|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer zover, Death-metal begint steeds meer leven te krijgen in Arnhem, na een paar jaar rustig aan te hebben gedaan. Dus brengen we voor jou, de herrie liefhebber, maar liefst 3 bands die allemaal het beste uit hun genre spelen! De Duitse band Begging For Incest, die al furore hebben gemaakt op het grote festival Deathfeast en net terug is van een tour door Oost-Europa, zal deze avond headlinen. Dikke Duitse slam/death-metal met een pigsqueel op de vocal! Daarnaast timmeren de Arnhemse jongens van Kaasschaaf ook flink aan de weg, dus is het tijdje voor een stevig potje goregrind en deze smeerpijpen zijn dus de perfecte band voor deze avond. Uit Nijmegen hebben we dan nog Hectometerpaaltje 66,6 uit de krochten van deze donkere stad krijgen we grindcore, in de pure zin van het woord, met onder andere leden van Myrkvar. Begging for Incest (D) Kaasschaaf (NL, Arnhem) Hectometerpaaltje 66,6 (NL, Nijmegen) Entree 3 euro Café Zaal open: 20:00 uur Hectometerpaaltje 66,6: www.myspace.com/hectometerpaaltje666 [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 07-12-2011 12:01] |
|
vette muziek wel signature |
|
Heel erg vette muziek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: doe es nie zo PVV man! Boeiender |
|
quote: Daar heeft de PVV niets mee te maken hoor, ik denk wat ik zeg en ik vind dit nu een maal. Zou jij je bandje zo willen noemen dan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Begging For Incest Ik heb d'r een shirt van [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-12-2011 12:31] |
|
quote: Heb je kinderen? Dan kun je die ook mooi in dat shirt rond laten lopen...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Triest. Ja, het logo is onleesbaar, maar op het moment dat iemand - wie dan ook - vraagt 'wat staat er op je shirt?' sta jij enorm voor lul, dan wordt het namelijk óf stamelend liegen ('eh, uhm, nou, ehm..') óf de waarheid vertellen, wat op zijn zachtst gezegd nogal merkwaardig overkomt. Begging For Incest.. kom er maar eens mee aan op - bijvoorbeeld - je werk. Ik vermoed dat het gemiddelde IQ van de bezoekers in de Willemeen deze avond rond de 80 zal liggen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Aansteller I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Fout. De heren hebben met alles rekening gehouden. Ik vermoed zo dat MetalJan z'n exemplaar opgevangen heeft tijdens Houten Deathfest, en op die shirts staat de bandnaam in een blokletterfont over het logo heen, zodat iedereen uit je naaste omgeving prima kan mee genieten. En voor lul staan? Geenszins. Alsof er iets mis is met merkwaardig overkomen - dit zegt meer over het bekrompen figuur dat merkwaardig vindt, dan over degene die merkwaardig gevonden wordt. Koop anders eens een pot zout en neem er een paar korreltjes van. Al met al een prima band, vooral voor zulke avonden. |
|
Hoho, Kaasschaaf en vooral Hectometerpaaltje 66,6 verdienen ook de nodige credits - wat betreft de GRANDIOZE bandna(a)m(en). Tering hé, ik zit me plaatsvervangend te schamen voor de arme vrijwilligers die deze avond zullen moeten runnen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Haha ja hoor. Al met al vooral "begging for attention" dus eigenlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
'Begging voor een bult smeer', als het aan mij ligt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Onze vrienden van Begging for Incest komen met nummers als "Gangbang the Preteen" - olijke bedoening dus! Wat was er ook alweer met die Marokkaanse Imam? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Heerlijk dit! Zie nou niet direct verschil tussen deze bandnaam en andere bandnamen uit gelijksoortige genres. Of teksten van diverse bands. Het is grindcore, geen My Little Pony. Zou er zelf geen shirt van kopen, maar ik hoef eveneens geen shirt van Anal Penetration, Anal Blast, Prostitute Disfigurement of Dying Fetus. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Begging for Incest is al lang geen taboe meer South Park - The Brown Noise (Season 3, Episode 17) Mr Garrison toont hoe het moet een iets anders dan ultieme gebakken wannabe stonerlucht vol nietszeggende vaagheid signature |
|
quote:Dat ging om een huwelijk, niet om seks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mocht dat zo zijn, dan ben je zelf dus een uitstekend supporter! EDIT: Typfout. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 07-12-2011 15:59] |
|
quote: een Preteen Gangbangen gaat imo ook niet over seks, maar over macht. Denk ik. signature |
|
quote:Jaja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jeetje, wat is iedereen politiek correct geworden zeg. Subtiel kamerolifantje |
|
zijn er ook 20+ mensen die naar Grindcore luisteren? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vraag het mij volgend jaar nog eens. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ben: tuurlijk, alhoewel... 31/2/2/2/2/2... signature |
|
quote:Nee, alleen nog NSBM. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |