|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo iedereen, voor mijn opleiding Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie aan de universiteit van Leiden doe ik een onderzoek naar vooroordelen en hoe metal fans daar tegen aan kijken. Een onderdeel van dit onderzoek is een online enquête. Het zou mij erg helpen als zo veel mogelijk mensen deze willen invullen. Het neemt niet veel tijd in beslag en je gegevens zullen volkomen vertrouwelijk worden behandeld en niet aan derden worden verstrekt. De enquête kun je invullen door deze link te volgen: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=99815 Het wachtwoord dat wordt gevraagd is: metal Het zou geweldig zijn als je mee wilt helpen! Alvast bedankt! Hein [Dit bericht is gewijzigd door stygian op 19-03-2012 12:00] |
|
Ik vind alle studenten kut, en onderzoeken zijn altijd geneuzel. Boeiender |
|
Studenten hebben de toekomst Thjeuy. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik heb enorme vooroordelen tegen zo'n enquete! Dus ik wens je succes en chronische jeuk onder je rechtervoet toe! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En mensen zijn nog steeds 'metalfans', geen 'metal fans'. Enquêtes die vol taalfouten staan maken keer op keer een heel erg goede indruk |
|
quote: |
|
Metal is kut. |
|
Thieu is ook kut |
|
"Metalliefhebbers" zijn trouwens vaak ook kut. Beetje stoer doen, ons-kent-ons, als je er niet bij hoort hoor je er niet bij en allemaal achter elkaar aanlopen. |
|
Dat heb je bij iedere 'undergroundscene' (dwaas woord). Of het moet al reggae zijn, dan ben je gewoon een hippie. Hippies zijn kut. |
|
Alle metalheads hebben de Large thuis liggen en gaan elke zaterdag naar de London voor Overzeas broeken en Opeth shirts. |
|
Da's al het zoveelste onderzoek hier: wellicht kunnen we een apart topic maken dat we voor eens en altijd invullen en wat we hier ergens neerplempen, dan kunnen we weer door met wat we doorgaans doen, namelijk hopeloos off-topic lullen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ha, zoiets wil ik hier net neerlempen, ja. Teeeelkens weer.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wil een discman speciaal voor metalliefhebbers. |
|
quote: Maar PVV stemmen in de volgende ronde? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het wachtwoord dat word"T" gevraagd is: metal Als zelfs de spelling te wensen overlaat, dan zou ik eerder Nederlands gaan studeren... succes Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ingevuld. Ik ben wel bang dat ik weinig erg relevants te melden had; ik kleed me niet bijster alternatief of extreem en ik propageer niet overal alternatieve muziek, dus in dat opzicht roep ik weinig reactie op. Een enquete is trouwens toch voor statistische resultaten? Wordt dit niet moeilijk met open/persoonlijke vragen? |
|
"Metalliefhebbers zijn alcoholiekers." - Ja, we doen ons best. signature |
|
Alweer een enquete! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aversie jegens een studentenenquete is niet extreem voor de hand liggend. |
|
Op ZM wel hoor. |
|
Jupzzzzzz Boeiender |
|
Sowieso, studenten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tl;dr ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |