|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij blaast nu op goed volume door m'n koptelefoon. Fuck, elke liefhebber van briljant gitaarwerk moet deze plaat aanschaffen. |
|
Ik ben echt erg benieuwd, eerst maar eens even op bepaalde plekken op zoek gaan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ken je het eerdere werk ja? |
|
Nee, alleen wat ik op die myspace hoorde, maar dat vond ik erg goed klinken. Ik had nog nooit eerder van deze eenmansband gehoord. Op een "bepaalde site" kan ik alleen A World Through Dead Eyes vinden, maar die is ook goed, las ik eerder hier? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, als je net bekend met met Krohm zijn de twee platen uitwisselbaar. Hiermee bedoel ik dat je niet de een eerst moet luisteren om de ander te kunnen waarderen, of wat dan ook. The Haunting Presence ligt in het verlengde van A World Through Dead Eyes, maar verschilt op enkele punten. Briljant album in ieder geval, vooral het eerste nummer. EDIT: Als het je bevalt kun je de digipack van me kaupen, ik ruil de lp-versie met de Nuclearst3r. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-08-2007 22:02] |
|
Ok, bedankt voor de info. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zie edit. |
|
Hm, die torrent schiet iig voor geen meter op. Op die myspace staat echter ook een nummer van A World Through Dead Eyes. Hebben we het over die cd die je evt verkopen wil? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jep, die mag je voor 9 euro ex. meenemen. |
|
Sgoed, ik meel je wel ff. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
Nog niets binnen? |
|
Nee, maar ik heb je gegevens ook nog niet binnen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik bedoelde meer: ik heb nog niets binnen, heb je 'm al verstuurd? Ik had het dus over het mailtje, hehe. Het is N i d h u g g u r @gmail.com, vaak spelt men daar onterecht een 'e'. Misschien is dat het. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-08-2007 14:09] |
|
Juist. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Cd is binnen, dank! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Goddamn, dat is inderdaad een knap staaltje depressief werk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
Nu even die nieuwe downen, staat op kerrazy. En nog steeds benieuwd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dikke +1 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En wees niet bang, de rest is minstens zo vet! |
|
Mooi. Ook maar aanschaffen dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ah cool, ff tsjekke De dagen worden weer korter Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb nog een paar exemplaren van die nieuwe CD, "The Haunting Presence", liggen. 8 eurootjes + verzending. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |