![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
De goude besteld ![]() ![]() |
|
Goud vinyl is uitverkocht. ![]() ![]() |
|
In oktober: Chelsea Wolfe – Prayer For The Unborn (Latitudes) CD/LP Aldus Latitudes. ![]() ![]() |
|
Altijd fijn die Latitudes uitgaven ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nee ![]() |
|
Oh ok ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
kut, verkeerde topic. Siked, wel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 23-08-2012 17:45] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Live at Roadburn binnen. Dikkere sound dan ik verwacht had! Wel wat kort, maar die technische problemen van het optreden zijn eruit waardoor de flow wel beter is. ![]() |
|
Shit, wat tof. Alleen wel erg erg kortig voor m'n gevoel. Zal vast wel meevallen, maar zo voelt het. ![]() |
|
De digitale versie van 'Unknown Rooms' heeft twee bonusnummers. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik vind die Latitudes-series maar vaag. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Vaag. ![]() |
|
quote: "Price: €18.80" Hm. Exclusief verzendkosten. Hmm. Weten jullie wat? Nee. Wel respect voor de subtiele '88'-verwijzing, dat wel. "11:43 minutes." Het wordt nog een stukje slechter. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ik ben voor de CD-versie gegaan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
lp besteld ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Unknown Rooms lp binnen ![]() ![]() |
|
Klinkt fijn. Strijkers. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Qua vocalen lijkt het soms wel verwarrend veel op Portishead. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 18-10-2012 17:06] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Dat hoor ik dus echt helemaal niet erin. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Misschien hoor ik spoken hoor, maar in bijvoorbeeld onderstaande echt niet..? You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Dat hoor ik ook wel hoor. Vooral in dit nummer: ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |