|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: |
|
Dat is dan weer erg gaaf. Nog niet gezien met de nieuwe line-up. |
|
Pilgrim en Process of Guilt erbij op de zaterdag! |
|
Gaaf! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
De begeleidingsband van Serpentarius zal bestaan uit Deadhead/Beyond Belief leden |
|
quote: Dat van Process Of Guilt was al een kleine maand bekend als je goed het Process Of Guilt interview met Pim in Lords Of Metal gelezen had Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Was nog niet rond, lag eraan of ze nog wat meer optredens in de 'buurt' konden boeken. Dat is nu blijkbaar gelukt. |
|
Line-up is rond. |
|
Voor m'n vakantie nog even kaartjes bestellen... |
|
Helaas heeft Pilgrim af moeten haken. Zij zijn inmiddels vervangen door Evil Spirit uit Berlijn. |
|
Over 2 weken alweer! |
|
Helaas ook geen The Wounded Kings... |
|
quote: wat? Hoezo niet? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Semi-blij dat ik geen ticket heb gekocht, ik zou namelijk alleen voor Pilgrim en The Wounded Kings zijn gegaan (oké, Starve is ook wel aardig, maar iets te 'lokalio' om speciaal voor naar Rotterdam te gaan). Balen voor degenen die wel om de twee afhakers een ticket hebben gekocht. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jammer van zowel Pilgrim als The Wounded Kings, maar er blijft meer dan genoeg interessants en, door afzeggen Pilgrim ook, onbekends over. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Het afhaken van Pilgrim vind ik wel erg spijtig. Nu enkel nog Process of Guilt op mijn "want to see" lijst over. wouter023 |
|
Gezien ik nslechts The Wounded Kings wilde zien, veel "plezier'... :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Transport problemen. Check hun FB. Maar blijven inderdaad meer dan genoeg interessante bands over! |
|
quote: Las het net op FB. Ik ben benieuwd wie ze als vervanger op zo'n korte termijn kunnen vinden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Misty Mourning. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Net als vorig jaar: quote: |
|
quote: Ik dacht het, jij kwoot het Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dacht jij vorige week lekker Bunkur te ontlopen. Nou vergeet het maar. Bunkur speelt i.p.v. The Wounded Kings nu Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |