IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Diabolic Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-09-2003 12:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bijna wel ja. Minstens 1 van hen had mot met Aantar (zoveel stond op hun website) daarom lig hij eruit.
Ik heb een aardige poos gesproken met Aantar en Brian toen ze op 3 nov. optraden in de W2 maar ze hadden zichtbaar grote lol met elkaar dus ja...

Trouwens; for the record: ik vind de 2 OUWE releases de besten (City of the Dead-MCD en Supreme Evil)

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-09-2003 22:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 12:12 schreef MBMarduk het volgende:
Bijna wel ja. Minstens 1 van hen had mot met Aantar (zoveel stond op hun website) daarom lig hij eruit.
Ik heb een aardige poos gesproken met Aantar en Brian toen ze op 3 nov. optraden in de W2 maar ze hadden zichtbaar grote lol met elkaar dus ja...

Trouwens; for the record: ik vind de 2 OUWE releases de besten (City of the Dead-MCD en Supreme Evil)

City of the Dead is ook een hele goeie. Is volgens mij een demo.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 19-09-2003 9:22 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

gewoon supreme evil kopen.. klaar

11.45: restate my assumptions

Buried_Alive
Posted 09-10-2003 23:04 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

"Infinity Through Purification" nieuw album uit op 21 oktober.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-11-2003 15:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb hem gisteren even geluisterd en hij had toch niet de impact op me die ik had verwacht. Ik miste de woeste agressie. Op de een of andere manier klonk het gewoon allemaal net iets te gelikt. Maar ja, het was ook maar een oppervlakkige luisterbeurt. Ik heb hem in ieder geval niet gekocht.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-11-2003 2:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Welke bedoel je? Ik ben nl. zelf voor de eerste MCD en 1e full-length. want die waren NON-Krisiun-achtig en vooral origineel en BRUUT.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-11-2003 20:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik bedoel de nieuwe cd van ze. Infinity Through Purification, die volgens mij nog maar net uit is. Maar ik zou zeggen, probeer Vengeance ascending eens. Dat is hun een na laatste.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2004 12:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-09-2004 12:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Best jammer... iemand die laatste album al gehoord? (Purification...) Hoe issie?

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 15-09-2004 12:30 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ik heb supreme evil nog als digi en wil er vanaf..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*overbodig zijn zuigt*

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-09-2004 13:01]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-09-2004 13:00 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Dude, wat staat er 3 posts hoger?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 13:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 13:00 schreef Mikeee het volgende:

Dude, wat staat er 3 posts hoger?

hehe, doh, ik zag alleen de url had nog niet geregistreerd dat het dezelfde was

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2004 19:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:23 schreef Mikeee het volgende:
Best jammer... iemand die laatste album al gehoord? (Purification...) Hoe issie?
Infinity Through Purification is in z'n geheel hun beste plaat nmm. Betere riffs en hij is vooral een stuk strakker ingespeeld. Bruutheid ten top

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-09-2004 19:15]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2004 19:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-09-2004 19:15]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-09-2004 20:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Diabolic is voor mietjes.

No meat is sweater

Buried_Alive
Posted 15-09-2004 21:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 19:13 schreef NecRobert het volgende:
Infinity Through Purification is in z'n geheel hun beste plaat nmm. Betere riffs en hij is vooral een stuk strakker ingespeeld. Bruutheid ten top

Maar mist een stukje sfeer, die op de eerdere albums wel te vinden is.
Probeer Unholy Ghosts eens, 3 leden van de "oude" Diabolic (ten tijde van Vegeance..). Ligt (hoe kan het anders) behoorlijk in de lijn van Diabolic. Klinkt een stuk donkerder.

Buried_Alive
Posted 21-08-2006 1:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Florida’s Diabolic return with a revamped line and a new release sure
to crush anyone that gets in their way. Without a doubt this is the most
evolved and devastatingly brutal Diabolic record yet. With blistering
guitar work, stellar leads, devastating machine gun drum work, and demonic
vocals, Diabolic injects the “Death Metal” underground metal world with their
latest offering, Shellfire and Tombstones! Produced by Juan “Punchy” Gonzales
and Diabolic at DOW studios. Diabolic’s new line up brings back founding
member Aantar Lee Coates on drums and former band mate of Unholy Ghost,
guitarist Kelly McLauchlin. These two have joined forces with underground
sensations Jesse Jolly on vocals/bass and RJ both of one of Florida’s greatest
metal bands, Blastmasters.

http://www.diabolic-officialsite.com/

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-08-2006 1:20 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 1:16 schreef Buried_Alive het volgende:
...Produced by Juan “Punchy” Gonzales...

Fukk... dat gaat weer naar Hate Eternal klinken, lamaar dan.

Buried_Alive
Posted 22-08-2006 22:39 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 1:20 schreef Mikeee het volgende:
Fukk... dat gaat weer naar Hate Eternal klinken, lamaar dan.
Die heeft ook "Vengeance..." gedaan. Dus denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Ben meer bang voor de stijl die men nu gaat volgen. Dat mag van mij wel weer zoals "Vengeance..." en daar voor zijn. Denk namelijk niet dat die gaat klinken zoals "Infinity..." aangezien niemand van die cd er meer inzit.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 23-08-2006 0:05 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 22 augustus 2006 22:39 schreef Buried_Alive het volgende:
Die heeft ook "Vengeance..." gedaan. Dus denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Ben meer bang voor de stijl die men nu gaat volgen. Dat mag van mij wel weer zoals "Vengeance..." en daar voor zijn. Denk namelijk niet dat die gaat klinken zoals "Infinity..." aangezien niemand van die cd er meer inzit.

Zolang het maar niet als die bagger van Unholy Ghost gaat klinken.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 23-09-2006 13:45 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 22 augustus 2006 22:39 schreef Buried_Alive het volgende:

Ik las ook in een interview met Aantar dat ze pertinent géén nummers van 'Infinity...' zullen gaan spelen tijdens concerten.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 23-09-2006 17:21 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

De beste Diabolic plaat tot nu toe vind ik eigenlijk de plaat van Unholy Ghost . Heerlijk album is dat; jammer alleen dat de zelfbenoemde "blastmaster" Aantar live totaal de mand viel toen ik Diabolic een paar jaar geleden zag. Die gast kon werkelijk geen énkel ritme, gallop nog blast, strak houden. Jammer.

Buried_Alive
Posted 05-01-2007 0:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Er is een nieuwe EP uit, die alleen maar te downloaden is (volgens mij). Nummers staan op hun Myspace en liggen weer in het verlengde van "Vengeance...". Er zijn al weer 2 leden opgestapt ivm tijdgebrek en oudgediende Paul Ouellette is weer terug als zanger bassist.

http://www.myspace.com/diabolic666

Buried_Alive
Posted 10-06-2007 21:43 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

To follow up our 2006 "Possessed by Death" EP, Diabolic will return to D.O.W. Studio on June 2nd, 2007 to record a new album. Original vocalist/bass player/guitarist Paul Oulette and Jerry Mortellero guitarist have teamed up with R.J guitarist and original drummer Aantar Lee Coates. This album will be the most dynamic Diabolic album ever!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com