![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb niet voor iedere consoles veel games, op de md en sms alleen de sonic games bijv. alleen op de cube snes en vooral dreamcast heb ik veel games. ik speel nog wel regelmatig op alles , maar momenteel vooral op de cube. eigenlijk speel ik alleen zowat nooit op de n64... en student he, dan heb je veel tijd..... ![]() |
|
goed,de Butcher's garage staat vol met sega master system gameboy gameboy advance supernintendo nintendo 64 Gamecube PS2 en dan nog wat oude LCD spelletjes ,zo van die dingen waarvan je held één trage stap per seconde zet .... Death is not the end !!! Gore Forever !!! ![]() |
|
omdat je er nooit meer mee speeld? met van die lcd games kan je soms nog best veel vangen op internet. Een ouwe zelde dual screen doet al een euro of 50 ![]() |
|
quote: Veel op rommelmarkten loeren. Met een beetje mazzel kom je daar gave dingen tegen. En bij de vuilstortplaats. Dat klinkt een beetje zwerver-achtig, maar bij de stort waar ik woon, hebben ze een aparte container voor pc's, tv's etc. Ik heb daar al eens een MSX meegenomen en joysticks. ![]() |
|
quote: Haha, wat gaaf! Ik ga kijken of er hier ook zo'n vuilstortplaats is, te gek! ![]() |
|
quote: ow maar het is ook niet echt de bedoeling om veel games te hebben. Dat zijn gewoon de games die ik iig wil hebben. Ik ga idd altijd langs rommelmarkten, mooi kleine kindjes afzetten. zo heb ik Zelda :OOT en golden eye voor de n64 samen voor 5 euro gekocht en een n64 met mario kart voor 8. maar ik heb gewoon niet zoveel ruimte, ik probeer wel altijd effe te kijken of er iets leuks tussen zit. ![]() |
|
quote: dat je volwassen afzet tot daar aan toe, maar kindjes die met pijn in hun hart dat ding verpatsen, nee SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
die kindjes hebben die dingen toch weer gekregen van iemand enzo, die dingen zijn van voor hun tijd dus. ![]() |
|
quote: wat een gelul! ik ga toch niet zeggen dat als ze een spel verkopen voor 2 euro ze daar op internet gemakkelijk 20 voor krijgen?! als jij dat wel doet ben je niet helemaal lekker en die kids willen er vanaf, anders verkopen ze het toch niet ![]() |
|
is er heel toevallig iemand die z'n ps2 weg wil verkopen/iemand kent die hem wil verkopen? ik wil er een hebben op m'n werk, nieuw zijn die krengen toch nog behoorlijk duur. ik ga dus voor een 2dehandsje ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: dat dacht ik ![]() ![]() ![]() |
|
beter ![]() Marktplaats staat vol met die dingen joh ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk erover om hem weg te doen.. Even copypasten van Marktplaats ![]() Playstation 2 slimline in perfecte staat, zowel optisch als technisch! Origineel, niet omgebouwd.. Met daarbij: 2 Originele Sony controllers (zwart) 2 Verlengkabels voor controllers 1 8MB memorycard Blaze vergulde Scartkabel voor betere beeldkwaliteit Afstandbediening voor DVD-gebruik En de volgende originele games: - Gran Turismo 4 - Burnout 3: Takedown - Burnout Revenge - Formula 1 '06 - Jak 3 - SSX 3 - SSX on Tour - Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Ratchet and Clank 3 - Prince of Persia: Warrior Within - TOCA Race Driver 3 / DTM Race Driver 3 - Muppets Party Cruise - MotoGP 4 - NBA Street 2 - Fifa Street - Splashdown 2: Rides Gone Wild - Killzone - Jak X - XG3: Extreme G Racing - WRC 4 - Black - Need for Speed Most Wanted 325 euries aub ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
God of War 2 komt over niet al te lange tijd uit. De laatste topper op de PS2. Maar wel een enorm vette. Deel 1 was zo gaaf. quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-01-2007 23:39] ![]() |
|
quote: Hmmmmm, zonder de games ligt de PS2 hier in een 2e handszaak voor 99 euro. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Gaaf!! ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, maar dan mis je de 2e controller, memorycard, afstandbediening, kabel en 22 games... ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Pardon..!!!!!!!!!! FF12 komt ook nog uit hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 21-01-2007 1:17] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Er zaten wel 2 controllers bij, maar je hebt natuurlijk gelijk wat die spellen betreft. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Ik heb die games nooit gespeeld. Iets met die rotte random encounters en verschrikkelijk gaye characters de laatste paar delen. Setting/stijl/graphics zijn wel altijd erg goed. ![]() |
|
quote: Ghehe, njah mijn prijs is een richtprijs hoor, maargoed, denk dat de set dit wel ongeveer waard moet zijn... ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Die random encounters kan je instellen. zo kan je ook uren ronddwalen en niks tegen komen. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |