|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha, nee inderdaad. Ik wil die andere twee eerst is luisteren, zo bedoelde ik het. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: graties trial accountje maken en downloaden.... http://aasearch.emusic.com/aasearch?rtype=search_art&searchterm=vomitory&cid=emusic KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thnx man! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
19 April - nieuwe album - Primal Massacre KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: W00T! :D Wordt wel is tijd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
April wortd een TE dure maand ... shitlaod aan albums EN concerten. Maar ik MOET en zal de nieuwe Vomitory hebben |
|
Als hij wat vernieuwend is wel ja. Blood Rapture kon Revelation Nausea niet echt evenaren. |
|
quote: Je bedoelt dat ze beide Redemption niet konden evenaren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Blood Rapture vind ik zelfs heel erg matig. revelation Nausea heerscht en Redemption is ook regelmatig in mijn cd speler terug te vinden . Weet er iemand of er nog aan Raped In Their Own Blood te komen is? |
|
quote: Redemption hoorde ik pas na Revelation Nausea, en die viel me wat tegen. |
|
Goede band ja. |
|
quote: |
|
vomitory |
|
quote: Volgens mij ligt die in Venlo bij de Sounds nog... |
|
quote: Ah oke... enig idee of alle "Sounds" filialen een keten zijn of aparte winkels met dezelfde naam? Want dan kan ik die gewoon in Tilburg ophalen enzo |
|
quote: Die hebben niks met elkaar te maken geloof ik. |
|
quote: Ah oke. Hebben zij ook een website? |
|
|
|
Nieuwe werkje is VET, lekker bruut, lekker razend |
|
Hell yeah, zin in man Er staat trouwens een interview met Tobbe door Anders op www.nasum.com Hij gaat nog meer drummers interviewen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Net stiekem gedownload, maar wat een heersch album. Op de jaarlijst ermee en aanschaffen. Edit: Toch een keer leren typen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-03-2007 22:02] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Even benieuwd: wat zijn de verbeteringen ten opzichte van Primal Massacre? (Nog zo'n beukplaat, heerlijk ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Terrorize, Brutalize, Sodomize.. Geweldig wat een beukplaat... Deze komt zekers in mijn top3 dit jaar staat nu al vast.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Even binnenhalen dan maar.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |