IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Meeloperij.... Vorige pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 10-06-2002 18:40 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 10 juni 2002 18:38 schreef Cadaveria het volgende:
het lijken wel christenen.

of getuigen van jehovah , maar die blijven maar zaggen

[Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 10-06-2002 18:40]



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2002 18:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ummm, ik bedoelde "geboren" in de letterlijke zin des woords.

Ik ben dus in 1987-88 begonnen aan Iron Maiden (Somewhere in Time) en in 1989 aan Metallica ("One" op de radio - m'n bek viel open en bleef zo de hele track lang).

En tja het was niet eerder geworden waarschijnlijk omdat je in Midden-/Zuid-Amerika lang niet zoveel rock (laat staan metal) had.

Ik kan me wel herinneren dat ik als 9-jarig (1985) joch een duitstalig metalblad kocht op de Duty-Free op de luchthaven omdat er (1) langharig tuig op stond met gitaren in aanslag en (2) omdat ik zulk blad nog nooit eerder elders had gezien.
Dat ik het niet kon lezen was bijzaak.

Ook dat ik de kaft van een van mijn schoolboeken als 10-jarige vol had beklad met de bandlogo "Slaver"
Vraag niet waar ik het vandaan had.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-06-2002 21:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 18:44 schreef MBMarduk het volgende:


Ook dat ik de kaft van een van mijn schoolboeken als 10-jarige vol had beklad met de bandlogo "Slaver"
Vraag niet waar ik het vandaan had.




ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden....


No meat is sweater


MJA
Usericon van MJA
Posted 10-06-2002 21:27 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 21:24 schreef Infaustus het volgende:
ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden....



ja?? vertel!!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-06-2002 10:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

[

meelopers zitten in een indentiteidscrisis. ze komen daar vanzelf wel weer uit. laat ze lekker.[/quote]

They will????


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-06-2002 10:42 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 18:44 schreef MBMarduk het volgende:
Ummm, ik bedoelde "geboren" in de letterlijke zin des woords.

Ik ben dus in 1987-88 begonnen aan Iron Maiden (Somewhere in Time) en in 1989 aan Metallica ("One" op de radio - m'n bek viel open en bleef zo de hele track lang).

En tja het was niet eerder geworden waarschijnlijk omdat je in Midden-/Zuid-Amerika lang niet zoveel rock (laat staan metal) had.

Ik kan me wel herinneren dat ik als 9-jarig (1985) joch een duitstalig metalblad kocht op de Duty-Free op de luchthaven omdat er (1) langharig tuig op stond met gitaren in aanslag en (2) omdat ik zulk blad nog nooit eerder elders had gezien.
Dat ik het niet kon lezen was bijzaak.

Ook dat ik de kaft van een van mijn schoolboeken als 10-jarige vol had beklad met de bandlogo "Slaver"
Vraag niet waar ik het vandaan had.



Ik had de metal meegekregen van mijn 9 jaar oudere broer.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-06-2002 11:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 0:25 schreef Count het volgende:
ok soz..
meeloperij..meesten kunnen er niks aan doen cuz..zoals ik wist niet eens dat blc mtl bestond toen ik het hoorde vondt ik het wel cool death mtl wist ik ook nie vindt t ook vet..draag nu meer zwarte kleding,dis mijn mening ik ga slaapen nu...


Van wie hoorde je dat het bestond


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-06-2002 11:48 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik kwam in een nieuwe chiro en in het lokaal speelden ze 1 van de oudere van sepultura. En ik heb die dag bijna constant de naam metallica horen vallen.

Enkele weken later heb ik een cd speler gekocht en omdat ik gen cdees had, ben ik er maar eentje gaan kopen van metallica. Kill em all was dat, gelukig dat het load niet was, anders was ik waarschijnlijk nooit metal geweest.



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-06-2002 11:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe... soundgarden it all begun with


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen