|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hoop dat we over 3 maanden weer mogen stemmen.... edit: LOL@legokapsel [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-05-2002 23:14] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hmm tja belachelijk zooitje |
|
mensen zijn dom wen er maar aan |
|
*doet overwinnings dansje* |
|
graag gedaan |
|
|
|
Begin maar vast met het schrijven van 'D puinhopen van 4 jaar CDA'.. Ohja, en als je op z'n tijd een blow rookt dan zal ik maar eens flink gaan inslaan.. Overigens wordt drank nu ook duurder.. echt ge-weldig zo'n christen-partij aan de macht! God hates us all ! God hates us all ! |
|
En dan de dame waarop ik gestemd heb, nr.2 op de SP-lijst, en ze is best blij met de SP-winst... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 16-05-2002 0:16] |
|
quote: ik dans met je mee. |
|
yep ik had wel verwacht dat de sp aardig wat zetels zou krijgen, ik denk als lpf er niet geweest zou zijn, sp helemaal veel winst gemaakt zou hebben eigenlijk.... ok ok als praat maar toch... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Is het goed als ik me ook aansluit bij het dansgroepje? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
stelletje dansende idioten Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ach, what the hell, laten we er een polonaise van maken. |
|
|
|
Lekker zeker 4 jaar tegen de kop van Balkenende ( wat een irri naam btw.) aankijken.Die man die straalt echt totaal niks uit,zelfs mijn uitsteker heedft meer charisma.Maar goed...Nederland heeft gekozen... Imperio! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het bewijst dat de Gemiddelde Nederlander wel graag klaagt en zijn bek open trekt over verandering e.d. maar als het erop aan komt eigenlijk toch geleid wil wordem door een saai maar betrouwbaar (?) iemand. Ik zal mij maar gaan voorbereiden op mijn verplichte kerkgang van de komende vier jaar. BROODJE POEP! |
|
God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Sorry, maar dit is wel een beetje kort door de bocht, vind je niet? |
|
quote: WHAHAHAHHAHAHAHA I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Schot in een ongelooflijk open doel, maar wel grappig. |
|
Quote: Sorry, maar dit is wel een beetje kort door de bocht, vind je niet? -------------------------------------------------------------------------------- Was niet serieus bedoeld. BROODJE POEP! |
|
quote: okee |
|
christenen mogen gepest worden hoor. eeuuhhh. nu nog wel tenminste |
|
Pesten is niet verboden, dus dat mag altijd! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |