|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
of Utrecht. Hopelijk snel leuk nieuws. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Zijn ze support van Russian Circles dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als dat zo is hè... |
|
quote: Verdomme, dat zou mooi zijn! |
|
In europa ook ja? Ze zijn sowieso toursupport van Russian Circles in de USA. Zou leuk zijn als ze ook in Europa supporten. |
|
Flink syked voor vrijdag! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Edit: Dubbelpost! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-02-2012 21:41] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik kon mijn dienst niet ruilen helaas, ik moet vrijdag dus tot 21:30 werken Als ik daarna nog naar A'dam moet ben ik hooguit pas om 22:30 daar, dit gaat hem niet worden dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: je bent gewoon bang voor me Schijterd! tis eerlijk gezegd voor mij ook nog onzeker.. heb die avond mijn eerste werkborrel, misschien niet zo handig om dan weg te blijven.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik ben voor niemand bang! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dan ben ik toch lekker als enige van ZM aanwezig, fucking pussies zijn jullie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als het nog niet uitverkocht is, dan ben ik er ook. |
|
quote:Hipster. Met je bril. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-02-2012 23:35] |
|
quote: Gaat dat het doen dan? Moet nog tickets halen, verdomme! quote: , maar zonder geinen. Hierophant = lauw en Deafheaven = Deathwish = beste label [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-02-2012 23:42] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Geen idee of het uitverkoopt, ik ken de Winston niet. Morgen sowieso ff kaartje scoren. |
|
quote: Je hebt me aangestoken, ga ik ook eens doen. Geen 4 euro lidmaatschap hier toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Hihi. Hierophant vind ik wel goed, maar met dat post-(hetero)gedoe zoals Deafheaven heb ik het wel gehad. Alweer geen date tussen ons. |
|
quote: Nee, Winston doet daar niet aan. Kaartje van tevoren kopen is an sich geen gek idee.. zó'n storm zal het waarschijnlijk niet lopen, maar de zaal is niet bijzonder groot, en als alle hipsters hun fixed gear willen parkeren voorspel ik moeilijkheden. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Eerste kennismaking met deze homozooi voor mij. Ben wel fan van Les Discrets, maar daar houdt het op. Black metal kan me echt geen ene reet bekoren en de eerste drie keer dat ik dit album oplegde, deed ik hem dan ook snel weer uit. Maar vandaag klikte er iets, en klopt het helemaal dus. Kaartje is niet duur en gratis OV met coole support zorgt ervoor dat ik present ben. quote: Ben wel jaloers op de shows die daar binnenkort in jouw deel vd wereld te zien zijn. In Drachten staan een paar lauwe shows, en die Integrity show is ook dichtbij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou, in dat geval ga ik maar met de trein. Gelukkig heb ik nog wel mijn RayBan. Hoeveel man passen der in de Winston ongveer? |
|
quote: Pff, ik durf het eerlijk gezegd niet met zekerheid te zeggen, maar het is écht niet zo groot. Ik denk dat het er met een mannetje of 100-120 goed vol zit. Laatste keer dat ik er was is alweer een jaartje of twee geleden, dus pin me er niet op vast.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Les Discrets vond ik ook al niks. Het mist allemaal iets voor mij. quote:Ja, ze zijn lekker bezig daar in Iduna. Ik hoop dat mijn herstel wat sneller gaat, want Integrity wil ik eigenlijk niet missen, maar het is nog een aardig eindje fietsen en dat gaat nog niet zo. |
|
quote: Dan ga ik morgen zeker een ticket halen, want volgens feestboek zijn er al 90 mensen bij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Welk herstel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |