|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet of dat dit jaar ook weer plaatsvindt. Waar en wanneer ?? |
|
zal wel zelfde plek zijn... kben url kwijt, me hoofd is lek dus als iemand em weet...? Je moeder. |
|
How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Op mailing lijst van displeased staat dat displeased er 27 juli staat, het festival zal dan ook wel gehouden worden. |
|
Ik onthoud de datum al vast .. Al iets bekend aan bands? |
|
quote: ze zeggen dat er samael komt, verder weet ik het niet. en ik ben er wel. |
|
dan bin ich er auch denk ik |
|
Ja callenish circle speelt ook en ik zal er zijn Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zal het aan mijn collega vragen wanneer hij terug van vakantie is; hij weet (bijna) alles van de Buze, omdat hij daar vrijwilliger is... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
die programmma komt toch al binnenkort in de aardschok staan. |
|
he, gatsie... ik denk: laat ik eens interessant doen dat ik iemand ken die vrijwilliger bij de Buze is If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
zat. 27 juli OCEANS OF SADNESS zijn ook geboekt, alsook MANIC MOVEMENT.. Voor de rest weet ik eigenlijk nog niets... |
|
quote: shit, best wel een kut programma.maar ik ga er toch wel heen. |
|
@ soepkoeltoer [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-05-2002 15:12] |
|
quote: sorry hoor! maar op stonehenge ben ik heel wat anders gewend. het was toch een ondergronds metal feestje?? |
|
Ik dacht ook altijd dat op stonehenge alleen maar extreme black en death werd geprogrammeed |
|
quote: yup, dat was ook altijd het geval. daarom vind ik die programma zo tegenvallen. hoop dat het nog niet zeker vastgesteld is. |
|
wacht nog maar ff !! er komt zeker nog genoeg herrie hoor 'k weet dat er o.a. onderh. zijn met Callenish Circle en Thanatos... |
|
gatver dit valt me tegen... |
|
quote:poeh zeg, wat een herrie... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hehe, kan beter idd. |
|
quote: Zo extreem was het vorig jaar anders niet: - Goddess of Desire - As It Burns - Seraphique Touché, pussycat! |
|
Daarom komt er dit jaar misschien een HEEEEEEEEEEELE interssante band als headliner Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
welke dan? Je moeder. |
|
Wie gaan er heen? -Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |