|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dat maakt het nou zo troe Trieste gast |
|
quote:aarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh. |
|
he, die heb ik live aan het werk gezien in Ingelmunster, was wel een strakke band ja, was lekker beukbaar, heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
goeie band, misschien nog wel nederlands underground trots te noemen aangezien er nog weinig bands met deze uitstraling en instelling te vinden zijnn hier. die split met misantropy en bloddshedding war hymns zijn toch onmisbare releases |
|
quote: Vooral dan het nummer 'Nuclear Counterstrike'! Je kan me de bout hachelen! |
|
Let Op: Lugubre Full length cd - Anti Human Black Metal wordt uitgebracht door Folter Records op Under The Black Sun 2003......beware this one will crush your skull. Only suicide is real, kill yourself |
|
aaah juh.. dikke commerciele pruts band.. Trieste gast |
|
WTF? LugubrE heerscht!! Vooral live is het beuken geblazen |
|
Lugubre is een ontzettende zaadband. Als je Lugubre echt goed vind dan leg je de drempel wel enorm laag. Ongeinspireerd, ongelofelijk simpel en stompzinnige standaard gerecyclede riffs. Echt zo'n band die twee gitaristen heeft, maar muziek schrijft die makkelijk door 1 gitarist ten gehore gebracht kan worden aangezien ze allebei dezelfde power-chordjes schuiven. Hun optreden in die leren jasjes terwijl ze genante poses aannemen is al net zo jammer. En dan denkt zanger Kermit ook nog aanzien te krijgen door heel erg true en stoer halverwege de set van het podium af te lopen omdat hij geen zin meer heeft. Stoer hoor! Het enige goede aan de band is de drummer, maar die komt niet eens echt tot z'n recht daar. Moet je zijn andere band Molestor maar eens zien. Die hebben nog een blinde gitarist ook. |
|
quote: Molestor? Thanks for the tip. En idd ik was vooral onder de indruk van de drums tijdens hun optreden. Rete strak. |
|
|
|
quote: Zeker goede Black metal stuff. Alleen vind ze niet zo goed als Fluisterwoud. En meestal staan er toch alleen maar mongolen en nerds in het Black metal publiek? Der Sturmer is zo true, dat ie alleen loopt in Nederland en het buitenland met een Lugubre shirt. Meestal als ik door de straten van de steden wandel, zie ik alleen maar Cradle of Borgir shirts, dus wie is hier nou true of mongool of een nerd eigenlijk. |
|
quote: weet je godverdomme wel eens wat het is Sabbatic Goat |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=710391&page=27 |
|
quote: Als je zo'n grote fan bent zou je hun mischien eens live moeten zien dan kom je er vast wel achter dat ze 1 gitarist hebben....... Only suicide is real, kill yourself |
|
Ik heb ze juist alleen maar live gezien. Drie keer. En een matige live-opname gehoord. Dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over spreek. Maar toch...ik dacht me toch echt te kunnen herinneren dat ze twee gitaristen hadden...vreemd. Misschien omdat de gitarist en bassist constant dezelfde poses staan aan te nemen terwijl ze tegen elkaar oprijen. Hoe dan ook, ik vind het saaie en slappe wol, en hoewel er veel geschreeuwd word, de hoeveelheid blijft erg klein. [Dit bericht is gewijzigd door Aldebaran op 19-06-2003 6:03] |
|
quote: blablablablabla Interesseert het je niet, blijf er dan van weg. Je kan me de bout hachelen! |
|
kracht uit eenvoud is je onbekend? Je moeder. |
|
quote: Zeer zeker niet! Eenvoud brengt meestal veeeeel effectievere black metal met zich mee i.p.v. een overdadige productie en technische hoogstandjes. Ik vind ze dus goed, heb er zelfs al een optreden voor georganiseerd, doch dit terzijde. offtopic: ik heb Vazal 'Uit Haat Herrezen' ontvangen, en is op het eerste zicht wel effectief. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: hehe thanks maar dat ging trouwens over je voorganger, niet over jouw post Je moeder. |
|
quote: Is me net ook opgevallen... haha. Ben nog niet goed wakker, me dunkt. Je kan me de bout hachelen! |
|
never mind Je moeder. |
|
quote: Je dacht toch niet dat ik speciaal voor Lugubre naar die concerten was gegaan? quote: Wat heeft dat er mee te maken dat Lugubre gewoon slecht is? Genoeg goede voorbeelden van kracht uit eenvoud, maar naast eenvoud moet je ook nog talent hebben, bijvoorbeeld. Is dat jou onbekend? |
|
meningsverschil zal wel blijven denk ik hehe. maar goed mijn mening is dat het wel degelijk een goeie lekker kille sfeer heeft en het naar mijn mening ook live goed te doen is vanwege dat ze hetgeen ook op tape/cd staat, goed uitdragen. maar iedere band heeft zn mindere momenten hehe Je moeder. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |