IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : SOD nieuws Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2002 14:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Former FEAR FACTORY guitarist Dino Cazares and drummer Raymond Herrera have been contacted by S.O.D. frontman Billy Milano about the possibility of replacing Scott Ian and Charlie Benante (both of ANTHRAX), respectively, in the current S.O.D. line-up, Herrera has revealed to BLABBERMOUTH.NET. Although initial discussions between Milano and the ex-FEAR FACTORY pair had taken place, Billy's requirement that the duo commit to the group on a full-time basis was met with resistance from Cazares and Herrera, both of whom are in the process of launching new projects that will take up the bulk of their time during the coming months.

Although there has been no official word from either side, it is believed that Milano's efforts to replace Ian and Benante in S.O.D. stem from the highly-publicized disagreements between the parties over Billy and former ANTHRAX/current S.O.D. bassist Danny Lilker's exclusion from the recently-aired VH1 Behind The Music special on ANTHRAX, which Ian had publicly admitted minimized Lilker's contributions to the group.

die Milano is toch ook zo gek als een deur. En hebben Scott Ian en Charlie Benante SOD niet opgericht??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2002 20:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nul sod fans?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-05-2002 20:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sargeant D. is coming...



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 15-05-2002 20:52 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

WABLIEF SCOTT EN CHARLIE WEG?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 15-05-2002 20:53 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en ja die hebben ze opgericht (ik had nog niet eens zover gelezen)
argh KUT


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-05-2002 20:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja, misschien wel wat fans op andere fora
Ik vond ze tot begin 1992 wel leuk om naar te horen maar daarna ben ik ze snel vergeten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2002 21:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 20:53 schreef IronGlory het volgende:
en ja die hebben ze opgericht (ik had nog niet eens zover gelezen)
argh KUT


ja, dacht ik ook. maar die milano is boos op ze omdat tijdens een programma over anthrax scott ian melde dat hij anthrax alleen had opgericht maar dat is natuurlijk nietzo, dat deed hij samen met dan lilker. en milano is daar een soort internetoorlog over begonnen. nu wilt hij dus met sod verder gaan met de ex fear factory leden. (dan weegt de band gemiddeld 100 kilo overigens). gek, want hij zit ook met MOD in de studio, zou dit niet goed gaan.
maar goed, ik vind het een beetje belachelijk allemaal. misschien vermoord hij scott ian wel (waar kennen we dat van?)


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 15-05-2002 22:11 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

SOD met fear factory leden verder, schande!!, kunnen ze beter kappen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-05-2002 22:29 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Niet fukken met Fear Factory (en niet met met de troopers ook trouwens)
Het lijkt me een ideale combi eigenlijk.


Life doesn't get much better than this!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-05-2002 23:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

SOD zonder Scotty?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


polinco
Usericon van polinco
Posted 20-05-2002 22:50 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

Milano: You guys drink beer?

(crowd: yeaaaaaaaaaaaaaahhhh!)

Milano: I don't drink beer... I drink MILK! I WANT SOME MILK!


Bwahaha, ze waren echt vet op Dynamo een paar jaar terug.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2002 22:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 mei 2002 22:50 schreef polinco het volgende:
Milano: You guys drink beer?

(crowd: yeaaaaaaaaaaaaaahhhh!)

Milano: I don't drink beer... I drink MILK! I WANT SOME MILK!


Bwahaha, ze waren echt vet op Dynamo een paar jaar terug.


nou zeg, heb me helemaal dood gelachen. viel wel op dat de jongere garde er weinig mee kon.

niet zo bekend of niet interessant?


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-05-2002 23:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heb ze in '98 op Graspop gezien echt te gek! Jeugd-sentiment ik kon ze al sinds eind jaren '80. Ik zou zeggen niet meer oprichten en al helemaal niet met FF-leden!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-05-2002 23:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 22:54 schreef webblaster wim het volgende:
nou zeg, heb me helemaal dood gelachen. viel wel op dat de jongere garde er weinig mee kon. niet zo bekend of niet interessant?



Nou, ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik de lpee van "speak english.." kocht. zelden een album gekocht die zo een diep indruk op mij heeft gemaakt.

helaas was het eenmalig want die reunie cd is echt slecht,op enkele nummertjes na.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2002 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 mei 2002 23:04 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik de lpee van "speak english.." kocht. zelden een album gekocht die zo een diep indruk op mij heeft gemaakt.

helaas was het eenmalig want die reunie cd is echt slecht,op enkele nummertjes na.



idd, hoorde later dat ze "king at he king's"(op dynamo dus) niet durfden te spelen vanwege dat king diamond er ook was, pfff. is wel mijn held, maar tis gewoon humor. van mij mag het echter wel stoppen. laat billy maar lekker z'n MOD ding doen, 1ste volledige plaat van hun is trouwens ook te gek!

bubblebutt, bubblebutt, she's soo fat, bublebubblebubblebutthhhhh


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-05-2002 23:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Of 'The Ballad of Dio'
In the dark of the day and the black of the sun, he's coming for you...Look Out!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2002 19:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, niet onverwcht maar SOD is definitief uit elkaar.S.O.D. Bassist DANNY LILKER: The Band Is Over - May 29, 2002

Despite S.O.D. frontman Billy Milano's well-publicized attempts to resurrect the group with an all-new line-up following the "firing" of guitarist Scott Ian and drummer Charlie Benante, there will be no further recordings or live appearances from the band, according to bassist Danny Lilker.

"I spoke with Bill, and he is no longer going to attempt to put together any version of [S.O.D.] without all the original members, and since he and Charlie have both decided never to play with each other again due to all the recent shit-slinging, the band is over," Lilker wrote in a posting on ANTHRAX's official message board. "This is not an Ozzy-esque trick—we're not gonna do a 'final' tour ('This is the last time you'll get a chance to see us ever, so make sure and go!'—that Sharon is a crafty bitch), if you never saw S.O.D. you never will. Sgt. D will be going to Valhalla with the rest of the dead warriors. Adios amigos, and thanks for all the support, it was greatly appreciated

jammer, maar aangezien "bigger than the devil"nog niet een miljoenste de kwaliteit had van 'speak english or die" is het misschien toch het beste.




gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-05-2002 19:58 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

SOD

Ze heerschen gewoon.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 19:58 schreef gummibeer het volgende:
SOD

Ze heerschen gewoon.


welke cd vind je het beste?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-05-2002 20:46 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 20:23 schreef attila_de_hun het volgende:
welke cd vind je het beste?


Speak english or die


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-05-2002 20:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zegt me nix eerlijk gezegd... jah de naam wel es gehoord...


Je moeder.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 31-01-2004 13:21 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

SOD

Wat betekent dat weer soldiers of destruction dact ik



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-01-2004 13:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe, je zit er volledig naast, Stormtroopers of Death


Ik, Wil Schuurman


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-01-2004 13:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 januari 2004 13:21 schreef the wounded immortal het volgende:
SOD

Wat betekent dat weer soldiers of destruction dact ik





Je haalt SOD en MOD door elkaar


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 31-01-2004 13:52 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 31 januari 2004 13:30 schreef Snagger het volgende:
Hehe, je zit er volledig naast, Stormtroopers of Death
juist ja
en mod is method of destruction, maar die wist ik



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 9:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Fuck the middle East!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen