IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 17/2; Deafheaven / Hierophant / FWWU @ Winston Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-02-2012 0:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2012 0:10 schreef iPim het volgende:
Welk herstel?
Iemand heeft mij van de fiets afgereden en toen is bij het neerkomen mijn knie in een richting bewogen waar hij niet geschikt voor is. Iets met de kruisbanden waarschijnlijk.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-02-2012 0:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Aiaiaiai , dat worden geen actieve hardcoreshows voor een tijdje.

Net kaartje gekocht, syyyked voor deeezzz!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-02-2012 21:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Tickets binnen

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 14-02-2012 22:58 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 14 februari 2012 21:49 schreef Blueprint het volgende:
Tickets binnen

Hier ook!

markvandemaat
Usericon van markvandemaat
Posted 17-02-2012 9:39 by markvandemaat Wijzig reactieProfiel van markvandemaatQuote dit bericht

Bastards. Vanavond dus. 20.00 uur sharp, Fire Walk With Us!

Northward
Usericon van Northward
Posted 17-02-2012 15:47 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 14:19 schreef Inverted Church het volgende:
of Utrecht. Hopelijk snel leuk nieuws.

Al nieuws?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-02-2012 0:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Deafheaven was te gek, maar ze speelden VEEL te kort. Nu is er niet zo heel veel materiaal, maar als je drie van de vier nummers van de enige plaat speelt kan die laatste ook nog wel. Maar wel HEEL vet.

En dat in een kuttent met kutpubliek dat maar door bleef blaten. Ik blijf hopen op dat goede nieuws van Deafheaven @ Utrecht, want ook live is het een te gekke band.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-02-2012 0:01]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2012 0:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Eeeh. Ik dacht dat de echte Hierophnat zou optreden.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-02-2012 0:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik weet niet wat je bedoelt . In ieder geval, of de Hierophant van vanavond de echte was of niet, het bleef niet hangen -- voornamelijk vanwege een extreem kutgeluid.

Ik moet echter nogmaals zeggen dat Deafheaven typisch een gevalletje was van: dat smaakt naar meer. VEEL meer!!! Heb nu al heimwee naar deze gig.

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 18-02-2012 0:31 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Russian Circles+ Deafheaven is zeker, + Terzij de Horde is nog een twijfelaar!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2012 0:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-02-2012 0:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2012 0:00 schreef M. het volgende:
Deafheaven was te gek, maar ze speelden VEEL te kort. Nu is er niet zo heel veel materiaal, maar als je drie van de vier nummers van de enige plaat speelt kan die laatste ook nog wel. Maar wel HEEL vet.

En dat in een kuttent met kutpubliek dat maar door bleef blaten. Ik blijf hopen op dat goede nieuws van Deafheaven @ Utrecht, want ook live is het een te gekke band.

Couldnt agree more. Deafheaven was echt heel ,heel gaaf. Wat een zanger! Maar ze speelden belaggelijk kort, gold ook voor Hierophant. En dat eerste bandje was echt ultiem kut. Het geluid vond ik te zacht staan, waardoor je zonder oortjes alsnog doof werd en met oortjes in te weinig hoorde. Wat een kuttent, wat een kutrook en wat een ultiem hipsterig kutpubliek. En wat is amsterdam toch ook weer trieste ongezelligheid.

Flinke domper dit, als Deafheaven nog een kwartiertje langer had gespeeld had ik me meer vermaakt, maar alles werd voor mij verpest door de omstandigheden rondom het concert.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-02-2012 0:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2012 0:31 schreef Inverted Church het volgende:
Russian Circles+ Deafheaven is zeker, + Terzij de Horde is nog een twijfelaar!

Terzij de Horde erbij zou vet zijn. Sterker nog... ik moet diep graven, wil ik een package tegenkomen (waar ik bij was) wat dat kan evenaren! Holy crap.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-02-2012 1:07 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Leek er op dat Fire Walk With Us het langst speelde, helaas was dat veruit de minst boeiende band van de avond. Hierophant en Deafheaven waren erg kort. Maar zeker meer dan de moeite waard.

Jammer van het geluid, jammer van het publiek (al voelde ik me er wel thuis met mijn bril) en jammer van de kutmuziek tussen de bands/na de bands. Hopelijk dat ze snel nog eens in de buurt komen.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-02-2012 1:29 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Mee eens qua muziek (al vond ik Fire Walk With Us gewoon niet zo spannend, dus niet extreem kut). Publiek heb ik geen last van gehad. En die DJ moeten ze inderdaad ontslaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 18-02-2012 1:30]

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-02-2012 1:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die eerste band was niet eens zo heel slecht, maar de mix tussen die sludgerige pantera-stijl en de post-rock en twee minuten durende audio-samples haalde ook maar iedere vaart eruit.

En ze speelde inderdaad het langs van allemaal.

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 18-02-2012 16:55 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

FWWU: Verkeerde keuzes galore. Iedere keer als je dacht "oh, deze opbouw zou naar iets vets kunnen leiden" gooiden ze er een mislukte Hatebreed-mosh tegenaan, zonder ballen noch overtuiging. Verder het lelijkste basgeluid ooit.

Hierophant: Leuke liveband, nummers zijn saai en niet echt orgineel. Goede zanger wel.

Deafheaven: Idd veel te kort, de drummer had erg veel moeite met maat vasthouden, pas bij het laatste (en derde?!) nummer viel alles op zijn plek, en dat nummer was met afstand het beste van de hele avond.

Mooi druk avondje zo, veel bier en tieten, prima.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 19-02-2012 17:05 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vond FWWU niet zo spannend en dat basgeluid was om te janken (overigens de hele avond). Hierophant had ook ontzettend zaadgeluid en klonk daardoor als een natte krant en Deafheaven was kort maar wel in orde. Hoop dat als het nieuwe album uit is ze wel een uur gaan volmaken als ze headline shows doen. Verder veel bekenden dus was rete gezellig. Prima vermaakt.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-02-2012 21:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zaterdag 21 april dus in Utrecht. Kutzooi, makkelijk te halen voor mij, maar helaas al een optreden staan in Maaseik, kut!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 22-02-2012 22:27 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Cool, daar ben ik wel bij denk ik. Hoop wel dat Russian Circles met een betere setlist komt, die show op Dour (op tour toen met Boris) was zo extreem saai. Meer een soort "worst of.." setje.

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-02-2012 1:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha, lees her en der comments onder deze video dat ze op het verkeerde festival staan gezien het allemaal lui zijn die voor hardcore bandjes komen, maar zo staan de kvlte elite black metal fans er toch ook gewoon bij? Ontzettend goed gespeeld trouwens, zang wat minder en de micfail om te lachen maarrrrr respect! Had wel bij de concertjes in NL willen zijn, maar dan had het gewoon ff in Vera moeten staan oid

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-02-2012 1:55]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Northward
Usericon van Northward
Posted 23-02-2012 12:32 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nice dat ze in het voorprogramma staan, kan ik ze toch nog zien dit jaar. Wordt waarschijnlijk Brussel dan.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-02-2012 13:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oeh, 4 mei in Keulen, dat moet wel te doen zijn! Nu nog vervoer.

markvandemaat
Usericon van markvandemaat
Posted 25-02-2012 19:25 by markvandemaat Wijzig reactieProfiel van markvandemaatQuote dit bericht

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com