IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Playstation 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 19-06-2002 9:11 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Allemaal heel leuk en aardig hoor de uitbreidingen van de PS2, maar is dat wel zo slim met de X-box, en de Gamecub, die nu toch wel een stuk mooier zijn dan de PS2!
En zo als één van jullie al heeft gezegd!!!
Koop dan een PC!


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-06-2002 9:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

in ene keer een pc kopen van goeie kwaliteit is voor veel mensen te duur, daarom is denk ik de console zo populair...


My madness, my sadness


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:12 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 9:11 schreef Seth Abominae het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig hoor de uitbreidingen van de PS2, maar is dat wel zo slim met de X-box, en de Gamecub, die nu toch wel een stuk mooier zijn dan de PS2!
En zo als één van jullie al heeft gezegd!!!
Koop dan een PC!



Het gaat erniet om hoe MOOI het spel is, maar of het een GOED spel is.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2002 13:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 13:12 schreef Heosphoros het volgende:
Het gaat erniet om hoe MOOI het spel is, maar of het een GOED spel is.


Whehe, en dat zeg jij als PS-liefhebber?
MGS2 = pure eyecandy, de game verder is dus echt geen reet aan.
Hetzelfde geld voor FFX.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:15 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 13:13 schreef Slechtheid het volgende:
Whehe, en dat zeg jij als PS-liefhebber?
MGS2 = pure eyecandy, de game verder is dus echt geen reet aan.
Hetzelfde geld voor FFX.


Ik heb mgs in 12 uur uitgespeelt. Het was erg mooi. Maar niet zo speciaal.. :'

Ff10 is wel erg mooi, Maar ik mis de "WORLD". Bij alle andere FF'S kan je over de aardkloot lopen, en bij deze niet


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2002 13:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 13:15 schreef Heosphoros het volgende:
Ik heb mgs in 12 uur uitgespeelt. Het was erg mooi. Maar niet zo speciaal.. :'

Ff10 is wel erg mooi, Maar ik mis de "WORLD". Bij alle andere FF'S kan je over de aardkloot lopen, en bij deze niet


Ik hoor het al, jij bent toe aan een Gamecube.
Mijne kopen?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2002 13:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hee niet fucken met Metal gear!

Hmm, is Solid 2 echt slecht dan? Gelukkig heb ik geen Pleestation...



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:46 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Het verhaal is echt nep.

De wereld is een PERFECTE simulatie (beetje matrix achtig)

En iedereen bestaat niet, alleen Jij (speler) en SNAKE.

Ik kan er zo 3 pages mee volkladderen alleen heb ik geen tijd voor.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2002 13:48 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dat is idd bout dat ze zo'n verhaal namen. Het verhaal van Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake en Metal Gear Solid was echt wel op en top ok!

Maar goed ik speel die spellen ook al vanaf 1988 of zo.



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:48 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Zijn er dan Pre-delen op MGS ?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2002 13:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 juni 2002 13:48 schreef Heosphoros het volgende:
Zijn er dan Pre-delen op MGS ?
Ja:

Metal Gear (1987)
Metal Gear 2: Solid Snake (1990 of 1991 geloof ik)

Maar die waren voor zover ik weet alleen op de MSX computer.



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 08-09-2002 14:01 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Yes! ik heb zo een msx ofzo, en ik speel atm "MG", dat spel is echt zoooooo stoer

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 08-09-2002 14:01]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


-=rot-ohp=-
Usericon van -=rot-ohp=-
Posted 08-09-2002 14:05 by -=rot-ohp=- Wijzig reactieProfiel van -=rot-ohp=-Quote dit bericht

PFFF!!! Playstation 2? rot ohp man!

ik heb hier nog een psx1 mooi spelletjes branden van de videotheek!fukk de graphics!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 08-09-2002 14:06 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Als je niks nuttigs te zeggen heb, hou dan je bek.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


-=rot-ohp=-
Usericon van -=rot-ohp=-
Posted 08-09-2002 14:08 by -=rot-ohp=- Wijzig reactieProfiel van -=rot-ohp=-Quote dit bericht

en dat zeg jij? doe niet zo achterlijk man...ik ben hier amper op dit board en je gaat zo zeiken? krijg nou de....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2002 14:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

PS2 = kut met peren.
Ze geven zelf toe de strijd met Nintendo en Microsoft niet aan te kunnen door de PS2 in hun reclames de titel "The Third Place" mee te geven.
Er komen wel leuke games op, maar niet van die absolute must-haves zoals op de Gamecube [Xbox weet ik niet].
Ja, ja, ik weet dat Nintendo kiddy is, maar Nintendo hanteerd nog steeds "Gameplay over Graphics", en zolang ze dat doen hebben ze mijn steun.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-09-2002 14:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

NIET FLAMEN! ON TOPIC!


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 08-09-2002 16:00 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

Ziet er leuk uit de ps 2.
maar ik vind een compu VEEEL beter.


Metal heerst


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 08-09-2002 19:34 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Ik kan melden dat de xbox niet echt geweldig is.. denk dat de gamecube wel vet gaat worden ... Halo is wel vet

geef mij trouwens maar een p4 met gforce 4

[Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 08-09-2002 19:36]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-09-2002 20:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Dreamcast


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 08-09-2002 21:02 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 8 september 2002 20:59 schreef Rasputin het volgende:
Dreamcast

heb je em nou al?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-09-2002 10:38 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 september 2002 14:09 schreef Slechtheid het volgende:
PS2 = kut met peren.
Ze geven zelf toe de strijd met Nintendo en Microsoft niet aan te kunnen door de PS2 in hun reclames de titel "The Third Place" mee te geven.
Er komen wel leuke games op, maar niet van die absolute must-haves zoals op de Gamecube [Xbox weet ik niet].
Ja, ja, ik weet dat Nintendo kiddy is, maar Nintendo hanteerd nog steeds "Gameplay over Graphics", en zolang ze dat doen hebben ze mijn steun.


Mwoah....Nintendo wás kiddy vinnik...de laatste tijd komen er behoorlijk ruige spellen uit. Neem straks de opgepompte Resident Evil voor de Gamecube. Super spel en ook nog eens prachtige graphics. Op mijn GBA vermaak ik me ook prima met spellen als Tony Hawk en Megaman...

Enneh...slechtheid, echt pure evil om Katja in je icon te verwerken ! Keep up the good works


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-06-2003 10:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb een PS2, en een Internetverbinding via TV-kabel ( Telenet). Kan ik nu online spelletjes spelen met dat ding, en zo ja, hoe werkt zoiets ?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-06-2003 12:59 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik gebruik de PS 2 alleen als DVD speler. Speel er nauwelijks spellen op. Al 2 jaar beloofd sony dat de PS 2 online gaat... Ik geloof er niet meer in. Maar als ze online gaan zal je wel een duur abbonement moeten aanschaffen en andere PS 2 ass. (modem enzo)...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 10-06-2003 15:43 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

ik heb ook een PS2 gehad, voor een jaar of 1,5. Maar sinds ik mijn eigen PC heb, speelde ik steeds minder erop. Heb hem ook uiteindelijk verkocht, omdat ik een laptop wilde.

De pc heeft veel meer mogelijkheden, en op game gebied zal de pc altijd voorlopen met graphics, multiplayer en geluid.

En dan heb je het nog niet eens over de andere benefits van een pc, zoals voor studie en informatie bron(internet), beeld bewerking, administratie etc.

En hebt ook de mogelijkheid als je over de juiste kennis beschikt, je pc te verbeteren door ff een andere (video)kaart in een gleuf te prikken.


grrr


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen