|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijkt me echt niet dat ze als laatste spelen. Dus gewoon met mij samen aan de bar ons vol laten lopen of naar de Chinese snackbar gaan, als we dara klaar zijn, is Bunkur ook wel klaar Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Lees de laatste regel van de aankondiging op FB nu eens goed |
|
quote: Aha, is die soms toegevoged nadat ik mijn eerste comments al geplaatst had? Maar is inderdaad mooi. Hopelijk zijn degenen waar ik mee ben ook niet gecharmeerd van Bunkur. Ben trouwens benieuwd hoe Vitus Frank op het nieuws dat Bunkur speelt gaat reageren Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
nullifying doom |
|
|
|
tijdschema is bekend: Saturday 20th of October Dutch Doom Days XI 22.40-23.30 Bunkur (NL nullifying doom) 21.00-22.00 Solstice (UK epic doom) 19.45-20.30 Process Of Guilt (PT sludge doom) 18.30-19.15 Serpentarius (NL classic doom) 17.15-18.00 Evil Spirit (DE doom) 16.00-16.45 Tyrant's Kall (BE death / doom) Sunday 21st of October Dutch Doom Days XI 21.15-22.30 Celestial Season (NL doom / death) 19.45-20.45 Worship (DE funeral doom) 18.30-19.15 Gorilla Monsoon (DE sludge/southern metal) 17.15-18.00 Poema Arcanvs (CL death/doom) 16.00-16.45 Faal (NL funeral/post-rock) 14.45-15.30 Starve (NL sludge doom) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zondag 21 Okt. 21:00 - 23:00 Moon Duo + Man Forever Duidelijke zaak. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zaterdag 20 okt 21:00 - 23:00 Moon Duo + support (?) 00:00 - 1:30 Ortega + Aderlating |
|
quote: Eeeecht niet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Schup... overmorgen alweer. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Jep, het is weer zover. Echt zin in! |
|
quote: Hier nog eentje. Vanmiddag extra voor in de stemming komen dmv bokbierfestival in Utrecht Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: de warming up is daar dus al begonnen! |
|
Vandaag alweer! wouter023 |
|
quote: |
|
Line-up is wel drastisch minder geworden, maar heb er evengoed heel veel zin in. Misschien nog wat leuke verrassingen! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Als bands op zo'n korte termijn afzeggen dan is het lastig om vervanging van naam te vinden. Zeker als het om doom gaat. Bij DDD gaat het wel vaak om het ontdekken van 'nieuwe' namen. Voor de liefhebber van het genre moet dat voldoende zijn. Persoonlijk begrijp ik mensen die slechts voor 1 pf 2 bands komen niet zo, maar goed so be it. Ik kijk erg uit naar 2 dagen met fantastische bands. |
|
Snap dat het vervelend is als er afgezegd wordt. Ik kom zelf ook voor het ontdekken van nieuwe muziek maar was toch erg teleurgesteld dat Pilgrim af heeft gezegd. wouter023 |
|
Morgen aanwezig |
|
Stevig ontbijt achter de kiezen en nu zo een stevige lunch en dan helemaal klaar voor twee dagen doooooom Ben vooral beniwud naar de kleine namen Serpentarius (wat een geweldige e.p. is dat en ben dan ook zeer benieuwd hoe het live neergezet wordt) Evil Spirt en Tyrant's Kall en Gorilla Monsoon (met alledrie totaal onbekend dus ben zeer benieuwd) Process Of Guilt ook wederom zeer beniuwd naar, waren geweldig twee keer in 2009. Celestial Season met Solar Lovers, eens kijken hoe de band gegroeid is sinds april. Poema Arcanus, benieuwd hoe hun progressievere doom live overkomt. Faal, live altijd een feest. Solstice, hopelijk beter dan wat ik van deze line-up live op youtube gezien heb. En dan met name de zanger. Starve, al merdere keren gezien en beviel toen steeds zeer goed, eens kijken of ze me ook op DDD bevallen, vooral gezien het feit dat sludge tot nut toe niet werkte voor mij als het op DDD stond. Worship, was geweldig in 2008 op DDD, ben vooral beniwud naar de nieuwe nummers. Bunkur, kan me totaal gestolen worden. heb nooit wat aangekund met hun muziek live of op plaat. Dus mooie gelegendheid om op tijd op huis aan te gaan Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
op het laatst [Dit bericht is gewijzigd door Noisian op 21-10-2012 19:40] |
|
Was weer een supergaaf weekend met als totale absolute hoogtepunten vandaag (en ook vergeleken met gisteren) Faal, Worship en totaal Celestial Season, mijn God wat was die band vet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Celestial Season kwam wat minder goed op me over dan op Roadburn. Geluid werkte niet helemaal mee, en het was wat rommelig voor mijn gevoel. Verder prima vermaakt al vond ik het muzikaal persoonlijk niet helemaal meevallen. Poema Arcanvs en Gorilla Monsoon waren wel oke maar met Worship kon ik helemaal niks. Al was ik geloof een van de weinigen |
|
quote: vond Celestial Season beter dan op Roadburn vooral strakker. En het liep allemaal wat soepeler de overgangen tussen de akoestische intermezzo's. Wat betreft geluid, waar ik stond was dat dik in orde. Gisteren was een zeer sterke dag met een zeer goede Starve, ijzersterke Faal, zeer goede Poema Arcanus, helaas middelmatige Gorilla Monsoon, geweldige Worship en magistrale Celestial Season. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |