|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Post ze hier ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Deze is gewoon heel erg mooi! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
WHAM! - Last Christmas natúúrlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
die van Chris Rea is ook wel een klassieker ... hoe de hazen lopen ... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 12-12-2011 17:03] You have time. You are doing fine. |
|
DEZE NATUURLIJK |
|
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Juist, en met de post van De Tegenpartij is de vraag van de topic titel benatwoord, en kan er met een gerust hart een slotje geplaatst worden. |
|
|
|
quote: Wij denken hetzelfde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Bij Vara's Vuurwerk hadden ze altijd Christmas on Speed met mooi bewerkte kerstnummers. Helaas is dat geschiedenis. |
|
|
Mag het een keer wat anders zijn dan die standaard kerstmeuk die ze ieder jaar draaien? |
|
A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: jahoor ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nee!!! Doe het niet!!! Vrijwel alles wat met kerst te maken heeft is smakeloze rommel. Ik haat het en ga alle dagen werken Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dat vind ik zo leuk aan kerst al die losers die kerst haten uitlachen in een of andere kroeg. Wil je muilperen? |
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |