|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb eigenlijk altijd wel genoten van zijn muziek. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: T is volgens mij al jaren t zelfde dus dan kan je er bij voorbaat vanuit gaan dat je het weer goed gaat vinden. De zang maakt jou zeker weinig uit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Er is nog een andere therapie.. Een of andere gast met een (goedaardig) gezwel werd door een slang gebeten, en na een tijd (hij kreeg tegengif) bleek dat het gezwel kleiner was geworden.. Het gif gaat om de kankercellen heen zitten zodat de bloedtoevoer naar de cellen verdwijnt --> de cellen krijgen geen 'eten' meet en gaan dood. Het AZ in utrecht heeft een aantal mensen met suc6 met deze methode (gebaseerd op dit gif dus) behandelt. Geen chemo meer, mensen kunnen zichzelf inspuiten met die zooi, geen bijwerkingen, zeer hoopvol dus Maar goed, ik ben benieuwd wat Eddie gaat doen! Neerlandsch gitaartrots |
|
quote: Mwoah; als ik mij goed herinner heeft Van Halen Nederland vaak overgeslagen tijdens Europese tours. Maarruh; een gitaargod is hij wel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wat ?!? valt het op? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
zoals bij zoveel bands die ik waardeer om de muziek maar TOTAAL NIET om de zang.. bijvoorbeeld van onze vriend Yngwie waar de zang ronduit belachelijk van is! en Satriani kan ook beter niet zingen maar |
|
quote: Helaas hebben ze nooit meer het niveau van un debuut gehaald. maar die is dan ook echt goed. |
|
quote: Heheh.. indd, vind ik ook Hoewel de zang toch wel belangrijk is voor mij.. Daarom krijg ik na een kwartiertje VH koppijn Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Is door eddie van halen dat ik echt intresse in de "gitaargoden" heb gekregen. Eddie rules |
|
Hoe plaats je bv.lietjes van jou computer op het internet hier in een reply? http://www.eddievanhalen.com/ Hoe noemt dat lietje die afspeelt in het filmpje voor dat je de site binnen gaat? PS;Sorry voor het slechte Nederlands ben van België. [Dit bericht is gewijzigd door Thamas op 10-08-2005 22:59] |
|
quote: Nou in t normaal Nederlands!! |
|
Beter Ratje? |
|
hehe, Voor je eigen songs heb je webspace nodig om ze daar op te zetten (uploaden) Dat stukje muziek, zie ik als intro muziekske!!! |
|
Intro van welk lietje? |
|
Lietje, is dat nou typisch Belgisch? |
|
quote: hahahaha lol |
|
Nee ik probeer zo Nederlands mogelijk te praten |
|
Wat is de titel? |
|
Is t je nu duidelijk btw?? |
|
Versta die vraag niet |
|
quote: OMG!!! *Checkt de tijd* Tis bedtijd voor je Thamas!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 10-08-2005 23:21] |
|
Kben 15 |
|
quote: Ik voel me ineens heel oud!!! Dankje.... |
|
quote: proficiat Eddie, nu is het tijd voor Teddy in Beddy |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |