![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Juist, die hele fucking partij speelde in op emoties van mensen. En Pim was de beste praatjesmaker, maar nu hebben ze niemand meer. Anyway, we zullen zien wat voor een "grappige" dingen er gaan gebeuren... ![]() |
|
acknowledged "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Heel het LPF bestaat uit opportunistische debielen die mee profiteerden op de uitstraling van een persoon en stromannetjes zijn van het zakenleven. nou gaan ze nog regeren ook ![]() maar goed, we kunnen gaan wedden hoe lang de nieuwe regering het zal volhouden. Ik gok 1.5 jaar ![]() |
|
De titel van dit topic is nu mijn MSN naam. Hulde aan dit stukje tekst. ![]() |
|
ik denk een maand of 8.. àls LPF niet gewoon in de oppositie gegooid wordt door Balkenende.. maar dat zal wel niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 15-05-2002 22:44] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Ooohja.. heb je hem weer 'als pim nog geleeft had'.. OPROTTEN!!!!!! God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Nu begint ie weer over Pim hoor. "Er is geen Pim om op de schouders te nemen" "We voelen geen overwinning" "Pim was geen populist maar een wetenschapper" ![]() |
|
Precies.. kan die man ook een zin zeggen zonder het woord 'pim' ? God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Ik voel me misselijk worden bij de aanblik van zijn irritante kutkop. Sorry hoor maar JESUS FUCKING CHRIST wat een loser. ![]() |
|
Het is iid wel een lullo Trieste gast ![]() |
|
LPF... dat word een chaos daar. Die partij kan (mag) geen stand houden. Vanvond ben ik weer een stukje vertrouwen in de democratie kwijt geraakt. ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Enig idee hoeveel mensen er blij zijn met die man? (Allen geen LPF aanhangers uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2002 23:21] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
3 ![]() |
|
LOL ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Lekker droog zeg, Trotz. MWUUAHAHAHAHA...dry like granma's cunt. ![]() |
|
Eerste en laatste opmerking van mijn kant over de politiek op het ZM-forum: We gaan naar de klote als LPF in de regering komt omdat het allemaal (en niet alleen Herben) een stelletje incompetente idioten zijn. Ik ben nog niemand tegen gekomen die op LPF wilde stemmen (heeft gestemd), die dat deed op basis van het LPF programma, op basis van reele argumenten dus. Iedereen stemt uit emotie of uit protest. FUCK OFF! Stem dan niet. Dit is MIJN mening. Ieder mag zijn eigen mening hebben, maar we komen mekaar over een jaartje wel weer tegen.....(P.S. ik hoop echt dat ik zwaar ongelijk krijg, maar ik denk helaas van niet) ![]() ![]() Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Hail, Morbid Death. Uit de Spits! en m.i. tekenend voor de LPF: "Frijters: 'In een interview met de BBC zei Fortuyn nog: "Als mij iets overkomt, dan is onze minister-president medeverantwoordelijk." Dan ga je als partij toch niet de dag na zijn dood met Kok om de tafel zitten? Zoiets doe je niet.'" Over verdeeldheid binnen een partij gesproken..... (om maar niet te spreken van lijkenpikkerij) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Oh ja, Frijters was nummer 29 bij LPF, maar stapte op na 'haantjesgedrag binnen de partij'. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Nou.. net gezien.. Mevrouw nummer 4 LPF is overspannen. Zij was, naast herben, kandidaat voor fractievoorzitter maar ze kon de spanningen van de verkiezingen niet meer aan. Leuk.. zo'n stabiele partij.. Kunnen ze het geen 'Microsoft Lijst 2002' noemen? God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
![]() Wat een ongelooflijk dom gelul hier!! Ik vind het zeer begrijpelijk van Matt dat hij het in zijn speeches nog zo vaak over Pim heeft.. Matt is ook een mens, met gevoelens! Voor ons is Pim een politicus die doodgeschoten is, maar Matt had als woordvoerder van LPF ongetwijfeld een hechte band met Pim. Hoe lang zijn jullie nog emotioneel als een naaste van jullie overlijdt? Matt is duidelijk nog zeer geëmotioneerd door de dood van Pim! En dat is zijn goed recht! Even offtopic over de mogelijke aanklacht door Spong- dit is iets dat PIM met Spong heeft afgesproken, en dus geen initiatief van LPF! Even voor de goede orde.. En nee, ik ben geen aanhanger van LPF ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-05-2002 2:01] ![]() |
|
Hmm, ik vond 'm anders nogal zielig in z'n toespraak (vanavond), uithalen onder de gordel naar de media en 'n demissionnair minister-president (het zelfde doen als waarvan hij ze beschuldigde), das nergens voor nodig als je zojuist gewonnen heb. En bewijst niks meer of minder dan een gebrek aan politiek vermogen/inzicht. ![]() |
|
Je zou kunnen zeggen dat het hem, als woordvoerder van LPF, ontbreekt aan de nodige profesionaliteit om ratio en gevoelens te kunnen scheiden. Ik gun hem echter het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat de dood van Pim hem nog steeds zeer beïnvloed in zijn functioneren; het is ook niet nix natuurlijk.. En laat Spong en/of Peter R. de Vries maar uitzoeken of zijn beschuldigingen aan het adres van W. Cock, Melkert, Rosemöller, Marcel van Dam ![]() ![]() |
|
Je denkt toch niet serieus dat er 'n rechter in NL rondloopt die iemand in dat lijstje gaat veroordelen wegens aanzeting tot geweldpleging? Want ik kan je nu al vertellen dat, dat niet gebeurt. (iets met vrijheids van menings uiting etc....) ![]() |
|
Daar ben ik het helemaal mee eens beste Dargull ![]() Maar goed, met Spong weet je nooit wat je kan verwachten natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |