|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, Occupy Tolmin....Zie je vrijdag in Bovec! Damn, zo'n 81 m2 aan schaduw / droge ruimte... ook mooi. Boeiender |
|
Gister nog op een weersite gekeken en die gaf de eerste helft tot 35 graden aan, met zon en af en toe wat regenbuien, later temperatuur naar 25 graden, maar wel meer zon, dus we zien wel wat het gaat worden. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het wel goed komt, en men kan toch geen weer voorspellen, net als hier |
|
Wat een heerlijk festival, alleen al door de locatie! Eigenlijk meer een vakantie waarbij daarnaast ook nog bands spelen dan andersom. Sanctuary, Testament, Swallow the Sun en Sabaton waren enkele van de hoogtepunten voor mij. Heel veel met een grote groep van 70,000 Tons of Metal rondgehangen, dus weer veel vrienden van over de hele wereld getroffen. Enige minpunt vond ik de gebrekkige communicatie. Er wist bv. niemand of er een vervanger voor Heathen was geboekt, en veel mensen hebben Septicflesh gemist (ik overigens niet, maar ik was wel verrast toen ze opkwamen) door een onaangekondigde wissel in het programma. Maar goed, voor de rest heb ik alleen maar genoten. |
|
Mooi feestje, locatie blijft gelukkig, maar ik hoop dat de organisatie beter wordt, die was erg matig in vergelijk met andere jaren. Boeiender |
|
Het was weer fantastisch! Lekker warm, goeie sfeer, dobberen op je haai in de Soca, gezellig en nog een paar goede shows van leuke bands (At The Gates, Septic Flesh, Hell) en vooral heel veel bier en ouwehoerderij! |
|
Geen Metalcamp 2013 volgens de website. |
|
Klopt! Het wordt nu Metaldays op dezelfde locatie http://www.metaldays.net/ [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 15-08-2012 17:08] |
|
Gevalletje rechtszaak verloren... Boeiender |
|
quote: Ah gelukkig |
|
Dan moet ik volgend jaar echt maar op vakantie in Slovenië, tering wat wil ik dit feest graag een keer meemaken! En waarschijnlijk dan ook nog wel vaker.. |
|
quote: Alhoewel het wel wat een domper was dat ATG alweer de zelfde set speelde als de afgelopen 4 jaar: de op hun forum aangekondigde obscure nummers werden wederom niet gespeeld. SOTS is immers niet hun beste plaat, en die komen dan wel allemaal weer aan bod helaars.. |
|
quote: Provocerende uitspraak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Och, grotere domper was het geluid tijdens ATG, vooral het 1e nummer was niet te horen op de zang na.... jammer. En Terminal Spirit Disease is inderdaad net iets fijner dan SOTS. Boeiender |
|
Is MetalDays hopelijk niet tegelijk met Party San? Bla |
|
quote: Volgens mij niet, het is rond 23 juli 2013.... Boeiender |
|
Dan misschien weer met z'n allen! Bla |
|
hey blackjew wanneer ga jij sonictitan eens in de kont neuken/ |
|
quote: Ik val niet op blond. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heaumaux! |
|
Zo, vanavond maar weer eens die kant op sjeezen. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |