![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haha laatst toenk mn kamer opruimde nog cd van hun terug gevonden live at Budokan vond de cd toch niet zo veel aan op paar nummertjes na ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Die laatste is echt een flop naar mijn mening. Ik ben diep teleurgesteld aangezien ik alles van MOD goed vind tot de laatste release. Jammer. ![]() ![]() |
|
Nou ja hij klonk wel heel vet, maar ik mis de echte knuppelnummers een beetje! Ik moet zeggen dat ik die latere MOD CD's zowiezo niet echt super vind...kan niet tippen aan de eerste 3-4 albums iig... BUBBLE BUTT BUBBLE BUTT......SHE"S SO FAT! ![]() |
|
quote: ja, hahahaha. of The hate tank, een van de meest agressieve hardcore nummers ooit. qua muzikanten was de tweede cd het best denk ik(ook de nummers op "Gross misconduct"waren zeer goed natuurlijk). ![]() |
|
Supergoed die oude SOD, de teksten waren ook altijd geniaal die Milano kan zo lekker ongenuanceerd tekergaan....dat mag ik wel. ![]() |
|
Kill yourself, the movie. JA! ![]() ![]() ![]() |
|
Weer geen nieuws, maar wat klinkt die live at budokan 92 geweldig, zeg!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Jij wilt ook een mailtje van iPim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Och, ik doe het wel vaker, een oud topic. Als het nodig is, waarom niet? In 13 jaar zm'en maar 1 mailtje gehad, van lain, geloof ik. Alleraardigst. Aardige vent irl ook. 1 dag een ban. Ach ja. Ik ga even het cryptic slaughter topic omhoog schoppen. Ben benieuwd hoe dood, pardon, oud die is. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb eens in de oude zooi zitten bladeren maar daar kan zat van op slot cq verwijderd. Dubbeltopics was vroegah ook geen probleem zo lijkt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |