IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vomitory Vorige pagina | Volgende pagina
joeri
Usericon van joeri
Posted 09-08-2002 14:16 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik vind ze goed, ze spelen lekker hard. maar ik heb nog niet genoeg nummers van ze om te kunnen zeggen of al hun nummers op elkaar lijken


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 09-08-2002 18:32 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 24 mei 2002 18:08 schreef Vargen666 het volgende:





11.45: restate my assumptions


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-08-2002 18:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

als ze nou eerst die zanger zn bek laten houden, hem leren bassen en een nieuwe zanger zoeken, zou het misschien wel eens wat kunnen worden. Nu is het gewoon 3 x nix


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 18:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat, vind je z'n grunt niet goed genoeg? Misschien is Sadistik Exekution iets voor jou


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-08-2002 18:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vraag me af waarom die gasten nogsteeds daadwerkelijk teksten schrijven, als het enige wat die gast uitkraamt toch alleen maar OEG OEG AAG AARG BLEG OEG is


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 18:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ga Falconer luisteren joh

Gelukkig hebben we tekstvellen.... grunt = gevoel van kracht & macht en niets anders

(overigens vind ik een verstaanbare zelf ook fijner hoor, daar niet van....)


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-08-2002 19:09 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nou, zoveel kracht vind ik die zanger ook niet hebben eigenlijk, of ben ik nou steeds perongeluyk naar de concerten gegaan waar ze wat minder speelden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-08-2002 19:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vomitory!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-08-2002 19:28 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

In de Baroeg vond ik ze nou niet echt geweldig spelen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 20:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Toegegeven, de kracht van Vomitory zit hem niet in de zang. Gelukkig blijft er genoeg over .


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-08-2002 22:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

redemption is wel een leuk album. Live zijn ze ruk! saaaaai. Ik bedoel, die lui kunnen echt wel spelen enzo..MAAR toen in ze zag stonden ze dr bij als een stel half dood gedrogeerde apen.

I VOMIT ON TORY!


Suck my piss


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 15:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat was niet veel in de 013 nee.... op Wacken echter waren ze behoorlijk vet! De spelvreugde straalde er vanaf, erg tof...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2002 18:32 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

toen heb ik ze gemist wegens brakheid.


Suck my piss


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-08-2002 19:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 15:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat was niet veel in de 013 nee.... op Wacken echter waren ze behoorlijk vet! De spelvreugde straalde er vanaf, erg tof...


Doel je op X-Mass? Amper een half jaar later speelden ze ontzettend strak in de kleine zaal (013)! Amon Amarth dat erna kwam kon voor mij al niks meer fout doen, zo "los" was ik geraakt door Vomitory!


Severe_Torture
Usericon van Severe_Torture
Posted 11-08-2002 12:38 by Severe_Torture Wijzig reactieProfiel van Severe_TortureQuote dit bericht

Kunnen er mensen de nummers van Vomitory niet uit elkaar halen??? Dan moeten ze de 'repeat' knop uitzetten. En de grunt van Rundqvist, een grunt hoort te klinken als een astmatische zeehond die net vier uur boven de schoorstenen van Chorus heeft gehangen... en laat die dude nou net zo klinken

Vomitory rulez!!!!!!!


Nee


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-08-2002 15:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Vomitory was op Wacken iig één van de hoogtepunten. Punt uit!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-08-2002 15:20 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Vomitory is goed! Op Wacken was ik te laat om ze te kunnen zien (volgens mij had ik daarvoor al om acht uur ofzo moeten opstaan om voor in de rij te kunnen staan zodat ik op tijd op het veld zou zijn). Maar ik heb ze wel gehoord en ik heb en tof shirt van ze gekocht!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-07-2003 22:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Waarom hoor ik de laatste niets meer van Vomitory (concerten, nieuw album enz ()

ik snak echt naar een niueuw album, en eentje die beter is dan Blood rapture en meer de genialiteit van Revelation Nausea , die plaat is echt super. Beneath the soil, Revelation Nausea en The Corpsegrinder experience


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-08-2003 15:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik zit hier voor het eerst echt naar Vomitory te luisteren. HEERSCH!!

Ik heb hier 't album Blood Rapture en ik krijg hier het idee dat de meeste mensen die nogal minder vinden. Welke kunnen jullie me aanraden?

Ik vind 'm wel erg gaaf trouwens.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 15:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 15:22 schreef No Nonsense het volgende:
Ik zit hier voor het eerst echt naar Vomitory te luisteren. HEERSCH!!

Ik heb hier 't album Blood Rapture en ik krijg hier het idee dat de meeste mensen die nogal minder vinden. Welke kunnen jullie me aanraden?

Ik vind 'm wel erg gaaf trouwens.


Mijn volgorde:

1.Redemption
2.Blood Rapture
3.Revelation Nausea (de meesten schijnen dit de beste te vinden)
4.Raped in their own blood


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-08-2003 15:46 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 15:46 schreef Chelman het volgende:
Mijn volgorde:

1.Redemption
2.Blood Rapture
3.Revelation Nausea (de meesten schijnen dit de beste te vinden)
4.Raped in their own blood


Thnx.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 14-08-2003 15:56 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 22:05 schreef Tormented soul het volgende:
Waarom hoor ik de laatste niets meer van Vomitory (concerten, nieuw album enz ()

ik snak echt naar een niueuw album, en eentje die beter is dan Blood rapture en meer de genialiteit van Revelation Nausea , die plaat is echt super. Beneath the soil, Revelation Nausea en The Corpsegrinder experience


Sprak op Wacken nog ff met hun gitarist en begin 2004 komt een nieuw album en ze staan bevestigd voor de No Mercy - Easter Festivals volgend jaar.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hypocrisy_Female
Usericon van Hypocrisy_Female
Posted 14-08-2003 16:08 by Hypocrisy_Female Wijzig reactieProfiel van Hypocrisy_FemaleQuote dit bericht

vomitory is prettige muziek


olé


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-08-2003 16:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Redemption nog steeds hun beste imo.


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-08-2003 16:30 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 15:46 schreef Chelman het volgende:
Mijn volgorde:

1.Redemption
2.Blood Rapture
3.Revelation Nausea (de meesten schijnen dit de beste te vinden)
4.Raped in their own blood


Deze Blood Rapture schaf ik me ook nog aan en dan zal ik direct is opzoek gaan naar Relevation Nausea en Redemption.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen