|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sander doet nog steeds de grunts Bazzio Attacks!!! |
|
Mark deed de screams |
|
mierenneukers. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb ze gezien op het bevrijdingsfestival. screams zijn me niet opgevallen. grunts wel. En het klonk goed. |
|
Ach... floortje ziet er nog steeds heerlijk uit vanaf een afstand, en AF is nog steeds niet mijn kopje thee. Nix veranderd dus Life doesn't get much better than this! |
|
Zal antwoorden nadat ik ze gezien heb in het voorprogramma van Nightwish |
|
laatst in tivoli speelde ze superstrak. De nieuwe gitarist stond er soms wat stijf bij, maar dat went wel en spelen kon ie wel. Floor is van dichtbij ook leuk om te zien btw |
|
Ik zie het 26 mei wel hier in Breda... En binnenkort eens een kijkje nemen bij de repetitie van Mark zijn nieuwe bende die nu ook al aardig gestalte begint te krijgen.. |
|
Floor leuk om te zien... grappemakers! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Daar ben ik eigenlijk meer in geinteresseerd dan AF tegenwoordig. Weet je al wat meer over die band? |
|
quote: |
|
quote: Van dichtbij ook hoor |
|
Primeur!!!! heb vandaag een fotosessie van de nieuwe band van Mark gemaakt! line up, de naam en de gezichten zijn allemaal te vinden op http://www.studiomystica.nl www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Holy Shit, die ex-zangeres van Trail of Tears, die is zooo fuckong goed Dat heeft Markje mooi geflikt Gefeliciteerd (als die het leest ..) |
|
gave foto's. Ik ben zeer benieuw naar hoe ze klinken |
|
quote: Inderdaad ja. Hulde. |
|
heb in de auto de tape gehoord van een repetitie en het is echt veelbelovend! Helena was de hele tijd aant zingen, echt heel gaaf, kei goeie stem! Toen we weer thuis waren heeft ze ook nog es zowat de hele CD van Trail of Tears mee zitten zingen, echt geweldig! Heb echt een coole dag gehad vandaag! en volgende maand een foto in de aardschok www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Veelbelovende line up... Ik hoop dat de muziek niet te veel op After Forever lijkt, dan kan het heel interessant worden, want wat is AF toch een afzwaaier zeg... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-05-2002 20:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kan niet wachten tot ik wat hoor. zitten er aparte invloeden in voor zover je weet? |
|
quote: nummers die ik heb gehoord hebben weg van After Forever, de zanglijnen waren helaas nog niet overal klaar dus zaten ze in de auto wat mee te zingen/grunten/screamen haha Ja en dan met de mooie zang van Helena! Echt een coole meid joh! giebelkont! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hoe is hijj in godsnaam bij haar gekomen? Die komt toch uit zweden ofzo? |
|
Cool voor Mark, maarre... ik vraag me af of dit niet de zoveelste band volgens het intussen al redelijk afgezaagd receptje word... |
|
quote: Dat vertelden die naaktfoto's van haar ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het kan natuurlijk ook goed uitpakken; zelf vind ik Trail of tears wél een geslaagde band. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Noorwegen geloof ik; en Trail of tears zaten op het Nederlandse DSFA label dus hier heb je een connectie... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |