|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ik moest zowaar lachen om die Jenj.. eh koeien grap. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:*proest* |
|
quote: patches spijkerjack zonder mouwen die goede oude tijd , waar is die tijd gebleven |
|
quote:Hmm, ik wil even een toevoeging doen. Je hebt idd veel blackmetal (en ja, gothic en al die anderw zut) die "trendy" is, maar je hebt evengoed bands die al lang bestaan, niet aan trends doen... |
|
Meelopers zijn bagger... ik heb alleen niet echt het idee dat er veel meelopers rondlopen in de metalwereld. Er zijn er natuurlijk wel (ik ken er wel een paar ). Iedereen is lerende in de muziek en velen zijn gewoon een 'betere' muzieksmaak gaan ontwikkelen, dat ze daardoor ook sommige bands leuker gaan vinden dan anderen. (dat gaat dus nie van de ene dag op de andere dag, maar dat heeft tijd nodig) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
NSBM was gewoon iets schokkends voor het bestaande metal publiek, zoals black metal destijds voor een death metal publiek en death metal voor een heavy metal publiek... enz. Genres worden aanvaard na een tijdje, hoe overbodig die genres soms ook zijn... Tum podem extulit horridulum... |
|
Ah denk maar niet dat ik ooit gotik zal aanvaarden! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Grindcore |
|
Dat er mensen zijn die binnen de metal van stroming veranderen vind ik nou niet zo spannend. Wat ik veel zorgwekkender vind is dat ik ineens een mp3tjuh van Dead Embrionic Cells van Speultura ( )gemaild krijg van een rasgabber. Dan vraag ik me echt af: waar moet het naartoe met deze wereld. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Weet je wat er tegenwoordig ook bestaat? Mensen die opzettelijk alles raar of verkeerd gaan doen omdat ze bang zijn als meelopers gezien te worden, da's nog erger dan de meelopers zelf vind ik |
|
quote: als het een rasgabber was ging het hem in dit geval misschien meer om de teksten dan om de muziek van dit nummer. |
|
Nou... dat denk ik ff niet dan... maar is ook een mogelijkheid natuurlijk. Weet je wat, we houden het gewoon daarop Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Hmmz, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen... Voorbeeld? Ik bedoel, het gaat vast verder dan het gebruiken van een string als hoofddeksel . |
|
quote: Neen, het gaat eerder over zeer ondoordachte, tegendraadse en onnozele opvattingen hebben enzo, ik vergat er wel bij te vermelden dat dit hoofdzakelijk van die snotpubers zijn die te weinig aandacht krijgen. |
|
Het valt me wel op dat zelfs na 2 pagina's lang er nog steeds op een fatsoenlijke manier over dit onderwerp van gedachten gewisseld wordt,dat is in het verleden wel eens anders geweest,toen er nog bepaalde personen aan de discussies deelnamen....zouden die meelopers dan toch maar afgehaakt zijn...? * typ-o * [Dit bericht is gewijzigd door lestat op 28-05-2002 22:00] God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Tuurlijk haken die af. Ze snappen het immers niet. |
|
of ik ben lomp of ik snap er helemaal nix van deze topic?! |
|
quote: Een combinatie van beide vrees ik Ik, Wil Schuurman |
|
meeloperij... irritant ja...behalve als het gaat om een enorm sletterige blonde sloerie die met je 'meeloopt' naar huis natuurlijk. maar even serieus, meelopen doet iedereen in meer of mindere mate, je mag het zelf dan wel niet in de gaten hebben, maar groeps gedrag hoort bij sociale diersoorten. |
|
Groepsgedrag is wat anders dan meeloperij in mijn ogen. Het een komt wel voort uit het ander, maar het zijn twee verschillende entiteiten. |
|
quote: Grindcore is hier ook al ingeburgerd, net als NSBM. Persoonlijk vind ik beide genres vrij onnozel. Tum podem extulit horridulum... |
|
Er is een verschil tussen groepsgedrag en meeloperij IMO; groepsgedrag heeft *iedereen* zelfs een kluizenaar Die normen zijn ons ingegeven vanaf de geboorte (wel, iets later ) en dat kan je gewoon ni weg doen. We eten met mes en vork, niet alleen omdat het iets handiger en minder bevuilend is, maar ook omdat we het zo hebben geleerd, het hoort zo. We eten ook met mes en vork omdat de rest aan tafel het doet. Dat is groepsnorm en geen meeloperij - Maar dat wist u probably al en ik verdoe hier beider onze tijd Nu, ik vind meeloperij wel vrij erg (en nee, ik luister niet naar CoF om mee te lopen ), vooral als het gaan om iets "andere" vormen van vooral muziek dan. Ik ken enkele menschen die naar bv Dimmu Borgir, CoF, Dark Funeral, Burzum, Mayhem etc luisteren omdat ze daardoor aandacht (!!!) krijgen van de trendies/mainstreamers waarmee ze steeds omgaan, bv jeugdhuis, organisaties enz. Het is hen meestal slechts een klein beetje om de muziek te doen In bands heb ik nog niet veel meeloperij gezien, enkel dingen die meer onder de categorie "cliché" vallen quote: Uhm, niet meer aan te te voegen dan "inderdaad" [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 29-05-2002 14:30] |
|
quote: goh let me guess Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja lach maar weer... kreng! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |