|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat plaatje! whahahahahaaa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
balkenende is cool Je moeder. |
|
haha wat een topic maar ja wat doe je er aan liever balkenende dan melkert |
|
Ik had toch liever Melkert als ik eerlijk ben. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
hehe zelfgemaakt? Je moeder. |
|
nee iemand anders |
|
yes |
|
Het CDA heeft 8 jaar op z'n reet gezeten, en ondertussen maar klagen over paars. Als het aan hen ligt gaan alle coffeeshops dicht en moet je voor een leuke baan je haar netjes kort knippen. Ik hoop dat deze regering snel op z'n bek valt en dat het CDA flink afgaat, dan kunnen we weer fijn opnieuw stemmen. Bla |
|
Die coffeeshops dicht kan ik wel mee leven, maar dat haar afknippen? Alsof die Balkenende zo'n geweldig kapsel heeft. Moeten we er dan allemaal maar als schaapjes uit gaan zien? |
|
Ach dat zal best meegaan vallen. Coffeeshops doen ze echt niet dicht, daar verdient de staat flink aan. Mensen reageren weer heerlijk overtrokken Zolang die gasten van de LPF hun muil houden gaat er niks schokkends veranderen. Hopelijk gaat er alleen flink wat aan de veiligheid op straat gebeuren, dat is hard nodig. |
|
Ja, al die langharige gasten met tattoo's en piercings........ Do or do not. There is no try. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |