|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat Jolly zegt. Aanwezig dus ! |
|
www.atak.nl zegt: Tijdschema: (tijden onder voorbehoud) 14:30 15:00 Neckbreak Nation 15:20 15:50 Cote d'Aver 16:10 16:40 Caedere 17:00 17:40 Gama Bomb 18:10 19:00 The Rotted 19:30 20:30 Necrophobic 21:00 22:10 Napalm Death 22:40 23:40 Kutschurft Treinen kan dus ook, station Enschede ligt tegenover Atak. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Aanwezig, wel hard ant werk...Dat dan weer wel.. |
|
quote: Vraag: Schrijf ik dat? Obvious antwoord: Nee! Ik schrijf dat de EHBO een goed initiatief is, en dat mag gesteund worden. Ja hoor... |
|
quote: Misschien moet je ff terug in bed stappen, en alsnog met je goede been eruit stappen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
... je wilt niet weten wat voor weekend ik achter de rug heb. ;-) Ja hoor... |
|
quote: Normaal gesproken niet, maar nu je het er toch over hebt... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Mooi. Pak ik mooi vijf bands mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Riga. Ja hoor... |
|
quote: Dat alleen zegt al genoeg, hail to Eastern Europe! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
You bet! Ik had er een behoorlijk vertekend beeld van. ZO, nu weer on topic voor ik een ban aan mijn broek heb, of zo. Ja hoor... |
|
quote: Dammit... Anyway, even wat handige info: Laatste intercity naar Hengelo, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht CS (aansluiting nachtnet), Gouda, Den Haag CS en Rotterdam CS vertrekt om 22.27u vanaf spoor 4 in Enschede. Voor de richtingen Zutphen, Arnhem, Nijmegen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden overstappen in Deventer met deze trein. Laatste sprinter richting Hengelo, Almelo, Rijssen en Deventer vertrekt om 23.45u vanaf spoor 1 in Enschede. Laatste trein in de richting Glanerbrug, Gronau, Ochtrup en Münster vertrekt om 23.26u vanaf spoor 5 in Enschede Laatste busverbinding naar Haaksbergen, Eibergen, Neede, Borculo, Groenlo en Winterswijk is bus 20 naar Borculo om 22.50u vanaf busstation Enschede. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooi, dan ga ik wel met de luxewagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De Opel Manta? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zo bas, mag je weer eens los? |
|
quote:Was het maar waar. De Skoda of de Toyota gaat het worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nog maar een dagje.... en dan is het zo ver!! iedereen krijgt een programmaboekje bij entree en je krijgt korting op een doner, kip doner of shoarma menu bij shoarmazaak efes bij vertoon van bonnetje dat in het programmaboekje zit.. |
|
Dagje? 2 dagen zul je bedoelen. |
|
Nee, Galblaas gaat morgen al staan schreeuwen. "SLAYEEEEER". Hoe dan ook, zaterdag, groot feest. Wie me ziet; koop me bier. Tot daar! Ja hoor... |
|
quote:Je vraagt gewoon om antisemitische opmerkingen, jij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bier voor Jolly kopen...Ik werp het je wel toe. |
|
quote: Jij wacht gewoon op de gelegenheid tot het maken van antisemitische opmerkingen. Zou ik kunnen zeggen. Dus bij deze. Doe het dan maar in mijn gezicht morgen. Niet dat bier, maar die opmerkingen. BVT, smijten met bier, ben je gek? Ja hoor... |
|
quote:Komt goed, keppeltje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Keppeltjen. Ik doe toch niets? Zegeltjen. Kretjen witlof. Affijn, mien breur kump kleur. Ja hoor... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |