IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vomitory Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2003 16:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:30 schreef No Nonsense het volgende:
Deze Blood Rapture schaf ik me ook nog aan en dan zal ik direct is opzoek gaan naar Relevation Nausea en Redemption.


Die zijn best makkelijk verkijgbaar...hard zoeken wordt het niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-08-2003 16:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:32 schreef Chelman het volgende:
Die zijn best makkelijk verkijgbaar...hard zoeken wordt het niet.


hahaha, nee inderdaad. Ik wil die andere twee eerst is luisteren, zo bedoelde ik het.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2003 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:33 schreef No Nonsense het volgende:
hahaha, nee inderdaad. Ik wil die andere twee eerst is luisteren, zo bedoelde ik het.


graties trial accountje maken en downloaden....

http://aasearch.emusic.com/aasearch?rtype=search_art&searchterm=vomitory&cid=emusic


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-08-2003 16:37 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:35 schreef Chelman het volgende:
graties trial accountje maken en downloaden....

http://aasearch.emusic.com/aasearch?rtype=search_art&searchterm=vomitory&cid=emusic


Thnx man!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 8:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

19 April - nieuwe album - Primal Massacre



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-03-2004 11:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 8:11 schreef Chelman het volgende:
19 April - nieuwe album - Primal Massacre




W00T! :D
Wordt wel is tijd


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 12:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

April wortd een TE dure maand ... shitlaod aan albums EN concerten. Maar ik MOET en zal de nieuwe Vomitory hebben


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-03-2004 12:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als hij wat vernieuwend is wel ja. Blood Rapture kon Revelation Nausea niet echt evenaren.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-03-2004 12:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 12:12 schreef TNightmare het volgende:
Als hij wat vernieuwend is wel ja. Blood Rapture kon Revelation Nausea niet echt evenaren.


Je bedoelt dat ze beide Redemption niet konden evenaren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 12:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Blood Rapture vind ik zelfs heel erg matig. revelation Nausea heerscht en Redemption is ook regelmatig in mijn cd speler terug te vinden . Weet er iemand of er nog aan Raped In Their Own Blood te komen is?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-03-2004 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 12:13 schreef 0Tolerence het volgende:
Je bedoelt dat ze beide Redemption niet konden evenaren


Redemption hoorde ik pas na Revelation Nausea, en die viel me wat tegen.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 15-03-2004 21:38 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Goede band ja.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 21:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 12:15 schreef Tormented soul het volgende:
...
Weet er iemand of er nog aan Raped In Their Own Blood te komen is?





deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 15-03-2004 21:46 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

vomitory


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-03-2004 21:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 12:15 schreef Tormented soul het volgende:
Blood Rapture vind ik zelfs heel erg matig. revelation Nausea heerscht en Redemption is ook regelmatig in mijn cd speler terug te vinden . Weet er iemand of er nog aan Raped In Their Own Blood te komen is?


Volgens mij ligt die in Venlo bij de Sounds nog...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 21:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 21:48 schreef TNightmare het volgende:
Volgens mij ligt die in Venlo bij de Sounds nog...


Ah oke... enig idee of alle "Sounds" filialen een keten zijn of aparte winkels met dezelfde naam? Want dan kan ik die gewoon in Tilburg ophalen enzo


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-03-2004 22:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 21:50 schreef Tormented soul het volgende:
Ah oke... enig idee of alle "Sounds" filialen een keten zijn of aparte winkels met dezelfde naam? Want dan kan ik die gewoon in Tilburg ophalen enzo


Die hebben niks met elkaar te maken geloof ik.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 22:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 22:08 schreef TNightmare het volgende:
Die hebben niks met elkaar te maken geloof ik.


Ah oke. Hebben zij ook een website?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-03-2004 22:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2007 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe werkje is VET, lekker bruut, lekker razend


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2007 21:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hell yeah, zin in man

Er staat trouwens een interview met Tobbe door Anders op www.nasum.com
Hij gaat nog meer drummers interviewen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-03-2007 22:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Net stiekem gedownload, maar wat een heersch album.
Op de jaarlijst ermee en aanschaffen.
Edit: Toch een keer leren typen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-03-2007 22:02]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2007 22:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Even benieuwd: wat zijn de verbeteringen ten opzichte van Primal Massacre? (Nog zo'n beukplaat, heerlijk )


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-03-2007 18:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Terrorize, Brutalize, Sodomize..

Geweldig wat een beukplaat...

Deze komt zekers in mijn top3 dit jaar staat nu al vast..



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 18-03-2007 18:51 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Even binnenhalen dan maar..


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen