IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krohm Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 29-09-2005 18:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hehe nu het regent buiten en het binnen wat guur is komt deze plaat weer goed tot zijn recht! Komt er nog wat nieuws uit?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-09-2005 18:44]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 30-09-2005 0:56 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Toevallig gisteren ook weer gedraaid. Voorbode op de herfst ofzo. Nieuw werk? Geen idee. Blijft een goede schijf

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-01-2006 2:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Fuck man, draai weer eens A World Through Dead Eyes en echt...het blijft een juweeltje!

Nu moet ik zeggen, toen ik voor AWTDE een keer op de gok (!) de voorganger kocht, was ik overrompeld. Crown of the Ancients is meesterlijk op haar manier, A World Through Dead Eyes heeft er niets mee te maken. Een wereld van verschil, doch door dezelfde man gemaakt. Eenzelfde sfeer, heel anders in elkaar gezet.
Allebei meesterwerken, en nog steeds vind ik het kut dat ik die eerste NERGENS kan krijgen.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-01-2006 8:04 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die mini? Die heb ik te koop.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2006 11:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Crown of the Ancients is toch die mini?

Of is er nog meer?

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-01-2006 17:34 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, een demo uit '97, Slayer of Lost Martyrs. Die is nu trouwens weer door Moribund ge-re-released op een compilatie met Crown of the Ancients. Die laatste krijg je tegenwoordig al bij een pak Pleuril lijkt het, hehe. Maar toch, het klinkt interessant, want beiden 'moet' ik in feite nog hebben, en het nummer Veneria's Call van Crown is een schitterend stukje mistroostigheid.

A World Through Dead Eyes heb ik hier al liggen. Ook goed, maar lijkt tegen het einde wat teveel onopmerkelijk voorbij te hobbelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 16-01-2006 22:46]

Jullie zijn allemaal negers!

Argh
Usericon van Argh
Posted 16-01-2006 19:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Veneria's Call! die laatste 3 minuten!

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-01-2006 22:52 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Gewoon dat hele fucking nummer. Die tweede helft is inderdaad een prachtige afbouw, maar je wordt sowieso vanaf het begin al omver geblazen met Numinas' vocale wanhoop en die meesterlijke openingsriff. Dit laat dat Kasthoer (nooit echt wat aangevonden trouwens) mijlenver achter zich.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-01-2006 20:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, TWEE jaar nadat ik Numinas vroeg om een interview respons. Interview is in de maak en wordt zo snel mogelijk afgehandeld!

Ofwel: binnenkort op Vampire te lezen.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2006 17:24 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Haha, godverdomme. Trage muziek vraagt om trage reacties.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2006 18:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Lijkt een kwaaltje van Amerikaanse bands. Na ongeveer 4 mailtjes en een herinnering in Arnhem vorige week heb ik eindelijk respons van Dagon (Inquisition) met betrekking tot een interview.

Maar goed, ook dat binnenkort op bovengenoemd magazine. [Spam!]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2006 18:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@Whiterider: 2 jaar? Zolang zit je niet eens bij Vampire

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2006 19:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 18:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
@Whiterider: 2 jaar? Zolang zit je niet eens bij Vampire

Neen, maar daarvoor wel bij een ander magazine. Dat is alleen nooit van de grond gekomen.

Argh
Usericon van Argh
Posted 07-08-2006 3:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ehm, ik wil niet stoken of storen... maar hoe zit het met dat interview?

Argh
Usericon van Argh
Posted 04-02-2007 18:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

3 nieuwe nummers te beluisteren op:

http://www.myspace.com/krohmvoid

iets gelikter, iets minder deprimerend maar wel erg lekker!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2007 9:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 3:43 schreef Argh het volgende:
ehm, ik wil niet stoken of storen... maar hoe zit het met dat interview?

Ja, dat heeft nadat hij reageerde nog langer dan een jaar geduurd voordat ook daadwerkelijk de antwoorden kwamen.
Al met al bijna 3 jaar verder, maar wel een interview rijker.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-03-2007 17:56 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 2:33 schreef WhiteRider het volgende:
Fuck man, draai weer eens A World Through Dead Eyes en echt...het blijft een juweeltje!

Ik heb de LP nog te ruil / te koop, wat een waardeloze rommel.. :')

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2007 20:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Flikker op, ezel. Ik heb de digipack, ruilen?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-03-2007 23:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 maart 2007 17:56 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik heb de LP nog te ruil / te koop, wat een waardeloze rommel.. :')

Vind je het echt zo kut?

Heb het weer eens opstaan, erg gave plaat.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-03-2007 8:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik snap ook niet wat er zo waardeloos aan is, hehe.

nuclearwarfare
Posted 22-03-2007 23:59 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Dat houdt in dat ik de LP in kwestie een maand of vijf geleden voor het laatst heb gedraaid, en dat ik naderhand maar concludeerde dat ik 'm nogal kut vond. Enige argumentatie moet ik jullie schuldig blijven, maar ik heb het sowieso niet echt op USBM, eenmansprojecten en / of 'suicidal black metal', uitzonderingen daargelaten.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-03-2007 13:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ruil 'm dan voor m'n digipack, als het je toch niets uitmaakt!
Die dp is enorm kult, op Ebay wordt er ca. 100 euro voor geboden!

nuclearwarfare
Posted 23-03-2007 16:39 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Het feit dat de muziek dan ineens op een CDtje staat maakt het echt niet minder kut, dus steek die digipack maar daar waar het licht niet schijnt, knul. :')

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-03-2007 16:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Thyrfing LP?

nuclearwarfare
Posted 24-03-2007 16:31 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Nee.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 24-03-2007 16:32]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com