![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn, 15. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sorry Ratje.Hoe oud ben je trouwens? PS;Waarom lacht iedereen mij uit omdat ik 15 ben? [Dit bericht is gewijzigd door Thamas op 10-08-2005 23:27] ![]() |
|
niks persoonlijk, je zit hier tussen bejaarden.... ![]() ![]() ![]() |
|
Ikzelf vind dat niet erg waarom jullie danwel? ![]() ![]() |
|
quote: '69 is wel een lekker standje, Wim ![]() ![]() ![]() |
|
Ja en ? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Thamas op 10-08-2005 23:32] ![]() |
|
quote: Nee joh, is toch gezellig hier? ![]() ![]() |
|
Ja dacht ik ook.Blijkbaar paar jongeren haters hier ![]() ![]() ![]() |
|
Ok Thamas, speelkwartier is voorbij!!! On-topic dus!!! EVH Heerst, en da doet ie al jaren, vraag maar aan je vader!!! ![]() |
|
Trouwens Ratje,X-TinioN maakt zalige muziek ben jij daar lid van? Wat voor soort muziek is dit eigenlijk?(Sorry ben niet goed met al die soort muziekbenamingen ![]() ![]() |
|
quote: Dan heb ik een probleem,mijn echte vader zie ik nooit meer en mijn stiefvader haat alles wat ik graag heb ![]() ![]() Sorry voor de herhaling maar weet iemand nu al welk liet het is in het filmpje http://www.eddievanhalen.com/? ![]() |
|
quote: hehe, da noemen ze herrie, maw. Thrashmetal!! Kom, dan gaan we naar de LUL TOPIC ok? ![]() |
|
Zou liever eerst de titel van dat liet weten ![]() ![]() |
|
quote: haha, Audoeeeeeeeeeeeeeeeee ![]() ![]() |
|
Is dat de titel? ![]() Nee dus,sorry voor mijn stomheid ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Thamas op 11-08-2005 0:04] ![]() |
|
quote:jij gemenerik, dat kan ie helemaal nog niet ![]() ![]() |
|
EVH = een legende ![]() |
|
Eddie van Halen ![]() ![]() hij is toch niet dood of zo he?? ![]() ![]() |
|
Nee ![]() ![]() |
|
quote: mooi. hij had toch kanker? ![]() |
|
Ja man hij was helemaal verkenkerd volgensmij, heb eigenlijk geen idee hoe het nu precies met hem gaat.. ![]() |
|
Zie 1e post in dit topic ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb het over hoe het met hem gaat muzikaal gezien wat ie nu allemaal doet etc. ![]() ![]() |
|
quote: Kanker in je lul? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |