|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach... nog altijd beter dan tijdens Party San moeten werken (en dan niet op PSOA zelf ) |
|
Er zijn genoeg oostblok sletjes om het gemis te verzachten! Haha, geintje Bla |
|
Boeiender |
|
Zo! De kaarten zijn besteld. Heb er al weer veel te veel zin in! |
|
Ook maar eens gaan doen... Doen we ook weer Italiƫ aan erna? |
|
Nee, geen Italie dit jaar. Wel nog iets erachter aan. Richting Sloveense/Kroatische kust waarschijnlijk. Zijn we nog niet helemaal over uit. |
|
Ook prima! Ik verneem het wel |
|
Eigenlijk best wel goedkoop.... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Als je tips nodig hebt dan hoor ik het wel! En ja, eigenlijk best heel erg goedkoop voor 7 dagen. Boeiender |
|
Misschien een idee om dit keer even met elkaar als groep onderling te communiceren om een en ander te plannen/regelen? (Hoewel die spontane acties van vorig jaar dan ook wel weer iets hadden ) |
|
quote: Qua aankomst, plek, e.d? Lijkt me goed! Heb overigens plek over in de auto... Boeiender |
|
Zo, de tickets zijn onderweg. Heb d'r zin an. Boeiender |
|
quote: nog steeds? of gaat er nog een auto? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nog steeds. En eigenlijk moet jij met je pauperlichaam ook die kant op..... Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Mijn kaarten zijn ook onderweg! Heb er al weer onwijs veel zin aan! Wat is er nou beter dan headbangen op At The Gates op de afterparty op de beachbar ??? At The Gates kijken op het festival zelf! |
|
Boeiender |
|
Hoi, Wie kan mij helpen met wat info over metalcamp 2012? Wij willen dit jaar voor het eerst heen gaan maar ik kan nergens info vinden, ook niet op de website van metalcamp. Mag je bijvoorbeeld met een camper op de camping staan? Hoelaat kan je het terrein op? En kun je tussendoor ook het terrein af? Wat mag je wel en wat mag je niet het camping terrein opnemen? Hopelijk kan iemand mij helpen? Tnx [Dit bericht is gewijzigd door Dieuwie op 28-06-2012 19:00] |
|
quote: Oh, euh... Je hebt een speciaal stuk camping voor campers, hoe laat het terrein op, geen idee, uurtje voor de eerste band begint? (zit om die tijd meestal op de campingbeach meegesmokkeld bier te hijsen). Volgens mij mag je alles meenemen op het camping terrein, geen restricties qua voedsel of drank, BBQ is okay, wat zou je verder nog mee willen nemen? Men controleert auto's in ieder geval niet. [edit] Oeh, reken in ieder geval op een extra 25 euro als je een auto op de camping wil hebben, geen idee wat een camper extra kost. Das wel een instinker als je er niet op rekent. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-06-2012 23:46] Boeiender |
|
quote: Twee jaar geleden stonden er campers, trucks en meer vreemde voertuigen. Je betaald volgens mij gewoon de parkeerbelasting die voor je elke auto betaald. Je kan mits de weg begaanbaar blijft en je auto niet tussen de tentjes staat tussendoor gewoon weg rijden. (en daarna een nieuwe parkeer plek zoeken) Ik hoop dat ik volgend jaar weer naar MC kan.. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-06-2012 16:39] |
|
Dit jaar wordt mijn eerste jaar Metalcamp, ik ga samen met m'n meisje met de touringcar, geen idee of dit wat is, maar leek me logisch om eerst even te oriƫnteren, zien we volgend jaar wel weer verder. Ben voorheen enkel op Graspop geweest, maar dat heb ik nu ook wel gezien. Zijn er nog fundamentele verschillen? Wat moet ik sowieso niet vergeten? Dat was 'm wel! SDMF |
|
quote: 1. Ja. Het weer, de prijzen en de taal. 2. Je kaartjes. Bazzio Attacks!!! |
|
Het weer wordt niet zo heel anders dan op Graspop lijkt het... En geen Heathen, balen. Was een van mijn 'headliners'. |
|
quote: Mwoah, qua weer verschillen de weersites behoorlijk... Hier klopt geen zak van in ieder geval. http://www.zoover.nl/slovenie/slovenie/tolmin/weer Deze is redelijk pessimistisch http://www.weeronline.nl/Europa/Slovenie/Tolmin/4120881 Maar deze geeft al een heel ander beeld. http://www.weather-forecast.com/locations/Tolmin/forecasts/latest Wel wat regen volgende week, maar prima temperaturen dus. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |