IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 17/2; Deafheaven / Hierophant / FWWU @ Winston Vorige pagina | Volgende pagina
Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 04-02-2012 14:19 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

of Utrecht. Hopelijk snel leuk nieuws.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-02-2012 14:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zijn ze support van Russian Circles dan?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-02-2012 14:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als dat zo is hè...

Jokke
Usericon van Jokke
Posted 05-02-2012 22:04 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

quote:
Op 4 februari 2012 11:46 schreef iPim het volgende:
Hoe was die zaal? Was ook samen met... La Dispute?

Kavka is een goede zaal. Goed geluid en grote opkomst. La Dispute en Former THieves vond ik bagger (hoewel 90% van het volk precies wel voor hen kwam).

Horns up!

Northward
Usericon van Northward
Posted 05-02-2012 22:15 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 14:19 schreef Inverted Church het volgende:
of Utrecht. Hopelijk snel leuk nieuws.

Verdomme, dat zou mooi zijn!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-02-2012 22:18 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

In europa ook ja? Ze zijn sowieso toursupport van Russian Circles in de USA. Zou leuk zijn als ze ook in Europa supporten.

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-02-2012 16:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Flink syked voor vrijdag!

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-02-2012 21:36 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Edit: Dubbelpost!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-02-2012 21:41]

5 Euro's? Op je muil!!

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-02-2012 21:40 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 25 januari 2012 1:23 schreef faalhaas het volgende:
wordt vast gezellig Sgeiterdt

Ik kon mijn dienst niet ruilen helaas, ik moet vrijdag dus tot 21:30 werken

Als ik daarna nog naar A'dam moet ben ik hooguit pas om 22:30 daar, dit gaat hem niet worden dus!

5 Euro's? Op je muil!!

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-02-2012 21:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 21:40 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik kon mijn dienst niet ruilen helaas, ik moet vrijdag dus tot 21:30 werken

Als ik daarna nog naar A'dam moet ben ik hooguit pas om 22:30 daar, dit gaat hem niet worden dus!

je bent gewoon bang voor me Schijterd!

tis eerlijk gezegd voor mij ook nog onzeker.. heb die avond mijn eerste werkborrel, misschien niet zo handig om dan weg te blijven..

... hoe de hazen lopen ...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-02-2012 22:26 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 februari 2012 21:55 schreef faalhaas het volgende:
je bent gewoon bang voor me Schijterd!

tis eerlijk gezegd voor mij ook nog onzeker.. heb die avond mijn eerste werkborrel, misschien niet zo handig om dan weg te blijven..

Ik ben voor niemand bang!

5 Euro's? Op je muil!!

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-02-2012 22:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dan ben ik toch lekker als enige van ZM aanwezig, fucking pussies zijn jullie.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-02-2012 23:34 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Als het nog niet uitverkocht is, dan ben ik er ook.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-02-2012 23:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 22:39 schreef iPim het volgende:
Dan ben ik toch lekker als enige van ZM aanwezig, fucking pussies zijn jullie.
Hipster. Met je bril.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-02-2012 23:35]

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-02-2012 23:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 23:34 schreef Blueprint het volgende:
Als het nog niet uitverkocht is, dan ben ik er ook.

Gaat dat het doen dan? Moet nog tickets halen, verdomme!

quote:
Op 13 februari 2012 23:35 schreef bokkie666 het volgende:
Hipster. Met je bril.

, maar zonder geinen. Hierophant = lauw en Deafheaven = Deathwish = beste label

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-02-2012 23:42]

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-02-2012 23:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Geen idee of het uitverkoopt, ik ken de Winston niet. Morgen sowieso ff kaartje scoren.

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-02-2012 23:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 23:45 schreef Blueprint het volgende:
Geen idee of het uitverkoopt, ik ken de Winston niet. Morgen sowieso ff kaartje scoren.

Je hebt me aangestoken, ga ik ook eens doen. Geen 4 euro lidmaatschap hier toch?

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-02-2012 23:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 23:40 schreef iPim het volgende:
, maar zonder geinen. Hierophant = lauw en Deafheaven = Deathwish = beste label
Hihi.

Hierophant vind ik wel goed, maar met dat post-(hetero)gedoe zoals Deafheaven heb ik het wel gehad.

Alweer geen date tussen ons.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-02-2012 23:50 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 13 februari 2012 23:47 schreef iPim het volgende:
Je hebt me aangestoken, ga ik ook eens doen. Geen 4 euro lidmaatschap hier toch?

Nee, Winston doet daar niet aan. Kaartje van tevoren kopen is an sich geen gek idee.. zó'n storm zal het waarschijnlijk niet lopen, maar de zaal is niet bijzonder groot, en als alle hipsters hun fixed gear willen parkeren voorspel ik moeilijkheden.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-02-2012 23:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 23:48 schreef bokkie666 het volgende:
Hierophant vind ik wel goed, maar met dat post-(hetero)gedoe zoals Deafheaven heb ik het wel gehad.

Eerste kennismaking met deze homozooi voor mij. Ben wel fan van Les Discrets, maar daar houdt het op. Black metal kan me echt geen ene reet bekoren en de eerste drie keer dat ik dit album oplegde, deed ik hem dan ook snel weer uit. Maar vandaag klikte er iets, en klopt het helemaal dus. Kaartje is niet duur en gratis OV met coole support zorgt ervoor dat ik present ben.

quote:
Alweer geen date tussen ons.

Ben wel jaloers op de shows die daar binnenkort in jouw deel vd wereld te zien zijn. In Drachten staan een paar lauwe shows, en die Integrity show is ook dichtbij.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 14-02-2012 0:04 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 februari 2012 23:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Nee, Winston doet daar niet aan. Kaartje van tevoren kopen is an sich geen gek idee.. zó'n storm zal het waarschijnlijk niet lopen, maar de zaal is niet bijzonder groot, en als alle hipsters hun fixed gear willen parkeren voorspel ik moeilijkheden.

Nou, in dat geval ga ik maar met de trein. Gelukkig heb ik nog wel mijn RayBan.

Hoeveel man passen der in de Winston ongveer?

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-02-2012 0:08 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 14 februari 2012 0:04 schreef CTTS het volgende:
Nou, in dat geval ga ik maar met de trein. Gelukkig heb ik nog wel mijn RayBan.

Hoeveel man passen der in de Winston ongveer?

Pff, ik durf het eerlijk gezegd niet met zekerheid te zeggen, maar het is écht niet zo groot. Ik denk dat het er met een mannetje of 100-120 goed vol zit. Laatste keer dat ik er was is alweer een jaartje of twee geleden, dus pin me er niet op vast..

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-02-2012 0:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2012 23:52 schreef iPim het volgende:
Eerste kennismaking met deze homozooi voor mij. Ben wel fan van Les Discrets, maar daar houdt het op. Black metal kan me echt geen ene reet bekoren en de eerste drie keer dat ik dit album oplegde, deed ik hem dan ook snel weer uit. Maar vandaag klikte er iets, en klopt het helemaal dus. Kaartje is niet duur en gratis OV met coole support zorgt ervoor dat ik present ben.
Les Discrets vond ik ook al niks. Het mist allemaal iets voor mij.

quote:

Ben wel jaloers op de shows die daar binnenkort in jouw deel vd wereld te zien zijn. In Drachten staan een paar lauwe shows, en die Integrity show is ook dichtbij.
Ja, ze zijn lekker bezig daar in Iduna. Ik hoop dat mijn herstel wat sneller gaat, want Integrity wil ik eigenlijk niet missen, maar het is nog een aardig eindje fietsen en dat gaat nog niet zo.

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-02-2012 0:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2012 0:08 schreef Sonic Titan het volgende:
Pff, ik durf het eerlijk gezegd niet met zekerheid te zeggen, maar het is écht niet zo groot. Ik denk dat het er met een mannetje of 100-120 goed vol zit. Laatste keer dat ik er was is alweer een jaartje of twee geleden, dus pin me er niet op vast..

Dan ga ik morgen zeker een ticket halen, want volgens feestboek zijn er al 90 mensen bij.

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-02-2012 0:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2012 0:09 schreef bokkie666 het volgende:
Ja, ze zijn lekker bezig daar in Iduna. Ik hoop dat mijn herstel wat sneller gaat

Welk herstel?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com