|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sloop muziek IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als ze maar niet Max Cavalera als gastartiest vragen voor het komende album, dan is het einde zoek. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-06-2014 15:07] |
|
En zelfs dat zou nog best leuk zijn. |
|
quote: Zal wel goedkomen, alleen de hoge kwaliteit lp hoezen van Southern Lord zullen we wel moeten missen. |
|
Deze nieuwe track is weer moddervet!!! |
|
hard signature |
|
Hij is weer fijn. |
|
Godverdomme lekker weer! In november in Doornroosje met Full of Hell. Nu al zin in. |
|
Ik vind het een vrij slap nummer eigenlijk. Ik vind de vocalen en stuk minder en omdat je daardoor meer van de lyrics verstaat, merk je hoe slecht die zijn. Daarnaast ben ik ook geen fan van de productie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
de nieuwe nails is top Enige nadeel is dat de cd zo kort is. |
|
Album stream: You Will Never Be One Of Us |
|
Godverdomme, weer een gave plaat. Tering. Favoriet is tot nu toe 'Life is a Death Sentence'. Die beukt lekker zeg. |
|
Op Nuclear Blast? Ik hou mijn hart vast. |
|
Ik heb welgeteld één seconde gezeten op mijn bureaustoel tijdens het beluisteren van de nieuwe plaat. Verdomme, dit beukt weer zo gruwelijk hard!!! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-06-2016 19:48] |
|
hij is dik, wat meer de crust/grind kant op deze keer. |
|
Strak album wederom. |
|
Jeetje mina, ik vind het echt nergens naar klinken. Teleurstellend in alle opzichten eigenlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vooral verrassend dat de sound stukken minder vet is dan op Abandon All Life. Hele plaat wel minder indrukwekkend daardoor. |
|
'On Hold' status op Metal-archives en ze cancelen de gehele Europese tour. |
|
quote: Ongelofelijke klotestreek naar het label en alle boekers, of er moet een hele legitieme reden achter zitten. Had anders gewoon de tour gedaan en daarna het bijltje erbij neer gegooid. Daardoor heeft Full of Hell ook geen Europese tour meer dit jaar. Nails was de laatste tijd in de pers niet zo positief aanwezig (op de recensies na natuurlijk), zo hadden ze een flinke woordenwisseling via Twitter met een Ierse metaljournalist waarin ze behoorlijk kinderachtig deden. Leek op een krampachtig ''tough guy''-image nahouden. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-07-2016 19:43] |
|
Ze doen een Death Gripsje? Of zo'n "stoppen op je hoogtepunt" blabla? quote: Het geluid is echt het enige dat roet in het eten gooit. Verder is het weer een knalplaat vol goede tracks, maar het gaat hier nooit meer gedraaid worden. Unsilent Death is qua geluid de beste, Abandon All Life qua intensiteit. De laatste worp verbleekt erbij, enkel en alleen door dat verdomde NuclearBlast-geluid. |
|
Heel jammer dat die show in Nijmegen nu niet doorgaat. Had er wel zin in. Aan de andere kant kan ik nu wel naar Alcest en Mono in de 013. Dat scheelt. quote: Nee want dat zijn altijd lieverdjes die niets anders doen dan handelen in het belang van de bands. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-07-2016 22:05] |
|
quote: Door die sound valt op dat sommige riffs wel erg 'geleend' zijn dit keer. Die übervette sound van eerder maakte dat meer eigen. Anyway... hoop dat ze de draad over een tijdje weer oppakken. Kan me bijna niet anders voorstellen. |
|
Toch weer actief. Jaja. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |