|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: |
|
quote: ga lekker ergens anders kotsen, dit is niet het anorexia topic |
|
quote:LOL en jij daar, je ging stoppen posten of zo? ja he? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ben de namen van Wicked Mystic, Hammerhawk, Superbug, Goddess of Desire en Gallowmere hier nog niet tegengekomen volgens mij.. Bij deze dus... |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaah wicked Mystic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Jaaaaaa!!!! GAAAAAAAFF!!!! laten we met zn alle uitroeptekens gaan poste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: mooi niet |
|
quote:Niet mooi? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jawel tog?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: en dus jij bent nu dus een ventje (impaled succubus?) die snel een nieuwe naam heeft aangemaakt om vervelend te doen. leuk hoor, erg stoer, ga nu maar slapen |
|
quote:ik mag tog lekker veel langer opblijve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en waarom mag jij wel posten en ik niet?!!!!!!!!!!!!!!! ik mag net zo goed poste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
On topic alsjullieblieft... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heeft iemand de nieuwe aarsschok al gelezen? zie demo's, zie demo bespreking van conquestador. "ze hebben een schat ondekt" nou euh herondekt dan maar maar lees die recensie, en zo als ik al zei deze band is echt de moeite waard! |
|
quote: Yep, heb 'em gelezen. Ga ik gelijk bestellen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: nu moet ik wel zeggen dat ik de demo niet zo goed kwa geluid vind. en bovendien is de zang stukken verbeterd. live zijn ze naar mijn mening honderd maal beter dan de demo. maar de demo is wel leuk natuurlijk, vooral de extra feature, die heerst gewoon!! |
|
|
|
doe dan ook gelijk even 30 april in ede!!!! (als we toch reclame maken) |
|
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu kan op dat andere topic een slotje |
|
Yeah, kreeg gister mijn bestelling (demo,mcd en shirt) binnen van Conquestador. Ze zijn echt snel met sturen en geweldige muziek. Ten minste nog een Nederlandse band die weet wat goede muziek maken is! Life doesn't get much better than this! |
|
demo review van de nieuwe demo komt in de aanstaande Lords of Metal te staan (de vorige staat al in het archief).. Maar aangezien dit topic ook over andere Nederlandse heavy/powermetal bands gaat, wil ik (niet om Conquestador af te vallen) de hoop uitspreken dat he project "Eternia" van After Forever gitaristen Sander en Bas ooit nog eens van grond komt. Ik heb een jaar of 2 terug een keer een oefentapeje van ze gehoord en dat klonk voor Nederlandse maatstaven abnormaal goed.. |
|
Helaas heeft de bassist Pol de band verlaten en zijn ze nu druk zoekende naar een vervanger!! |
|
Ik heb ze helaas nog nooit live gezien, jammer, want inderdaad zijn er niet heel veel van dit soort bandjes in Nederland. Ik heb wel een keer twee van hun nummers gedownload (van hun site geloof ik, Full Moon Psycho en Evil Wine), het geluid was niet echt fantastisch, de muziek klonk verder goed. Ik ben echter net weer even naar hun site geweest ( http://www.conquestador.tk/ ), en het stukje muziek in de flash intro klonk erg goed, ik ben nu de samples van het nieuwe album (demo?) aan't downloaden. Maar goed, lijkt me leuk om ze een keer live te zien, en als er meer van dit soort bands komen, dan hoor je mij niet klagen (maar ja, het hoeven er ook niet teveel te worden natuurlijk ). Ah, en verder wil ik nog even Vortex noemen in dit geheel, niet helemaal hetzelfde type (iets ouderwetsere heavy metal), als ik het goed begreep is het nieuwe album al opgenomen, maar moeten ze nog iemand vinden om het uit te brengen (hen kennende kan dat nog een flinke tijd duren). NP: Conquestador - Full Moon Psycho For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik heb ze gezien als support van tygers of pan tang dit jaar, eindelijk es een gave nederlanse heavy band die niet al meer dan 10 jaar bestaat. (picture, sad iron, dark wizard) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Geef mij maar Future Tense, Highway Chile, Picture, Vault etc. Sad Iron moet ik nog eens kopen. Verder heb je nog bands als Defender, Accelerate, Hammerhawk, Goddess of Desire, Chainsaw (meer richting Destruction nu), Angus, Black Night, Roadkill en Emerald alhoewel ik niet alle bands even goed ken. Picture is toch wel de grootste 80's heavy band denk ik!! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |