|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/1139/heidens-geweld-2-kampfar-skyforger-carach-angren-more-tba Voorlopig bevestigd: - Kampfar - Skyforger - Carach Angren (zullen nieuw materiaal laten horen!) - openaar White Oak Er komen nog twee bands bij, daar wordt achter de schermen op dit moment druk aan gewerkt (we hopen snel in ieder geval een Nederlandse band te kunnen toevoegen hier!) |
|
signature |
|
White Oak is idd zeker een interessante band!! Mooi dat ze bij jou ook spelen John Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wisten we bij die Endezzma gig toch al? |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En inmiddels op de Dynamo-pagina erbij bevestigd: het Belgische Panchrysia en het Nederlandse Slechtvalk. Gaat een leuke dag worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Oh nice, Slechtvalk! |
|
quote:=[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kijk, alleen al de eerste twee snelle reacties zijn het boeken van deze band al waard |
|
Ah Slechtvalk, die wou ik ook nog een keer zien, komt goed uit! euu? |
|
Tijdschema (onder voorbehoud): 15:30u White Oak 16:10u Slechtvalk 17:30u Panchrysia 18:50u Carach Angren 20:10u Skyforger 22:00u Kampfar Line-up is wel aardig. Ik denk er nog even over na. |
|
|
|
Ondertussen ben ik al druk bezig de muziek en videoclips te regelen voor dit festival (samen met Judge M.) dus de muzikale omlijsting komt ook helemaal goed. Ik kreeg van de week van White Oak de nieuwe promo te horen en die is goed zeg: zeker zorgen dat je er vanaf de opening bij bent zou ik zeggen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Balen dat ik er niet vanaf het begin bij kan zijn ivm werk... maar ik kom iig wel! |
|
quote: Als het aan de deerne ligt zouden we hier best bij kunnen zijn.... Boeiender |
|
quote: Jippie, een gristelijke band op een heidens festival, slim geboekt! Je moeder. |
|
quote: Hehe, zonder gristenhonden zouden er ook geen heidenen zijn toch? Boeiender |
|
quote: Hun muziek is niet predikend (zoals Stryper) en bovendien is het een lekkere provocatie. Hoeveel satanistische bands wel geen echte satanisten in de line-up hebben Bovendien is het muzikaal gewoon een goede band! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik neem aan dat je het concept 'heiden' bedoelt, want de heidenen zelf waren er natuurlijk allang voor er ook maar een Christus geboren was. In die zin overigens wel ironisch ja, zonder het Christendom was de term er wellicht nooit geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 01-02-2012 22:30] |
|
quote: Het concept heiden inderdaad. Boeiender |
|
quote: Inderdaad, dan kan je ook net zo goed Skrewdriver boeken op je Chanoeka party Against God and Government |
|
quote: Zou ook een mooie stunt zijn ja, maar was de zanger niet dood of zo (ik zit niet zo in die scene). Overigens, weet iemand nog wie er voor Mark ook al weer met Joris zong in Heidevolk, toch de vaandeldrager van de Nederlandse pagan scene? Hij deed zelfs nog mee op 'De Strijdlust Is Geboren' geloof ik, en toen hoorde ik ook niemand dat dat niet kon terwijl hij toen ook al in Slechtvalk zat... Gaat dus gewoon een mooi feestje worden, inclusief after party vermoed ik... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Heette die gozer niet Jesse? |
|
Haha, haast liever een gristenhond dan een paganpuber. De gemiddelde 'pagan' is een pacifistische piemel op de Elf Fantasy Fair, uber tolerant en met het IQ van wel liefst drie autobanden. WOTANNNNN |
|
quote:daar kan ik me wel in vinden ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |