|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste bands voor het Brainstorm Festival 2012 liggen vast: CRIMSON MOONLIGHT (SE) death/black-metal NEMESEA (NL) symphonic gothic-metal Nog 13 bands volgen!! Info: www.brainstormfestival.com |
|
Crimson Moonlight: daar moet ik bij zijn |
|
Vandaag bevestigd: Seventh Angel Oh, Sleeper Thy Majestie The Letter Black In Mourning Myrath Taketh It Never Rains |
|
Nog even 'officieel'... De line-up van het Brainstorm Festival 2012 is verder uitgebreid: SEVENTH ANGEL (UK) death-doom metal OH, SLEEPER (USA) metalcore THY MAJESTIE (ITA) bombastic power-metal CRIMSON MOONLIGHT (S) death-black metal THE LETTER BLACK (USA) heavy gothic-rock IN MOURNING (S) progressive death-metal MYRATH (TUN) oriental heavy metal NEMESEA (NL) gothic-metal TAKETH (S) melodic death-metal IT NEVER RAINS (NL) wave-rock-doom + 5 bands!!! + acoustic stage + exposition + cd-market Vrijdag 2 en zaterdag 3 november 2012 / Gigant / Apeldoorn Meer informatie: www.brainstormfestival.com |
|
De line-up voor het Brainstorm Festival op 2 en 3 november 2012 in Gigant - Apeldoorn is nu compleet! ANTESTOR (NO) black-sorrow metal OH, SLEEPER (USA) metalcore INHALE/EXHALE (USA) metalcore SEVENTH ANGEL (UK) death-doom metal MYRATH (TUN) prog. oriental heavy metal IN MOURNING (S) progressive death-metal THY MAJESTIE (ITA) bombastic power-metal THE LETTER BLACK (USA) heavy gothic-rock NEMESEA (NL) gothic-metal SOCIAL SUICIDE (NO) hardcore/punk ILLUMINANDI (PL) classical folk-metal TAKETH (S) melodic death-metal ALIENS ATE MY SETLIST (D) post-hardcore GRIM ORDEAL (NL) groove death-metal IT NEVER RAINS (NL) wave-rock-doom Info en tickets: www.brainstormfestival.com |
|
Die op twee na laatste band zal waarschijnlijk afzeggen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Neen, om de een of andere onduidelijke reden zullen ze vergeten welke nummers ze moeten spelen. (Of wil je nog een hint?) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Flauw hoor! Als het zo moet.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Siked voor de cd-market!!! |
|
quote: Siked! |
|
Antestor komt ook! |
|
Wie gaat er nog meer heen? 3 november staat geboekt |
|
Kaartjes zijn gereserveerd, hotel is geboekt; kom maar op met dat tijdschema zodat ook de restaurants gereserveerd kunnen worden. |
|
Restaurants? Da's luxe! |
|
Wat moet 'ie dan? Naar Thy Majestie luisteren? Zelfs voor powermetal begrippen is dat wel behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend. En Nemesea is heden ten dage ook een erg vervelend orkest. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Haha, op de eerste dag staan voor mij inderdaad ook de minst boeiende bands: FRIDAY 2 NOVEMBER 2012 Doors open 18:00 / first band 18:30 Mainstage: INHALE/EXHALE (USA) THY MAJESTIE (ITA) THE LETTER BLACK (USA) NEMESEA (NL) TAKETH (S) IT NEVER RAINS (NL) Theater: PREMNATH GONESH (NL) Headliners end around 23.30, followed by an afterparty! SATURDAY 3 NOVEMBER 2012 Doors open 14:00 / first band 14:15 Mainstage: ANTESTOR (NO) OH, SLEEPER (USA) SEVENTH ANGEL (UK) MYRATH (TUN) IN MOURNING (S) SOCIAL SUICIDE (NO) ILLUMINANDI (PL) ALIENS ATE MY SETLIST (D) GRIM ORDEAL (NL) Theater: THE CIRCLE ENDS (NL/CH) MARIUS (USA) Headliners end around 23.30, followed by an afterparty! |
|
quote: Oh, ik bedoelde meer van 'Is een snackbar niet goed genoeg?' |
|
Vast wel heen! Daar t bij mij om de hoek is... [edit] Zaterdag dan. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-10-2012 8:39] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik vind het toch altijd wel prettig om iets fatsoenlijks te eten in zo'n weekend. En er zitten genoeg leuke tentjes in Apeldoorn. |
|
quote: Ja kebab ofzo:D.... PFf wel zin aan zeg. Heb ook even de band In Mourning wat luisterbeurten gegunt maar dat is ook een knaller hoor. Met Antestor, Myrath en Oh sleeper. Vermaak ik mij wel die zaterdag. Wanneer ben jij van de partij? Vrijdag en zaterdag? |
|
quote: Vrijdag en zaterdag inderdaad. Vrijdag eigenlijk alleen voor Inhale Exhale en zaterdag met name voor In Mourning, Myrath, Seventh Angel en Oh, Sleeper. |
|
quote: Oke nice! Ja wordt wel genieten, Seventh Angel is ook tof vergeten te vermelden daar kijk ik ook wel naar uit. We gaan het zien |
|
Lang leve Jezus! |
|
quote: + 1 Kom ook gezellig langs, iedereen is welkom [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 17-10-2012 13:16] |
|
quote: Haha, nee. Ideologisch gezien alles behalve mijn ding. Ondanks dat bepaalde christelijke black metal acts (Lengsel, oud Antestor, oud Crimson Moonlight, Horde, Evroklidon, de eerste Hortor demo) nog best aardig klinken (Lengel's Solace is echt een meesterwerk!) hou ik me liever wel gedistantieerd van dergelijke festivalletjes. Tenzij Lengsel zou spelen natuurlijk. Dan sta ik vooraan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |