|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuws: We hebben het rustig aan gedaan. (op z'n zachts gezegd) En omdat het artwork zo goed als klaar is, kan de plaat straks uit komen. (zo'n jaar later dan in eerste instantie het doel was.) Hou de myspace ff in de gaten voor nieuws e.d. www.lugubre.nl |
|
|
|
ANTI-HUMAN BLACK METAL Je moeder. |
|
|
|
Hermit weegt 260 kilo, en zit de hele dag thuis op de bank pizza te eten. Yeah, JB bakt er altijd wat moois van! Let wel, de "nieuwe" cd is al meer dan een jaar geleden opgenomen. Dus voor mijn gevoel is het materiaal al verouderd. Dealniettemin is het een mijlpaal voor Lugubre, en daarmee een afsluiting van het oude tijdperk. Na de release zal Lugubre een nieuwe era tegemoet treden. |
|
...en een gothic cd op gaan nemen. |
|
ik dacht blue-grass/.. paar henk wijngaard covertjes.. wa hewwe ut over.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Niks veranderd dus? Je moeder. |
|
Ging toen het verhaal dat hij heel misanthropisch medicijnen ontwikkelde in een laboratorium. Wat er van waar is weet ik niet, maar mooi is het verhaal wel. Zeker als jede intro van Anti-Human Black Metal nog eens beluisterd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Precies! |
|
quote: Haha, doe dat maar niet. |
|
quote:Als ik die plaat draai skipp ik de intro. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat een dom gelul allemaal... |
|
... wanneer is die release party ? ik heb er zin in. |
|
Over een maand ofzo? Ik kom er nog op terug, binnenkort. |
|
|
|
2 Juli komt het album uit of is dat nog niet zeker? |
|
Alsof 1.5 jaar vertraging niet genoeg was, weet Folter Records de release nog langer uit te stellen. Ze hebben even geen geld, vanwege andere releases en tours. Erg lang kan het niet meer duren. Ik ga voor een herfst release. Toch jammer dat we dan al bijna 2 jaar verder zijn. (en dat de opnames dus ook al 2 jaar oud zijn; het voor ons alweer oud materiaal is) 9/11. |
|
signature |
|
Breng zelf effe wat exemplaren uit dan, of doe wat vinyl man! mega vet! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het nieuwe album is verkrijgbaar op CD. Vinyl komt later. 20 maanden te laat. Maar dan nu toch! |
|
hoe wie wat waar? heb je de cover ergens staan ? signature |
|
|
|
|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |