|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog nooit van beiden gehoord, moet ik bekennen... En ik dacht nog wel wat te kennen van dat genre. Welke platen van die bands kun je aanraden? |
|
dan moet je de nieuwe Pretty Little Flower es checken powerviolence ten top signature |
|
quote: er is een split-ep en lp volgens mij van hun samen... ergens halverwege jaren 90...toen ik met ld'50 nog met die gasten een podium mocht delen...maar geen idee... beide bands waren toen erg hip in "die" scene... I am mine own redeemer...! |
|
Thanks voor zowel Hypnos als Herrie |
|
lame weten wat je er van vindt! signature |
|
Vette plaat die nieuwe Nails. Niks mis mee. |
|
+1 Moi! |
|
quote: Meer vuige grindcore en wat crust, lijkt me. Best nog degelijk, deed me veel aan Agathocles of heel erg oude Nasum (eerste demo's) denken. Maar toch, kan me niet echt boeien. |
|
oesje me likez signature |
|
Nieuwe Nails is weer net zo moker als de eerste. Iets meer trage stukken maar ook die klappen er hard op. Prima plaat! |
|
Nieuwe is toch wel heel lekker geworden. |
|
Ik vind het maar een matig plaatje. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ge-preordereddededdedd op finiel. Ik vond de productie té gespierd ten opzichte van Silent Death, die lekker noisy klinkt. En die nieuwe stijl van die zang: meh. Maar goed, misschien wen ik er nog wel aan. Ik had hetzelfde met de laatste van Weekend Nachos tegenover de vorige releases van hun. |
|
Nait soezen jongs! |
|
quote: Jawel jong. |
|
quote: Bij Zazzern Lort? |
|
quote: Yep. viel best mee qua porto etc. Ik denk dat ik net iets meer dan 20 piek kwijt was. |
|
Hm, dan doe ik denk wat verkeerd, de verzendkosten alleen zijn al 20$ voor 1 lp. Wilde er ook nog 2 andere lp's bij, in totaal 30$ en daar kwam dan 40$ verzendkosten bij, laat maar zitten dan. |
|
quote: 2 lp's was 38 euro incl verzending. |
|
Dus. 10 nummers in 17m40s minuten, waarvan de laatste track vijfeneenhalve minuut inneemt. Epic. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-02-2013 10:31] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 40 seconden langer dan Unsilent Death dus. |
|
Oh nee, AAL is 17m40s. Ik ben blind. Dus. Bijna 4 minuten langer dan Unsilent Death! Wel vet, die paar wat langere nummers, geeft net wat meer ruimte voor spanningsopbouw. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind het een kniebuiging naar de commercialiteit. Wat een kutband!1! [/Mortis Rex] |
|
Ik ga een frowny face krassen op de b kant, gvd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |