![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Pracht-track! |
|||||||||
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Leuk artikel. Ik had inderdaad ook direct de associatie met Portishead. Zeer gaaf album. Benieuwd hoe het live uit de verf komt. |
|||||||||
|
Ik moet vooral aan Björk denken. Maar het zou ook wel eens tijd kunnen zijn voor mij om Portishead weer eens op te zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 19-03-2024 6:54] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ik heb hun beste album Third denk ik dubbel, mocht je nog een leegte in je leven willen vullen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Haha, bedankt, maar die en het S/T-album heb ik. Geloof dat ik die Live plaat ooit eens voor een paar euro uit een tweedehandsbak heb gehaald, en dus alleen Dummy 'mis'. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Bericht van Chelsea: "My Unbound EP is out everywhere November 15th, featuring stripped-down versions and new arrangements of songs from She Reaches Out + more. " Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Chelsea Wolfe was wederom zeer sterk gisteren in Antwerpen. De band stond ongelofelijk strak te spelen waardoor haar stem soms een klein beetje naar de achtergrond verschoof, maar de electronica contrasteerde machtig mooi met de 'metal' passages. De setlist neigde deze keer terug vooral naar het nieuwste werk, maar het was een totaalspektakel met een sterke, passende stage aankleding. |
|||||||||
|
quote: Third is de beste, maar Dummy is beter dan de tweede. Naar mijn mening, blabla. No dogs, no masters. |
|||||||||
|
Chelsea blijft een feest (in m'n broekje). Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Nieuw collaboratienummer met deze godin. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Nieuw nummer: En ze komt naar NL met A.A. Williams als support en speciaal voor Kwelgeest een VIP-arrangement: quote: https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/14639295/chelsea-wolfe-21-11-2026 In de Grote Zaal zelfs. Dat is volgens mij een stevig maatje groter dan haar vorige doortochten. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 23-06-2026 19:40] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Wees ik hem ook al op. |
|||||||||
|
quote: Machtig - supporters ook op post alhier - ik ga hier hoogstwaarschijnlijk met de deerne heen. |
|||||||||
|
quote: De beste man heeft een reputatie hoog te houden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Volgens mij wees ik jullie beide knulletjes hierop, rekels. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Dat VIP-gebeuren is echt gênant. Maar volgens mij is mevrouw hypercommercieel gegaan. Nét geen onlyfans, als ik zie wat er afentoe vanaf haar agentschap in mijn mailbox belandt. Roadburn2024 was ze de donderdag-headliner. Volle 013. Boze tongen beweerden dat ze de duurste band van het festival was. Geen idee of dat waar is, maar ze staat sindsdien bijna uitsluitend op grote dingen/in grote zalen. En dan te bedenken dat ik haar rond 2011 voor drie man, een geit, paardekop en tuimelkruid in de jkeinste zaaltjes van het land zag. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ik vraag me wel af op basis waarvan. Zo goed is haar laatste plaat niet ontvangen toch? Misschien dat haar online aanwezigheid een rol speelt. Ze heeft op Instagram twee keer zoveel volgers als Blood Incantation. Dat zal vast helpen. Tegelijkertijd heeft Behemoth er dan weer drie keer zoveel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Volgens mij heeft She Reaches Out to She Reaches Out to She het in de semi-mainstream niet onaardig gedaan. Ik lees een meta-score van 80/100. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ze is inderdaad heel commercieel gegaan, met allerlei samenwerkingen erbij en nu kennelijk een parfum, als ik mijn instagramfeed mag geloven. Hoe dan ook: ik ga daar een kijkje nemen. Heb de dame helaas nog niet live mee mogen maken, en de laatste keer dat we dat wel zouden doen vond Covid het nodig om uit te breken. Tijd voor een inhaalactie dus. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ben destijds zowel in Willemeen als Tivoli Spiegelbar naar haar Unknown Rooms-tour geweest. Heb haar drie keer op Roadburn gezien. En zeker een keer in Amsterdam. Maar het kan zijn dat ik een optreden of twee niet meer scherp heb. Waren de jaren dat concertbezoek gelijk stond aan dronken worden. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote:Ze speelt ook in Antwerpen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
| Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
| Index / Muziek algemeen |