben met alles rekening gehouden. Ik vermoed zo dat MetalJan z'n exemplaar opgevangen heeft tijdens Houten Deathfest, en op die shirts staat de bandnaam in een blokletterfont over het logo heen, zodat iedereen uit je naaste omgeving prima kan mee genieten. En voor lul staan? Geenszins. Alsof er iets mis is met merkwaardig overkomen - dit zegt meer over het bekrompen figuur dat merkwaardig vindt, dan over degene die merkwaardig gevonden wordt. Koop anders eens een pot zout en neem er een paar korreltjes van.

Al met al een prima band, vooral voor zulke avonden.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-12-2011 14:46 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Hoho, Kaasschaaf en vooral Hectometerpaaltje 66,6 verdienen ook de nodige credits - wat betreft de GRANDIOZE bandna(a)m(en).

Tering hé, ik zit me plaatsvervangend te schamen voor de arme vrijwilligers die deze avond zullen moeten runnen.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2011 15:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 13:46 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Fout. De heren hebben met alles rekening gehouden. Ik vermoed zo dat MetalJan z'n exemplaar opgevangen heeft tijdens Houten Deathfest, en op die shirts staat de bandnaam in een blokletterfont over het logo heen, zodat iedereen uit je naaste omgeving prima kan mee genieten. En voor lul staan? Geenszins. Alsof er iets mis is met merkwaardig overkomen - dit zegt meer over het bekrompen figuur dat merkwaardig vindt, dan over degene die merkwaardig gevonden wordt. Koop anders eens een pot zout en neem er een paar korreltjes van.

Al met al een prima band, vooral voor zulke avonden.

Haha ja hoor. Al met al vooral "begging for attention" dus eigenlijk.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 15:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

'Begging voor een bult smeer', als het aan mij ligt.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-12-2011 15:37 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Onze vrienden van Begging for Incest komen met nummers als "Gangbang the Preteen" - olijke bedoening dus!

Wat was er ook alweer met die Marokkaanse Imam?

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-12-2011 15:38 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Heerlijk dit!

Zie nou niet direct verschil tussen deze bandnaam en andere bandnamen uit gelijksoortige genres. Of teksten van diverse bands. Het is grindcore, geen My Little Pony.

Zou er zelf geen shirt van kopen, maar ik hoef eveneens geen shirt van Anal Penetration, Anal Blast, Prostitute Disfigurement of Dying Fetus.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-12-2011 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Begging for Incest is al lang geen taboe meer

South Park - The Brown Noise (Season 3, Episode 17)

Mr Garrison toont hoe het moet

een iets anders dan ultieme gebakken wannabe stonerlucht vol nietszeggende vaagheid

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 15:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 15:37 schreef Schuurman het volgende:
Onze vrienden van Begging for Incest komen met nummers als "Gangbang the Preteen" - olijke bedoening dus!

Wat was er ook alweer met die Marokkaanse Imam?
Dat ging om een huwelijk, niet om seks.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 07-12-2011 15:58 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 15:27 schreef M. het volgende:
Haha ja hoor. Al met al vooral "begging for attention" dus eigenlijk.

Mocht dat zo zijn, dan ben je zelf dus een uitstekend supporter!

EDIT: Typfout.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 07-12-2011 15:59]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-12-2011 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 15:52 schreef bastianus het volgende:
Dat ging om een huwelijk, niet om seks.

een Preteen Gangbangen gaat imo ook niet over seks, maar over macht. Denk ik.

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2011 16:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 16:13 schreef Hypnos het volgende: Denk ik.
Jaja.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-12-2011 17:11 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Jeetje, wat is iedereen politiek correct geworden zeg.

Subtiel kamerolifantje

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-12-2011 17:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zijn er ook 20+ mensen die naar Grindcore luisteren?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-12-2011 17:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vraag het mij volgend jaar nog eens.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-12-2011 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 16:53 schreef bastianus het volgende:
Jaja.

Ben: tuurlijk, alhoewel...

31/2/2/2/2/2...

signature

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-12-2011 17:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 7 december 2011 17:12 schreef irritante klootzak het volgende:
zijn er ook 20+ mensen die naar Grindcore luisteren?
Nee, alleen nog NSBM.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com