IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Meeloperij.... Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-05-2002 23:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 17:44 schreef Paul het volgende:
Goed voorbeeld was Panda die eerst helemaal idolaat van CoF en Dimmu was .... moet je hem nu horen


Please paul.. ik was geen idolaat.. ik heb alleen gezegt dat ik CREATURES THAT KISSED IN COLD MIRRORS en STORMBLAST(album) goed vond.. haal nou niet steeds oude jenjes uit de... erm koeien uit de sloot.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-05-2002 23:15 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe, ik moest zowaar lachen om die Jenj.. eh koeien grap.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-05-2002 23:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 23:14 schreef Heosphoros het volgende:
Please paul.. ik was geen idolaat.. ik heb alleen gezegt dat ik CREATURES THAT KISSED IN COLD MIRRORS en STORMBLAST(album) goed vond.. haal nou niet steeds oude jenjes uit de... erm koeien uit de sloot.
*proest*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2002 23:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 19:03 schreef IronGlory het volgende:
(alhoewel onze patches soms anders doen denken hehe ,


patches

spijkerjack zonder mouwen

die goede oude tijd , waar is die tijd gebleven


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-05-2002 23:21 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 mei 2002 19:03 schreef IronGlory het volgende:
Heil man ik ga volledig akkoord met heel je verhaal, vooral met dit laatste. Da's ook een reden werom ik Heavy Metal en Thrash zo hoog in het vaandel draag, het is èchte METAL en er is geen gvd-se kuddementaliteit, geen trend-gedoe en geen mode-show gvd, (alhoewel onze patches soms anders doen denken hehe , 'k heb het vooral over die goth en black wijven/jeanetten/jongens), het draait er tenminste over de muziek. En dit al lang, heel lang, langer dan al de rest.
Up The Hammers and Down The Nails.
Hmm, ik wil even een toevoeging doen. Je hebt idd veel blackmetal (en ja, gothic en al die anderw zut) die "trendy" is, maar je hebt evengoed bands die al lang bestaan, niet aan trends doen...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-05-2002 19:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Meelopers zijn bagger... ik heb alleen niet echt het idee dat er veel meelopers rondlopen in de metalwereld. Er zijn er natuurlijk wel (ik ken er wel een paar ). Iedereen is lerende in de muziek en velen zijn gewoon een 'betere' muzieksmaak gaan ontwikkelen, dat ze daardoor ook sommige bands leuker gaan vinden dan anderen. (dat gaat dus nie van de ene dag op de andere dag, maar dat heeft tijd nodig)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-05-2002 20:35 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

NSBM was gewoon iets schokkends voor het bestaande metal publiek, zoals black metal destijds voor een death metal publiek en death metal voor een heavy metal publiek... enz. Genres worden aanvaard na een tijdje, hoe overbodig die genres soms ook zijn...


Tum podem extulit horridulum...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-05-2002 20:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ah denk maar niet dat ik ooit gotik zal aanvaarden!


Ik, Wil Schuurman


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-05-2002 21:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 20:35 schreef Nihil het volgende:
NSBM was gewoon iets schokkends voor het bestaande metal publiek, zoals black metal destijds voor een death metal publiek en death metal voor een heavy metal publiek... enz. Genres worden aanvaard na een tijdje, hoe overbodig die genres soms ook zijn...


Grindcore


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2002 21:09 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Dat er mensen zijn die binnen de metal van stroming veranderen vind ik nou niet zo spannend. Wat ik veel zorgwekkender vind is dat ik ineens een mp3tjuh van Dead Embrionic Cells van Speultura ( )gemaild krijg van een rasgabber. Dan vraag ik me echt af: waar moet het naartoe met deze wereld.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 21:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Weet je wat er tegenwoordig ook bestaat? Mensen die opzettelijk alles raar of verkeerd gaan doen omdat ze bang zijn als meelopers gezien te worden, da's nog erger dan de meelopers zelf vind ik


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 28-05-2002 21:11 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 28 mei 2002 21:09 schreef Iron Maiden het volgende:
Dat er mensen zijn die binnen de metal van stroming veranderen vind ik nou niet zo spannend. Wat ik veel zorgwekkender vind is dat ik ineens een mp3tjuh van Dead Embrionic Cells van Speultura ( )gemaild krijg van een rasgabber. Dan vraag ik me echt af: waar moet het naartoe met deze wereld.


als het een rasgabber was ging het hem in dit geval misschien meer om de teksten dan om de muziek van dit nummer.



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2002 21:14 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Nou... dat denk ik ff niet dan... maar is ook een mogelijkheid natuurlijk.
Weet je wat, we houden het gewoon daarop


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-05-2002 21:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 21:10 schreef Asherah het volgende:
Weet je wat er tegenwoordig ook bestaat? Mensen die opzettelijk alles raar of verkeerd gaan doen omdat ze bang zijn als meelopers gezien te worden, da's nog erger dan de meelopers zelf vind ik


Hmmz, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen... Voorbeeld? Ik bedoel, het gaat vast verder dan het gebruiken van een string als hoofddeksel .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 21:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 21:27 schreef TNightmare het volgende:
Hmmz, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen... Voorbeeld? Ik bedoel, het gaat vast verder dan het gebruiken van een string als hoofddeksel .


Neen, het gaat eerder over zeer ondoordachte, tegendraadse en onnozele opvattingen hebben enzo, ik vergat er wel bij te vermelden dat dit hoofdzakelijk van die snotpubers zijn die te weinig aandacht krijgen.


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 28-05-2002 22:00 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

Het valt me wel op dat zelfs na 2 pagina's lang er nog steeds op een fatsoenlijke manier over dit onderwerp van gedachten gewisseld wordt,dat is in het verleden wel eens anders geweest,toen er nog bepaalde personen aan de discussies deelnamen....zouden die meelopers dan toch maar afgehaakt zijn...?

* typ-o *

[Dit bericht is gewijzigd door lestat op 28-05-2002 22:00]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2002 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tuurlijk haken die af.
Ze snappen het immers niet.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 28-05-2002 22:05 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

of ik ben lomp of ik snap er helemaal nix van deze topic?!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-05-2002 22:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 22:05 schreef Lord Belial het volgende:
of ik ben lomp of ik snap er helemaal nix van deze topic?!


Een combinatie van beide vrees ik


Ik, Wil Schuurman


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 29-05-2002 10:32 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

meeloperij...

irritant ja...behalve als het gaat om een enorm sletterige blonde sloerie die met je 'meeloopt' naar huis natuurlijk.

maar even serieus, meelopen doet iedereen in meer of mindere mate, je mag het zelf dan wel niet in de gaten hebben, maar groeps gedrag hoort bij sociale diersoorten.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 29-05-2002 10:34 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Groepsgedrag is wat anders dan meeloperij in mijn ogen. Het een komt wel voort uit het ander, maar het zijn twee verschillende entiteiten.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 29-05-2002 13:02 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 21:05 schreef TNightmare het volgende:
Grindcore


Grindcore is hier ook al ingeburgerd, net als NSBM. Persoonlijk vind ik beide genres vrij onnozel.


Tum podem extulit horridulum...


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 29-05-2002 14:29 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Er is een verschil tussen groepsgedrag en meeloperij IMO; groepsgedrag heeft *iedereen* zelfs een kluizenaar Die normen zijn ons ingegeven vanaf de geboorte (wel, iets later ) en dat kan je gewoon ni weg doen. We eten met mes en vork, niet alleen omdat het iets handiger en minder bevuilend is, maar ook omdat we het zo hebben geleerd, het hoort zo. We eten ook met mes en vork omdat de rest aan tafel het doet. Dat is groepsnorm en geen meeloperij - Maar dat wist u probably al en ik verdoe hier beider onze tijd

Nu, ik vind meeloperij wel vrij erg (en nee, ik luister niet naar CoF om mee te lopen ), vooral als het gaan om iets "andere" vormen van vooral muziek dan. Ik ken enkele menschen die naar bv Dimmu Borgir, CoF, Dark Funeral, Burzum, Mayhem etc luisteren omdat ze daardoor aandacht (!!!) krijgen van de trendies/mainstreamers waarmee ze steeds omgaan, bv jeugdhuis, organisaties enz. Het is hen meestal slechts een klein beetje om de muziek te doen

In bands heb ik nog niet veel meeloperij gezien, enkel dingen die meer onder de categorie "cliché" vallen


quote:
Hmm, ik wil even een toevoeging doen. Je hebt idd veel blackmetal (en ja, gothic en al die anderw zut) die "trendy" is, maar je hebt evengoed bands die al lang bestaan, niet aan trends doen...

Uhm, niet meer aan te te voegen dan "inderdaad"

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 29-05-2002 14:30]



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-05-2002 14:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 21:09 schreef Iron Maiden het volgende:
Dat er mensen zijn die binnen de metal van stroming veranderen vind ik nou niet zo spannend. Wat ik veel zorgwekkender vind is dat ik ineens een mp3tjuh van Dead Embrionic Cells van Speultura ( )gemaild krijg van een rasgabber. Dan vraag ik me echt af: waar moet het naartoe met deze wereld.

goh let me guess


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 29-05-2002 20:44 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 14:37 schreef FireFox het volgende:
goh let me guess


Ja lach maar weer... kreng!


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen