|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vieze, vieze Willem. Ja hoor... |
|
pr0nbaasjes.... btw Gama Bomb gaat een old school set hakken! dat wordt stuiven vooraan!! hahaha sufferrrr.... |
|
Zojuist gearriveerd met Necrophobic! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Gama Bomb vond ik niks aan. Boring. En na elk nummer een korte pauze inlassen, terwijl een nummer gemiddeld nog geen 2,5 min. duurt, is ook niet erg slim. Verder heb ik The Rotted en Necrophobic gekeken; die vond ik beide errug sterk. 100% anti-Kvelgeest |
|
THE Rotted was gaaf en Napalm Death is mijn nieuwe favoriete band! Fucking untouchable! Ja hoor... |
|
quote: Irritant hè, die autoaanvulfunctie van de IPhone? Napalm Death is al jaren mijn favoriete band, erg jammer dat ik het moest missen gister! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Godver, wat heerschte dat Napalm Death ongenadig. Parkinsonpodiumpresentatie blijft toch het gaafst om te zien bij zangers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Schandalig overigens hoe Caedere werd afgepoeierd. Ik verdenk een bepaalde stage manager met stress... Ja hoor... |
|
Ome Willem? Of een Oostenrijker? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen van beiden. Goed, 'scandalig' is een groot woord, maar heel tof was het niet voor de band. Ja hoor... |
|
Ik heb alleen maar de laatste twee bands meegekregen. Van Kutschurft trouwens ook maar twee nummers. Volgende keer maar gewoon Voet in Kont laten afsluiten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, was inderdaad een nogal abrupt einde.. Was iig een goed feestje.. Nadien nog even bij de Rocks wezen hangen...Ik had eigenlijk al wel genoeg gehad. |
|
Super je weer eens te zien, BVT! Ja hoor... |
|
Ja man! Zijn jullie nog naar molly's gegaan? |
|
Nee, linea rectum naar huis. Helemaal pooped. Ja hoor... |
|
Kijk verstandig... We/ik ben nog wezen nadrinken/aftanken @ de Rocks maar had het na 1 bier al gezien..Dat ging niet meer wat worden.. Btw, binnenkort/bij mooi weer de bbq hier eens in de hens steken? |
|
quote: Sowieso, Barney <3 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Misschien kunnen we er een kleine jamsessie/ reetpeitie aan vast plakken met 'onze' band? Try out is meer het woord, wat? Barney is een baas! Ja hoor... |
|
Had Barney wel een lange broek aan? Die huppelspasmes met spierwitte benen toen op waldrock staan voor eeuwig in mijn geheugen gegrift. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat klinkt als een plan... Try out me reet, je blijft net zolang bléren tot je het kan...:D |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |