![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha, nee inderdaad. Ik wil die andere twee eerst is luisteren, zo bedoelde ik het. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: graties trial accountje maken en downloaden.... http://aasearch.emusic.com/aasearch?rtype=search_art&searchterm=vomitory&cid=emusic KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Thnx man! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
19 April - nieuwe album - Primal Massacre ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: W00T! :D Wordt wel is tijd "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
April wortd een TE dure maand ... shitlaod aan albums EN concerten. Maar ik MOET en zal de nieuwe Vomitory hebben ![]() ![]() |
|
Als hij wat vernieuwend is wel ja. Blood Rapture kon Revelation Nausea niet echt evenaren. ![]() |
|
quote: Je bedoelt dat ze beide Redemption niet konden evenaren "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Blood Rapture vind ik zelfs heel erg matig. revelation Nausea heerscht en Redemption is ook regelmatig in mijn cd speler terug te vinden ![]() ![]() |
|
quote: Redemption hoorde ik pas na Revelation Nausea, en die viel me wat tegen. ![]() |
|
Goede band ja. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij ligt die in Venlo bij de Sounds nog... ![]() |
|
quote: Ah oke... enig idee of alle "Sounds" filialen een keten zijn of aparte winkels met dezelfde naam? Want dan kan ik die gewoon in Tilburg ophalen enzo ![]() ![]() |
|
quote: Die hebben niks met elkaar te maken geloof ik. ![]() |
|
quote: Ah oke. Hebben zij ook een website? ![]() |
|
![]() |
|
Nieuwe werkje is VET, lekker bruut, lekker razend ![]() |
|
Hell yeah, zin in man ![]() Er staat trouwens een interview met Tobbe door Anders op www.nasum.com Hij gaat nog meer drummers interviewen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Net stiekem gedownload, maar wat een heersch album. ![]() Op de jaarlijst ermee en aanschaffen. ![]() Edit: Toch een keer leren typen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-03-2007 22:02] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Even benieuwd: wat zijn de verbeteringen ten opzichte van Primal Massacre? (Nog zo'n beukplaat, heerlijk ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Terrorize, Brutalize, Sodomize.. Geweldig wat een beukplaat... Deze komt zekers in mijn top3 dit jaar staat nu al vast.. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Even binnenhalen dan maar.. ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |