|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga (hopelijk) dit jaar voor de 4de maal in successie naar Stonehenge... En dat is echt niet alleen maar voor de bands... De sfeer daar is onovertroffen... (veel that is.. ) |
|
Tip voor de mensen die lauw bier niet erg vinden! Neem je eigen bier mee in de auto, je kan zo in en uitlopen en hoeft nooit meer dan 10 minuten te sjouwen. Alleen ni mee het terrein op. Zo doen wij het al ja-ren. Ook Dommelsch daar en dus goor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De volgende bands staan vast: Manic Movement, Callenish Circle, My Minds Mine, Staal, Ocean of Sadness en Thanatos. De volgorde en dus ook de speeltijden zijn nog niet bekend. |
|
Dat betekent nog 2 extra bands... Ben benieuwd of ik nog geld over heb na mijn vakantie.... |
|
ik heb ook nog gehoord dat er destroyer 666 en gospel of the horns weer komen, zou wel leuk zijn, maar het blijft vast bij een roddel. |
|
Op 20 mei 2002 20:27 schreef Greycloak het volgende: Wie gaan er heen? -Greycloak -Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: -Soepkoeltoer |
|
quote: |
|
- Greycloak - Sassette - Soepkoeltoer - heavydebby de bands (onder voorbehoud): - Manic Movement - Callenish Circle - My Minds Mine - Staal - Oceans of Sadness - Thanatos. hé michiel (effete), post jij hier ook? |
|
heu STAAL! |
|
quote:Al bijna anderhalf jaar Debby.. |
|
sorrie, wis ik nie |
|
- Greycloak - Sassette - Soepkoeltoer - heavydebby - Demogorgon |
|
Dit jaar word mijn tweede jaar als Stonehenge-toerist Callenish Circle is gaaf en die zie ik dan 07juni ook hier in mijn durpie Apeldoorn en God Dethroned komt dan ook en die heb ik toen Vorg jaar op Stonehenge gezien... en ook Severe Torture en o.a. Seraphique en waarom ken niemand die band???? die lui zijn meeeeeesterlijk!! maar goed, al met al gaat Stonehenge weer ouwerwets beuken worden... see you there... |
|
jah, vorig jaar Stonehenge was echt gaaf! weet nie wat ik van dit jaar moet verwachten, na ja als het maar gezellig word, en zolang er maar Bier is |
|
Stonehendge is altijd leuk of er nou goeie of kut bands zijn. Dit jaar wordt het mijn 3de keer en ik weet zeker dat ik me ga vermaken. Het weer zal vast weer mooi zijn en de sfeer is zeer gezellig. |
|
- Greycloak - Sassette - Soepkoeltoer - heavydebby - Demogorgon - rectum lobotomy (kan ik eventueel meeliften greycloak???) |
|
Eventueel is een goede uitdrukking... Ik laat het je hooguit 2 week vantevoren weten. Maareh, gaat Hilbrand ni heen of durf je ni meer met hem in een auto? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
geen idee of ie heengaat.... |
|
SAMAEL komt ook op stonehenge heb ik gehoord, de rest van de line up zou ik willen beschrijven als iets waar ik m'n bed nie voor uit kom!, quite shit! |
|
quote: en toch ga je gewoon mee dit jaar!!! |
|
Als Samael komt ben ik r ook! hoewel dat nieuwe Samael spul troep is! |
|
Ik heb vernomen dat er een zeer goede kans is dat Destruction op Stonehenge speelt. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Samael, Destruction... Hoe duur worden die kaarten wel niet? Komen Maiden en Metallica en Slayer dit jaar ook nog? Tsjees... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |