|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, klopt. Je moeder. |
|
We mikken erop dat de "Contouren van het Niets" demo op Heidens Geweld voor 't eerst verkrijgbaar zal zijn. |
|
En die opname is gewoon loeisterk, neem dat maar van mij aan! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Als de heren van Slechtvalk denken te provoceren dan kunnen ze ook een reactie verwachten. Gezien er in het verleden wel eens iets is voorgevallen tijdens een Slechtvalk optreden is dit van de organisatie ook niet heel slim. 'We zijn wel christenen, maar met Slechtvalk hebben we geen missionaire bedoelingen' Oh dan is het goed, gelukkig. |
|
De emmer met uitwerpselen staat vast klaar, begrijp ik? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Slechtvalk staat er om live te spelen, niet te prediken of te provoceren. En als het je niet bevalt, ga je toch even aan de bar in het Atrium staan en een paar biertjes pakken tijdens die show? Overigens is het enige wat klaar staat een harde schijf met veel muziek, ook enkele leuke video's die niet iedereen al heeft gezien (en sommige wel). Gaat gewoon een mooi feestje worden met zes bands die muzikaal goed onderlegd zijn! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Haha, kneus :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Als jij denkt zo te kunnen provoceren kun je ook een reactie verwachten: Wat een grote kneus ben jij! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Overigens zou de enige provocateur in deze ik kunnen zijn, omdat ik vorig jaar op Fortarock de band al polste en ze aan de huidige promotor heb voorgesteld. Ik hou niet zo van hokjes; zoals mijn goede vriend Hub altijd zegt "ik luister niet alleen naar metal, ik ken alleen goede en slechte muziek". Slechtvalk wordt afgerekend op een interview van heel lang geleden met uitspraken van een jonge redelijk onervaren muzikant; mensen die mij kennen weten dat ik ook ooit destijds Hub steunde toen hij Temnozor voor Nederland boekte, ook een band die veroordeeld bleef worden op het verleden. Op één of andere manier steun ik nu eenmaal de underdog en persoonlijke vrijheid van meningsuiting (al geloof je in een paars/geel gestreepte aap, als ik maar mijn eigen mening/overtuiging mag houden). Volgende keer kan het dus net zo goed zijn dat ik een band ergens weet te krijgen die juist weer trve kvlt en evil is... Maar goed, Heidens Geweld 2 dus en reken maar dat de muziek op het podium en in het atrium dik in orde is, gewoon een mooi feestje dus. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 24-02-2012 12:41] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een gezeik weer zeg, ontzettend. Vind je Slechtvalk niet tof of daar niet thuis horen, kijk je die band toch niet. De eerste die daar problemen gaat maken tijdens Slechtvalk bonjour ik overigens vriendelijk het pand uit. Het is hier an en toe nog triester dan de achterklap pagina op nu.nl |
|
quote:Helemaal mee eens....en ik help je mee bonjouren [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-02-2012 13:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: quote: O. Dus de promotor vond het ook wel een lekkere provocatie? Anyway, boeien ook! Heidens Geweld is van meet af aan al een lege term, dus waarom moeilijk doen als er een band met christenen meedoet? Alhoewel, dit zou natuurlijk wel een mooie mogelijkheid zijn voor écht heidens geweld: Skyforger die Slechtvalk over de kling jaagt? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat kunnen die lui van Skyforger fysiek niet eens, hooguit die bassist. |
|
Hmmm... Kampfar dan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, een provocatie als in "en wie heeft dan wel copyright op wat wel en niet mag?". Verder is Heidens Geweld een pakkende naam voor black en duisterder pagan bands (dus wel degelijk passend, misschien wel meer als Paganfest), waar een heel concept achter zit maar wat nog moet groeien. Zo was ik ook bezig met een zwaardvechtersclub en een band, maar dat is er niet van gekomen met de overname door het festival door iemand anders. Oh, en de gasten van Kampfar hebben wel wat beters te doen, neem dat maar van mij aan. Die maken hun statement wel op het podium, muzikaal! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Komend weekend en alles loopt volgens planning, dus komen! |
|
Keihard afwezig. |
|
De demo "Contouren van het Niets" van White Oak zal hier voor het eerst verkrijgbaar zijn (self-released tape, ltd. 80, pro-covers). |
|
quote: Eens kijken of we geld kunnen overhouden deze dag: wat gaat 'ie kosten op dit festival? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Waarschijnlijk vier euro! |
|
Haha, dat moet makkelijk lukken! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Is ie alleen op tape of is er ook een cd of vinyl versie? |
|
quote: Voorlopig alleen op tape, maar we sluiten niets uit, zeker niet op de wat langere termijn. |
|
En ondertussen een ietwat gewijzigd speelschema qua tijden: Kampfar 21:55 - 23:10 (75 min) Skyforger 20:20 - 21:35 (75 min) Carach Angren 18:45 - 20:00 (75 min) + primeur nieuwe nummers Panchrysia 17:25 - 18:25 (60 min) Slechtvalk 16:05 - 17:05 (60 min) White Oak 15:00 - 15:45 (45 min) + presentatie demo! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |