IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nederlandse Heavy power metal bands (oa. Conquestador) Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 23:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:06 schreef IronGlory het volgende:

idd.

heavy metal rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heaby power metal lekker ook

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-10-2002 23:09 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 oktober 2002 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
idd.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-10-2002 23:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
idd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 23:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:09 schreef impaled succubus het volgende:

ga lekker ergens anders kotsen, dit is niet het anorexia topic

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-10-2002 23:11 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 oktober 2002 23:10 schreef ghoulliette het volgende:
ga lekker ergens anders kotsen, dit is niet het anorexia topic
LOL

en jij daar, je ging stoppen posten of zo? ja he?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-10-2002 23:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben de namen van Wicked Mystic, Hammerhawk, Superbug, Goddess of Desire en Gallowmere hier nog niet tegengekomen volgens mij.. Bij deze dus...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:23 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben de namen van Wicked Mystic, Hammerhawk, Superbug, Goddess of Desire en Gallowmere hier nog niet tegengekomen volgens mij.. Bij deze dus...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaah wicked Mystic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooiniet
Usericon van Mooiniet
Posted 09-10-2002 23:38 by Mooiniet Wijzig reactieProfiel van MooinietQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:24 schreef ghoulliette het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaah wicked Mystic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaa!!!! GAAAAAAAFF!!!!

laten we met zn alle uitroeptekens gaan poste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 23:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:38 schreef Mooiniet het volgende:
Jaaaaaa!!!! GAAAAAAAFF!!!!

laten we met zn alle uitroeptekens gaan poste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mooi niet

Mooiniet
Usericon van Mooiniet
Posted 09-10-2002 23:40 by Mooiniet Wijzig reactieProfiel van MooinietQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:38 schreef ghoulliette het volgende:
mooi niet
Niet mooi?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jawel tog?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 23:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:40 schreef Mooiniet het volgende:
Niet mooi?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jawel tog?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en dus jij bent nu dus een ventje (impaled succubus?) die snel een nieuwe naam heeft aangemaakt om vervelend te doen. leuk hoor, erg stoer, ga nu maar slapen

Mooiniet
Usericon van Mooiniet
Posted 09-10-2002 23:51 by Mooiniet Wijzig reactieProfiel van MooinietQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 23:41 schreef ghoulliette het volgende:
en dus jij bent nu dus een ventje (impaled succubus?) die snel een nieuwe naam heeft aangemaakt om vervelend te doen. leuk hoor, erg stoer, ga nu maar slapen
ik mag tog lekker veel langer opblijve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en waarom mag jij wel posten en ik niet?!!!!!!!!!!!!!!! ik mag net zo goed poste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-10-2002 23:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

On topic alsjullieblieft...

I'm not being rude. You're just insignificant.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 8:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwe aarsschok al gelezen?

zie demo's, zie demo bespreking van conquestador.

"ze hebben een schat ondekt" nou euh herondekt dan maar

maar lees die recensie, en zo als ik al zei deze band is echt de moeite waard!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-10-2002 8:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 8:53 schreef ghoulliette het volgende:
Heeft iemand de nieuwe aarsschok al gelezen?

zie demo's, zie demo bespreking van conquestador.

"ze hebben een schat ondekt" nou euh herondekt dan maar

maar lees die recensie, en zo als ik al zei deze band is echt de moeite waard!

Yep, heb 'em gelezen. Ga ik gelijk bestellen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 9:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 8:55 schreef Count Usher het volgende:
Yep, heb 'em gelezen. Ga ik gelijk bestellen.

nu moet ik wel zeggen dat ik de demo niet zo goed kwa geluid vind. en bovendien is de zang stukken verbeterd.

live zijn ze naar mijn mening honderd maal beter dan de demo.

maar de demo is wel leuk natuurlijk, vooral de extra feature, die heerst gewoon!!

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-04-2003 19:41 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

*schop*

Komt allen kijken naar conquestador op 6 july Breda barst! (te breda....)

www.bredabarst.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2003 19:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

doe dan ook gelijk even 30 april in ede!!!!
(als we toch reclame maken)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 13:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu kan op dat andere topic een slotje

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-09-2003 21:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Yeah, kreeg gister mijn bestelling (demo,mcd en shirt) binnen van Conquestador.

Ze zijn echt snel met sturen en geweldige muziek. Ten minste nog een Nederlandse band die weet wat goede muziek maken is!

Life doesn't get much better than this!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2003 11:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

demo review van de nieuwe demo komt in de aanstaande Lords of Metal te staan (de vorige staat al in het archief)..

Maar aangezien dit topic ook over andere Nederlandse heavy/powermetal bands gaat, wil ik (niet om Conquestador af te vallen) de hoop uitspreken dat he project "Eternia" van After Forever gitaristen Sander en Bas ooit nog eens van grond komt. Ik heb een jaar of 2 terug een keer een oefentapeje van ze gehoord en dat klonk voor Nederlandse maatstaven abnormaal goed..

Sludge
100% real
Usericon van Sludge
Posted 29-09-2003 13:39 by Sludge Wijzig reactieProfiel van SludgeQuote dit berichthttp://www.metalsludge.com

Helaas heeft de bassist Pol de band verlaten en zijn ze nu druk zoekende naar een vervanger!!

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 29-09-2003 15:32 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik heb ze helaas nog nooit live gezien, jammer, want inderdaad zijn er niet heel veel van dit soort bandjes in Nederland. Ik heb wel een keer twee van hun nummers gedownload (van hun site geloof ik, Full Moon Psycho en Evil Wine), het geluid was niet echt fantastisch, de muziek klonk verder goed.

Ik ben echter net weer even naar hun site geweest ( http://www.conquestador.tk/ ), en het stukje muziek in de flash intro klonk erg goed, ik ben nu de samples van het nieuwe album (demo?) aan't downloaden.

Maar goed, lijkt me leuk om ze een keer live te zien, en als er meer van dit soort bands komen, dan hoor je mij niet klagen (maar ja, het hoeven er ook niet teveel te worden natuurlijk ).

Ah, en verder wil ik nog even Vortex noemen in dit geheel, niet helemaal hetzelfde type (iets ouderwetsere heavy metal), als ik het goed begreep is het nieuwe album al opgenomen, maar moeten ze nog iemand vinden om het uit te brengen (hen kennende kan dat nog een flinke tijd duren).

NP: Conquestador - Full Moon Psycho

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 29-09-2003 15:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb ze gezien als support van tygers of pan tang dit jaar, eindelijk es een gave nederlanse heavy band die niet al meer dan 10 jaar bestaat. (picture, sad iron, dark wizard)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-09-2003 17:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Geef mij maar Future Tense, Highway Chile, Picture, Vault etc.

Sad Iron moet ik nog eens kopen.

Verder heb je nog bands als Defender, Accelerate, Hammerhawk, Goddess of Desire, Chainsaw (meer richting Destruction nu), Angus, Black Night, Roadkill en Emerald alhoewel ik niet alle bands even goed ken.

Picture is toch wel de grootste 80's heavy band denk ik!!

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com