|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederlandse black metal, overwegend atmosferisch. Opgericht in 2008 maar pas met volledige lineup sinds 2010. Eerste demo "Contouren van het Niets" is 10 maart jl., tijdens Heidens Geweld, voor 't eerst in de verkoop gegaan. Momenteel is 'ie alleen op tape verkrijgbaar en gelimiteerd tot 80 stuks (met pro-covers). Klik hier voor een review @ Lords of Metal. Twee nummers van de demo: De Mompelaars. Waters of Old. Aankomende bevestigde shows: - 29-09: w/ Heidevolk & Chain of Dogs @ The Stage, Arnhem. - 13-10: w/ Heidevolk & Jötnar @ Simplon, Groningen. Officiële website. @ Metal Archives. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 24-09-2012 14:48] |
|
Klinkt goed! Hulde! |
|
de naam al horen rondgaan, de muziek nog niet signature |
|
Klinkt heel vet! Toch maar eens kijken of we 23 april naar Utrecht kunnen.. |
|
quote: heer Hypnos, neem van mij aan, daar moet je wat aan doen en dat gaat jou niet spijten! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Erg goede band idd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vond het zeker niet tegenvallen wat ik laatst in Eindhoven hoorde. Jammer alleen dat ik geen tapedeck heb. |
|
|
|
Contouren van het Niets is intussen uitverkocht. Alleen nog verkrijgbaar via deze distro's/labels: Heidens Hart Rotting Grave Wolfsvuur Nieuwe opnames zijn in volle gang! |
|
Vuig zwart wit, old school paint en een bandnaam wat zelfs de oervaders van OAK doet sidderen in hun hutten van klei en hooi. |
|
quote: Paint? Nog nooit gebruikt, zal niet gebeuren ook. Sorry |
|
Ook niet in het logo? |
|
quote: Erg gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oh, dat, haha. Ik dacht dat je corpsepaint bedoelde. Overigens was paint niet het achterliggende idee in het logo, maar niet gek dat het bij je op komt. quote: Dank! |
|
overmorgen op Svartfest ben benieuwd! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zijn sinds vandaag overigens ook logo shirts beschikbaar, zowel bij shows als via de site. Wit logo op zwart heavy cotton Fruit of the Loom shirt. Verkrijgbaar voor 10€ excl. verzendkosten in M, L en XL. Contacteer me voor info en/of bestellingen. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 09-07-2012 14:00] |
|
Vanaf vandaag distribueren we ook officieel Silence, de laatste plaat van Nachtvorst, op CD. Bevat ruim 52 minuten aan geweldig dikke, sfeervolle black/doom metal met de nodige dosis sludge-invloeden er doorheen. Bevat mooi 16-page booklet. Uitgebracht door Code666. Mail naar haeresiarch [dot] sr [at] hotmail [dot] com voor orders & info. Verder ook nog steeds verkrijgbaar: CD's: Eindig - Doodschrift (ltd. 1000, 9€) Eindig/Happy Days - The First Step Towards Suicide (split CD, ltd. 500, 9€) MCD's: Sea of Trees - Aokigahara (ltd. 500, 4€) Wilds Forlorn - Bellum Omnium Contra Omnes (Obscure Abhorrence re-release, ltd. 500, 8€) TAPES: Eindig - Doodschrift (ltd. 500, 4€) Eindig/Bleak Solitude - Eindig/Bleak Solitude (split tape, ltd. 100, 4€) Willoos - Vanquished Memories of a Broken Past (ltd. 66, 3.50€) CLOTHING: White Oak - Logo TS (white print on black shirt, Fruit of the Loom heavy cotton, available in M, L, XL. 10€) Mail naar haeresiarch [dot] sr [at] hotmail [dot] com voor orders & info. |
|
Omdat er van "Contouren van het Niets" slechts 80 exemplaren op cassette verkrijgbaar waren, en deze reeds geruime tijd zijn uitverkocht, hebben we nu deze gratis download online gezet: White Oak - Contouren van het Niets (2012) Bevat de gehele tracklist en een .pdf met artwork en liedteksten. Voor wie toch nog een fysiek exemplaar wil proberen te bemachtigen kan zijn geluk beproeven bij - Heidens Hart - Wolfsvuur of - Dying Sun (voormalig Rotting Grave Distributions). |
|
|
|
|
|
Mooi. Want die tape heb ik volgens mij nog in het, spreekwoordelijke, cellofaan. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: L') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Er is een oude reservering komen te vervallen, waardoor er weer één exemplaar van de verder uitverkochte demo "Contouren van het Niets" (casette, ltd. 80) beschikbaar is. Oude prijs van 4 euro excl. verzendkosten geldt nog; bestellen kan via haeresiarch [dot] sr [at] hotmail [dot] com. Wie eerst komt, eerst maalt. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 09-11-2012 2:01] |
|
ik kan dit best wel hebben. signature |
|
https://www.facebook.com/?ref=home#!/events/264188440375867/?fref=ts [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-01-2013 14:58] =) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |