|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Waren er dit jaar ook. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ah, ok... ik dacht al: een voorproefje waar 8 jaar teussenzit, noem ik niet echt meer een voorproefje :D 8 jaar geleden was het dik in ord eop UTBS in iede rgeval! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
8 jaar geleden waren ze compleet ruk op UTBS. De show die ze er dit jaar gaven was dik in orde! |
|
ik trok het goed toen, maar da tkan ook aan de alcoholische versnaperingen gelegen hebben.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
waarschijnlijk dat, ja |
|
Alcohol maakt rauwe bandjes goed... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
Fen in plaats van Seth op zaterdag. En Wolfhetan erbij op vrijdag. |
|
26 October Time Band 23:20 to 00:10 Archgoat 22:00 to 23:00 One Tail, One Head 20:40 to 21:40 Funeral Winds 19:30 to 20:20 Isvind 18:30 to 19:10 Wolfhetan 27 October Time 00:00 to 00:45 A Blaze in the Northern Sky 22:10 to 23:30 Primordial 20:40 to 21:40 Aura Noir 19:00 to 20:10 Moonsorrow 17:30 to 18:30 Tulus 15:50 to 16:50 Fen 14:30 to 15:20 Thulcandra |
|
Lineup compleet nu dus? |
|
Jep |
|
|
|
Op Tulus, Isvind en Aura Noir na vind ik er maar weinig aan. Ik pak alleen een stukje van de zaterdag mee; Duitse mainstream festivalrotzooi als Moonsorrow en Primordial wil ik niks mee te maken hebben.. Bah! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Daar valt Aura Noir dan ook onder volgens jouw beredenering Maar wat Moonsorrow betreft geef ik je gelijk, Primordial vind ik een beetje overdreven om dat te zeggen, gezien die al 25 jaar lang bestaan nu, en toch best eindelijk een beetje erkenning verdienen. |
|
Primordial is een van de allerbeste livebands die ik ken. Op CD vind ik er echter weining aan. Maar heb die zaterdag al wat anders. Isvind, One Tail, One Head en Funeral Winds zijn wel stoer. Hhmmzz.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Raar argument. Ze maken al 20 jaar mainstreamfestivalrotzooi dus dan is het goed? Moonsorrow valt mij nog best mee, ik had het veel erger verwacht. Alleen dat laatste album heb ik maar gehoord overigens. Blijft allebei voer voor de inwendige Duitser. |
|
Gast... waar heb jij het nou weer over? Primordial maakt al 20 jaar mainstreamfestivalrotzooi ??? Primordial was juist eerder een band die vanwege hun aparte stijl bijna door niemand gewaardeerd werden, sterker nog, ik ken nog steeds geen enkele band die in dezelfde stijl als Primordial speelt. Die gasten zijn eerder 20 jaar in de underground actief geweest en hebben er in tegenstelling tot veel omhooggevallen populaire pagan/folk bands van tegenwoordig hard voor geknokt en liften niet op een of andere trend mee. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 19-09-2012 13:25] |
|
Mainstreamfestivalrotzooi of ondergrondse helden, hoe dan ook wordt het een mooi showtje En mocht Primordial je niet zo liggen, komt er natuurlijk meer dan genoeg wat wel ergens tussen 'interessant' en 'geniaal' zal passen |
|
Primordial is zonder twijfel één van de gaafste bands om je festival mee te laten headlinen. Supervette booking dus! Well done! Prachtige sfeer live en hee sympathieke band naar het publiek. Stuk gezelliger dan die boze black metal gasten die nauwelijks een woord wisselen met wat er in de zaal staat. Ja hoor... |
|
quote: Dikke +1. Briljante band! |
|
Essayactie blackmetalfestival Aurora Infernalis Het afschaffen van de langstudeerboete is geen reden om achterover te gaan hangen. Met jouw studieskills maak je namelijk kans op een unieke prijs bij Aurora Infernalis. Dit is een toonaangevend Black Metal festival, verspreid over twee poppodia in Arnhem. Dit jaar met een programmering waar onder andere Primordial, Moonsorrow en Aura Noir deel van uitmaken. De liefhebbers van obscure bands kunnen vrijdag 26 oktober terecht in de Willemeen. De grote namen staan zaterdag 27 oktober in Luxor Live. Natuurlijk zijn er ook combi-tickets beschikbaar. Als je een ticket koopt voor de zaterdag heb je nu de kans om je geld terug te krijgen. Daar moet je wel wat voor doen. Wij zijn erg benieuwd hoe jullie denken over de rol van Black Metal in de huidige samenleving. We nodigen jullie daarom uit om in de huid van een student te kruipen en een essay (maximaal 500 woorden) te schrijven over dit onderwerp. De schrijvers van de drie beste essays krijgen niet alleen het bedrag van het kaartje terug, maar mogen ook nog iemand gratis meenemen. Bovendien worden de drie beste essays gepubliceerd op www.aurora-infernalis.com. Dus snel aan de slag! Stuur je essay voor vrijdag 26 oktober 9.00 uur op naar essay.aurorainfernalis@gmail.com. De essays worden beoordeeld op stellingname, zinsbouw en authenticiteit. Winnaars krijgen om 18.00 uur bericht. |
|
quote:Hij moet alle toffe dingen kut vinden en andersom. Van wie dat moet weet ik ook niet. Leuke line up! Maar Primordial zal vast nog wel een keertje in de buurt spelen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Afwezig. Vroeger was alles beter. http://www.last.fm/event/1386108+Lunar+Aurora+at+Goudvishal+on+9+September+2006 |
|
quote:Ik verbaas mij er over dat ze dan niet groter zijn. Ik vind het buitengewoon toegankelijke muziek wat een breed publiek zou kunnen aanspreken. Terechte headliner ook wel, maar ik hou zelf niet zo van dat 'gezellige', zoals Jolly Roger 666 dat noemt. Helaas ben ik afwezig dit jaar. Veel plezier allen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |