|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind ze goed, ze spelen lekker hard. maar ik heb nog niet genoeg nummers van ze om te kunnen zeggen of al hun nummers op elkaar lijken |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Wat, vind je z'n grunt niet goed genoeg? Misschien is Sadistik Exekution iets voor jou |
|
ik vraag me af waarom die gasten nogsteeds daadwerkelijk teksten schrijven, als het enige wat die gast uitkraamt toch alleen maar OEG OEG AAG AARG BLEG OEG is |
|
Ga Falconer luisteren joh Gelukkig hebben we tekstvellen.... grunt = gevoel van kracht & macht en niets anders (overigens vind ik een verstaanbare zelf ook fijner hoor, daar niet van....) |
|
nou, zoveel kracht vind ik die zanger ook niet hebben eigenlijk, of ben ik nou steeds perongeluyk naar de concerten gegaan waar ze wat minder speelden? |
|
Vomitory! |
|
In de Baroeg vond ik ze nou niet echt geweldig spelen. |
|
Toegegeven, de kracht van Vomitory zit hem niet in de zang. Gelukkig blijft er genoeg over . |
|
redemption is wel een leuk album. Live zijn ze ruk! saaaaai. Ik bedoel, die lui kunnen echt wel spelen enzo..MAAR toen in ze zag stonden ze dr bij als een stel half dood gedrogeerde apen. I VOMIT ON TORY! Suck my piss |
|
Dat was niet veel in de 013 nee.... op Wacken echter waren ze behoorlijk vet! De spelvreugde straalde er vanaf, erg tof... |
|
toen heb ik ze gemist wegens brakheid. Suck my piss |
|
quote: Doel je op X-Mass? Amper een half jaar later speelden ze ontzettend strak in de kleine zaal (013)! Amon Amarth dat erna kwam kon voor mij al niks meer fout doen, zo "los" was ik geraakt door Vomitory! |
|
Kunnen er mensen de nummers van Vomitory niet uit elkaar halen??? Dan moeten ze de 'repeat' knop uitzetten. En de grunt van Rundqvist, een grunt hoort te klinken als een astmatische zeehond die net vier uur boven de schoorstenen van Chorus heeft gehangen... en laat die dude nou net zo klinken Vomitory rulez!!!!!!! Nee |
|
Vomitory was op Wacken iig één van de hoogtepunten. Punt uit! |
|
Vomitory is goed! Op Wacken was ik te laat om ze te kunnen zien (volgens mij had ik daarvoor al om acht uur ofzo moeten opstaan om voor in de rij te kunnen staan zodat ik op tijd op het veld zou zijn). Maar ik heb ze wel gehoord en ik heb en tof shirt van ze gekocht! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Waarom hoor ik de laatste niets meer van Vomitory (concerten, nieuw album enz () ik snak echt naar een niueuw album, en eentje die beter is dan Blood rapture en meer de genialiteit van Revelation Nausea , die plaat is echt super. Beneath the soil, Revelation Nausea en The Corpsegrinder experience |
|
Ik zit hier voor het eerst echt naar Vomitory te luisteren. HEERSCH!! Ik heb hier 't album Blood Rapture en ik krijg hier het idee dat de meeste mensen die nogal minder vinden. Welke kunnen jullie me aanraden? Ik vind 'm wel erg gaaf trouwens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Mijn volgorde: 1.Redemption 2.Blood Rapture 3.Revelation Nausea (de meesten schijnen dit de beste te vinden) 4.Raped in their own blood KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thnx. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Sprak op Wacken nog ff met hun gitarist en begin 2004 komt een nieuw album en ze staan bevestigd voor de No Mercy - Easter Festivals volgend jaar. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
vomitory is prettige muziek olé |
|
Redemption nog steeds hun beste imo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Deze Blood Rapture schaf ik me ook nog aan en dan zal ik direct is opzoek gaan naar Relevation Nausea en Redemption. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |