|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vast wel. Het is de gigant Subtiel kamerolifantje |
|
Daarom. Ik sprak ook uit ervaringen met de opkomst op metal avonden in Gigant. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: waarschijnlijk wel, zijn wel wat duurder dan maar ja |
|
quote: Ik vat het, maar wordt je daar chagrijning van christelijke bands? Of is het meer dat je niet vindt passen bij zulke muziek Lengsel is idd meesterlijk, wat vindt je van a hill to die upon ? Ken je die? [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 17-10-2012 15:08] |
|
quote: Oh, geen van beide. Ik word alleen een beetje neerslachtig van de combinatie van theologie en 'kunst'. Er is in mijn opzicht immers veel interessantere thematiek om je werk aan te koppelen. quote: Nee, maar ik ben (gezien de naam) geen fanaat van metalcore. |
|
quote: ow maar dat is het niet, is black/death metal wordt wel eens vergeleken met behemoth.. weet niet of je van die band houdt? |
|
quote: Niet echt, ik ben met name van lo-fi/badkamer-producties. |
|
quote: oke.. |
|
Aan de kassa zijn vrijdag en zaterdag nog wel kaarten verkrijgbaar, hoewel Gigant tijdens het Brainstorm Fest opvallend vol zit. Voorverkoop verloopt ook voorspoedig. En nu de 5e editie... kortom, alle reden om te komen |
|
Is er ook ergens een time-schedule beschikbaar met daadwerkelijk de tijden waarop bands ongeveer spelen? Dit ivm de keuze OV of eigen vervoer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Eerst werd gemeld dat het tijdschema 'eerdaags' online zou komen. Ik vind ook allemaal vrij lang duren. |
|
quote: zoiets? |
|
Seventh Angel lijkt me wel erg gaaf. Helaas vier ik al mijn verjaardag die dag, in een wat selecter gezelschap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat wordt zeker gaaf, wel erg benieuwd naar. Antestor overigens ook, al wat live clips van hun nieuwe werk gehoord maar dat is ook erg tof |
|
Heb 'The Torment' behoorlijk grijs gedraaid vrogger. Geweldig album. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik denk dat de aanvangstijden, de speelvolgorde en de headliner pas op de dag zelf bekend zullen worden. Beetje zo van: wie heeft er nu zin om te spelen? Edit: Ik zie dat de tijden inmiddels online staan. FRIDAY 2 NOVEMBER 2012 18:00 Doors open 18.30 IT NEVER RAINS 19.20 NEMESEA 20.25 THE LETTER BLACK 21.10 Theatre: Presentation by Stop The Traffik 21.30 THY MAJESTIE 22.15 Theatre: Pianoconcert by Premnath Gonesh 22.40 INHALE-EXHALE 00.00 TAKETH SATURDAY 3 NOVEMBER 2012 14.00 Doors open 14.15 GRIM ORDEAL 15.00 ALIENS ATE MY SETLIST 15.55 ILLUMINANDI 16.40 Theatre: Interview with Myrath 17.00 IN MOURNING 17.45 Theatre: Interview with Antestor 18.35 MYRATH 19.30 Theatre: Acoustic show by Marius 19.55 SEVENTH ANGEL 21.10 OH, SLEEPER 22.05 Theatre: Acoustic show by The Circle Ends 22.30 ANTESTOR 23.50 SOCIAL SUICIDE [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-11-2012 1:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo maar eens douchen en die kant op. Misschien zelfs nog op tijd voor Grim Ordeal. Kan ik eindelijk mijn belofte eens nakomen die jongens live te komen checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Doe Otto maar de groeten, als je wilt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zal ik doen als ik die dwerg niet over het hoofd zie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En, hoe was die @ Gigant? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Als je op Otto doelt: Voor zo'n klein menneke blijft hij gewoon een verbazingwekkend goede strot hebben. Leuk om die jongens nou eindelijk eens live gezien te hebben, Zwaar onder de indruk van het kunnen van en het gemak waarmee hun bassist speelt. Al met al lijkt Grim Ordeal me zeker een band met potentie. Brainstorm in het algemeen: Voor mij de eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar. Erg prettig om ook eens andere dan de gebruikelijke bands te zien. Toppers vand e dag voor mij: Aliens Ate My Setlist, Myrath en zeker ook Oh, Sleeper. Seventh Angel wist mij niet erg lang te boeien. Helaas het einde van de dag moeten missen ivm openbaar vervoer terug naar huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb je nog een bijbel gekregen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik had al een bijbeltekst op de rug van mijn shirt staan ipv een Godslasterend shirt aan te trekken, dus ik heb mijn goede wil genoeg getoond. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-11-2012 18:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe "As wolves among sheep.." Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |