|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg, zijn er hier al mensen die zich gewaagd hebben aan Chaos in hell / Possessed by death van Diabolic? Diabolic was een aantal jaren geleden nog een van de grote death metal bands en nu hoor ik er niemand meer over. Maar ik heb dit ding laatst gekocht en ben er toch wel erg van onder de indruk. Possessed by death is een EP uit 2006 en Chaos in hell is een EP uit 2007. Diabolic is dus sinds 2006 weer bij elkaar en dat is geen slechte zet geweest als ik deze EP's zo beluister. Vengeance Ascending was voor mij het beste dat Diabolic had uitgebracht. Maar op Infinity Through Purification ging het, wat mij betreft even een beetje mis. Niet dat dat een slecht album was maar het was mij allemaal te strak en te clean. Dat klinkt misschien een beetje raar maar die rauwe, woeste agressie...dat rammelende geluid was nou net wat ik altijd zo aantrekkelijk vond in Diabolic. Gelukkig is die holbewoner mentaliteit tegenwoordig weer helemaal terug en ik durf zelfs te stellen dat Chaos in hell / Possessed by death nog een stukje beter klinkt dan Vengeance Ascending. Luisteren die bende! http://www.myspace.com/diabolic666 (Het nummer Jaws of death komt van Chaos in hell. De rest op de Myspace is ouder werk.) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Lees dan! Ze doen mij het meest aan Vengeance ascending denken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
/lekkere muziek subterraneal magnitude heb ik hier ergens.\\live was het behoorlijk rommelig heb wel eens met de drummer gepraat en die lulde alleen maar over wiet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ah fuck sorry Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Excisions Of Exorcisms al gehoord iemand? signature |
|
Ik heb een cd gekocht naar aanleiding van alle opmerkingen hier, maar viel me zwaar tegen... Zo hard, opgefokt en agressief vond ik het niet; meer clean en gemaakt. Evil Dick |
|
quote: Yes, en het klinkt weer als vanouds wat mij betreft. Diabolic zal geen originaliteitsprijs winnen en productioneel valt er ook zeker winst te behalen, maar ik kan er wel wat mee |
|
naaaais signature |
|
Een degelijke Diabolic plaat. Bij Displeased kost ie maar een tientje! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |