![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb ff jullie hulp nodig ![]() http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=12694234 Thanks! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Klinkt goed gedaan! Die phaser zou van mij iets minder enthousiast mogen, maar 't stoort niet echt. De mix klinkt aan het begin wat "dun", alsof het geheel iets meer body zou mogen hebben (misschien iets "breder" links en rechts pannen?), maar dat wordt later in de track opgevuld. De lead gitaar klinkt ook goed. Lekker vol, zit geen andere frequenties in de weg. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." ![]() |
|
Ik heb hier moeite mee. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Geweldig!!! Ben alleen errug benieuwd of die DSP je signaal heel laat. Dat hoor je meestal pas goed bij zware oversturing (lees: bij metal). When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Thanks! Waar vind je 'dun' overgaan in niet/minder dun als ik vragen mag? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Tegen 0:30, waar die phaser gitaarpartij erin komt. Daar lijkt het geluid iets meer "lucht" te krijgen en wordt het geluid iets "breder". Sorry voor de rare verwoording, haha, maar ik kan het niet anders omschrijven. Het is ook niet dat het gitaargeluid daarvoor niet vol genoeg is, maar het klinkt alsof het misschien iets meer naar links en rechts gepanned mag worden. Verder is alles goed hoorbaar en er zit zeker genoeg punch in. quote: Holy shit. Dat is wel echt geniaal gedaan. Ben alleen inderdaad wel benieuwd naar wat Fusion hier boven mij aanhaalt. EDIT: oh ja, en ik moet gewoon even YJGB z'n nieuwe gitaar posten: ![]() De PRS Mira. Wat een prachtding. [Dit bericht is gewijzigd door Morumbar op 23-02-2014 16:52] "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." ![]() |
|
quote: Klinkt ongelofelijk ruk. Ik hoor zelfs op laptopspeakertjes al de autotune zijn werk doen. Koop een stemapparaat. ![]() |
|
quote:Thanks man. Ik denk omdat voor de flanger gitaren ik gespreide akkoorden (linker en rechterpartij spelen allebei andere noten van t zelfde akkoord) speel, en daarna eigenijk alles hetzelfde wordt voor links en rechts. Maar ik zal er op letten, bedankt ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nouja, lekker bezig in ieder geval. Ik kan zelf nog niet zo'n gitaarklank produceren. Ben ook nog lerende, dus vat mijn kritiek absoluut niet op als negatief, maar puur opbouwend! Ben benieuwd naar het resultaat! "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." ![]() |
|
quote: You beat me to it. Maar ja, echt een geweldig ding! i can very goed english jes? ![]() |
|
quote: ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: jep & dan vst opzetten gelijk guitar rig of amplitube metal:p en eventueel uw latency wat aanpassen ![]() |
|
Er zijn met de bekende freeware VSTs echt hele goede sounds te realiseren. Ik zelf gebruik een Fractal Axe Fx, maar wel direct-in. Lekker makkelijk, want microfoons plaatsen enzo is nog best lastig. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: alles is freeware als je uw baan wa kent langs de licenties ed:p toevallig een suggestie voor een degelijke vocal vst? (off topic ik weet het mijn excuses:p) ![]() |
|
Ik geloof in betalen aan bedrijfjes/individuen die knetterhard werken om n mooi product neer te zetten. Heel normaal eigenlijk ![]() Dat gezegd hebbende... wat bedoel je met een vocal VST? Pitch correction? Compressie? Samples? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: een beetje het totaalpakket geloof ik. Sowieso compressie, reverb, eq. Ik heb in 't verleden steevast mijn gitaar vst's voor vocals ook gebruikt maar je mist toch een deel van 't register. Daarmee vroeg ik mij af of er iets (aldanniet freeware) bestaat dat specifiek voor zang ontworpen is. Ik heb wel choirfx ofzoiets gebruikt (was addon van mijn scarlett externe geluidskaart) maar 't tis toch ook dat ni. 't zou vooral de bedoeling zijn om een wijd, rijk aan reverb, zangeffect te creëren waarbij je niet moet inboeten aan eender welk bereik. Misschien dat het wel mogelijk is via Guitar Rig hoor, maar voorlopig heb ik het nog niet gevonden (+ nadeel bij guitar rig is dat mijn tracks snel durven clippen aangezien ik de neiging heb van meestal een gain - en trebleboost toe te voegen, anders komt het signaal niet sterk genoeg door) + 't zou ook leuk zijn moest het mogelijk zijn om meerdere layers te creëren zonder dat het overdreven 'gainy' wordt. ( 'k heb de neiging van 2, of soms 3 cleane zanglijnen over elkaar te zetten) [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 28-02-2014 14:20] ![]() |
|
Ik gebruik voor zang meestal gewoon de EQ, compressie, reverb etc van Cubase zelf. Gaat tot nu toe prima! Heb jij eigenlijk iets van je zangkunsten online? Ik zoek nl een zangert! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: mooi gitaartje, enkel jammer dat ze niet de standaard prs 'bird inlay' heeft ![]() ![]() |
|
quote: Hij heeft de Moon inlay, die ook best mooi is. Maar inderdaad jammer dat het geen Bird-inlay is. Aan de andere kant, ik kan er prima mee leven :D i can very goed english jes? ![]() |
|
quote: is dat één van de duurdere modellen dan? of, is 't gelijk de mijne één van die goedkopere signature modellen? (ale goedkoop, nog altijd rond de 700 euro:p) ![]() |
|
quote: Nee, het is een USA, die gingen toendertijds eruit voor €2000-2500,- :p Ik noem dat niet goedkoop. Maar ik heb 'm voor heel lekker prijsje op de kop kunnen tikken via eBay. i can very goed english jes? ![]() |
|
quote: Jaja ok idd niet goedkoop. Nee ik bedoelde of het één van die SE modellen was:p question asked and answered. Ik wil er wel eens op spelen :p ![]() |
|
Voor weinig deze gitaar op de kop getikt, lang leve marktplaats: ![]() De BC Rich Stealth Chuck Schuldiner Tribute. Ideaal voor het Death Metal project! Ohja en ik had eind vorig jaar voor hetzelfde project al een BC Rich V platinum series met reversed headstock gekocht voor nog minder, ik zal eens een foto maken binnenkort. Boeiender ![]() |
|
Weer eens naar de gitaarbouwer. Hals van m'n akoestische gebroken. ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |