|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zaterdag aanwezig voor Aura Noir en voornamelijk Tulus. Dankzij Primordial gelegenheid om vroeg naar huis te gaan en Sinister in de middernacht-premiere mee te pakken Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Tsja die bands zijn dood. (Althans sowieso niet meer live actief) Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Geweldig, al die echte Nederlanders hier. Zeikstralen eerste klas !!! |
|
Neuh. We zijn ons bewust van kwaliteit en overhypen gewoon niet. Dat is alles. |
|
The Aurora Infernalis friday tickets were sold out but we added some more! So they're there again! See y'all tomorrow! --- Vergeet ook de essaywedstrijd niet! |
|
Okay, nu ben ik nieuwsgierig. Essaywedstrijd... Waarover? ('Mijn eerste black metal concert'?) En misschien ook wel -> waarom? Leg uit!! Edit: het is niet omdat ik het wíl weten, het is meer omdat het moet. Anders kan ik straks niet slapen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 25-10-2012 22:02] Hatsjikidee! |
|
Moeilijk lezen. quote: |
|
Black metal staat toch juist buiten de samenleving? Fan zijn van geeft vast ook recht op PGB ofzoiets. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dank je Bokkie. Nu is mijn nachtrust weer gegarandeerd Hatsjikidee! |
|
Hahaha, een essay gaan schrijven. Sorry maar da's wel erg onnozel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zijn we black metal nou nog steeds aan het overintellectualiseren? [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 26-10-2012 13:27] |
|
Is het schrijven van een essay al intellectueel? De standaard ligt laag, blijkbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vanavond aanwezig. Misschien morgen ook. Denk het wel... Ja hoor... |
|
Kan morgen niet voor zessen arriveren in Arnheim... dan mis ik Tulus Voor alleen Aura Noir, die ik eerder dit jaar al een geweldig optreden heb zien geven, doe ik het niet. -zucht- Afwezig... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat zeg je alleen maar om mij te pesten Hatsjikidee! |
|
Isvind, waar ik voor kwam, viel nogal tegen. Wat een kutherrie. Wel gave zanger. Soort Mini-Mika (Hakinen). Boze dwerg. One Tail One Head was het beste. Veel leuke mensen gesproken, oude bekenden en nieuwe gezichten. Nu een hamer van jewelste en gisternacht voor het eerst sinds tijden in een café gepoept. Wel op het toilet. Ja hoor... |
|
quote:Nope. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Met wie? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik snap 'm! Belgengrap, wat? Ja hoor... |
|
Jij weet! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dus poepsex is in België grammaticaal gezien een tautologie? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Neuksex! Ja hoor... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |