|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ummm, ik bedoelde "geboren" in de letterlijke zin des woords. Ik ben dus in 1987-88 begonnen aan Iron Maiden (Somewhere in Time) en in 1989 aan Metallica ("One" op de radio - m'n bek viel open en bleef zo de hele track lang). En tja het was niet eerder geworden waarschijnlijk omdat je in Midden-/Zuid-Amerika lang niet zoveel rock (laat staan metal) had. Ik kan me wel herinneren dat ik als 9-jarig (1985) joch een duitstalig metalblad kocht op de Duty-Free op de luchthaven omdat er (1) langharig tuig op stond met gitaren in aanslag en (2) omdat ik zulk blad nog nooit eerder elders had gezien. Dat ik het niet kon lezen was bijzaak. Ook dat ik de kaft van een van mijn schoolboeken als 10-jarige vol had beklad met de bandlogo "Slaver" Vraag niet waar ik het vandaan had. |
|
quote: ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden.... No meat is sweater |
|
quote: ja?? vertel!!! |
|
[ meelopers zitten in een indentiteidscrisis. ze komen daar vanzelf wel weer uit. laat ze lekker.[/quote] They will???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik had de metal meegekregen van mijn 9 jaar oudere broer. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Van wie hoorde je dat het bestond Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik kwam in een nieuwe chiro en in het lokaal speelden ze 1 van de oudere van sepultura. En ik heb die dag bijna constant de naam metallica horen vallen. Enkele weken later heb ik een cd speler gekocht en omdat ik gen cdees had, ben ik er maar eentje gaan kopen van metallica. Kill em all was dat, gelukig dat het load niet was, anders was ik waarschijnlijk nooit metal geweest. |
|
Hehe... soundgarden it all begun with Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |